וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיוס להתאחדות

עו"ד אורי שלף

5.9.2008 / 14:31

בדיוק כמו שאני דוחה את אוהדי הפועל ת"א שנהמו במשחק מול הכח, אני לא מבין את העונש שספגה הקבוצה על כך. הבלוג של אורי שלף

אני יושב כבר שעה וחצי מול המחשב, לוגם בעצבים קופאין בצורת דיאט קולה ולא מצליח להעביר אל הכתב את הרגשתי המצמררת בקשר לעונש הרדיוס ללא קהל שקיבלה הפועל תל אביב במשחק הבית נגד מכבי חיפה במסגרת ליגת העלאק בכדורגל.

האיוולות שבהחלטה מרעידה את גופי בכל פעם מחדש שאני חושב עליה, באחת הרעידות קיבלתי גם שפריץ של קפאין בתוך העין מה שבכלל העלה את חמתי על ערימת עסקני ודייני הספורט בארץ. האמת, יש לציין למען הגינותם של העסקנים, זו לא המצאה שלנו, הפעם לא היה זה המוח היהודי, זה קיים גם בליגה האיטלקית וגם במשחקים במסגרות של אופ"א ושאני אומר "זה" אני מתכוון כמובן למשחק שמשוחק אל מול יציעים ריקים ולא מבחירה כמו במשחקי מכבי פתח תקוה, אלא כעונש "רדיוס ללא קהל".

אין מצב שתראו יציעים ריקים במשחק NBA, קבוצות יחטפו קנס בגובה תקציב של קבוצה ממוצעת בישראל, שחקנים ואוהדים יורחקו לחודשים מהמגרשים אבל אין מצב שהליגה תיתן יד למצב בו ישודר משחק עם יציעים שוממים בטלוויזיה. שם באמריקה יודעים להעניש בחומרה, אבל גם יודעים מה צריך לעשות בשביל למשוך קהל למגרשים, בשביל לקיים את העסק שלהם ולהפוך אותו לעסק כלכלי ריווחי, מאוד.

את העונש שקיבלה הפועל תל אביב בבית הדין השבוע היא קיבלה בצדק. אבל את מי באמת מענישים פה? אין ספק שחבורת ה....(הטחת מילים לא נעימות למשמע אוזנו של האדם הסביר) שנהמו בוינטר אכן תסבול מהעונש שהוטל. הפועל תל אביב, שנענשה כאחראית על קהל אוהדיה ושטענה בעבר כי תתבע את האוהדים הסוררים, תחסר הכנסה של מאות אלפי שקלים ממשחק ביתי נגד מכבי חיפה שהיה ממלא את בלומפילד.

אבל מה אשמים כל שאר אוהדי הפועל תל אביב שליוו את קבוצתם לוינטר ולא נהמו, ומה עם האוהדים שלא היו בוינטר אבל היו באים לבלומפילד ומה עם המנויים, מי יפצה אותנו על המנוי שרכשנו במיטב כספינו ועל עוד ערב מייגע מול המסך ופרשני הכדורגל,שמשום מה, כאשר הם משדרים משחק ללא קהל, נוהגים לקשקש עוד יותר מהרגיל. ואם בכל אוהדי הפועל באשר הם דבק האשם, מה יגידו אוהדי מכבי חיפה. גם הם אשמים? והשחקנים? והאנשים בבית? מה הם עשו רע? בשביל מה השקיעו במערכת קולנוע ביתי?

אני לא רוצה להתחיל להתעסק בשאלה מה כן צריך להיות העונש ומי צריך להיענש, אבל מה שבטוח הוא שמשחק בבלומפילד, היכל הכדורגל של ישראל, בין שתיים מקבוצות העל של הכדורגל הישראלי - הפועל תל אביב ומכבי חיפה, שמשודר לכל האומה ב"פריים טיים", לא יכול להיות שישוחק אל מול יציעים שוממים והכל בחסותה המלאה של ההתאחדות לכדורגל שמטרתה היא קידום הכדורגל בישראל...

ועל זה נאמר " זה נראה כמו פרצוף שלך".

נקודה למחשבה

להלן העונש אותו ספגה הפועל תל אביב בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל:

משחק רדיוס אחד ללא קהל שאת נזקו אעריך ב - 800,000 ש"ח (80 ש"ח לכרטיס כפול 10,000 רוכשי כרטיסים), הפחתה על תנאי של 2 נק' ליגה ו...קנס כספי של 10,000 ש"ח. פתאום זה תפס לי את העין, רק לי זה נראה מוזר? אני מנסה לשחזר את מחשבותיו הנודדות של הדיין ברגעי הכרעת הדין : "הנקודות הן רק על תנאי, משחק רדיוס ללא קהל מול מכבי חיפה, המוערך על-ידי כותב בלוג אלמוני בקרוב למיליון ש"ח, הוא לא קנס כספי ראוי דיו ולכן אוסיף עליו את הסכום האסטרונומי של 10,000 שקלים טיבין ותקילין, אם זה לא ירתיע אותם אז אני כבר לא יודע מה כן...".

ועל זה נאמר: "הכניס להם באבו אבוה". בכל זאת, צריך לממן את נסיעתם של בכירי עסקני ההתאחדות למשחק החוץ הקרוב של הנבחרת במולדובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully