וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשו טובה וניצחו

5.9.2008 / 5:06

הג'איינטס לא הרשימו, אבל עם טאצ'דאון של איליי מאנינג ומשחק ריצה טוב של ג'ייקובס גברו במשחק הפתיחה על וושינגטון 7:16

מייקל סטרהאן יצא מתוך חיקוי גדול של גביע וינס לומבארדי וצעק לקהל המשולהב ב"ג'איינטס סטדיום": "חשבתם שלא תראו אותי פה יותר". סטרהאן, הקיצוני הגנתי הותיק שפרש לאחר סיום העונה שעברה, נתן את האות לקבלת הפנים החמה שעשו במדולנדס אוהדי ניו יורק ג'איינטס לאלופת ה-NFL. ואחרי כל זה, נפתחה עונת 2008 רשמית במשחק בין הענקים לוושינגטון רדסקינס.

כמיטב המסורת במפגשים בין השתיים, משחק גדול זה לא היה. הג'איינטס ניצחו, אמנם, 7:16, אבל קשה להגיד שהרשימו בצד ההתקפי. לזכותם ייאמר שההתקפה של וושינגטון הייתה כל כך אנמית, שהם יכלו להרשות לעצמם להשאיר את המהלכים הגדולים להגנה, שם הראה שוב ג'סטין טאק, ממצטייני הסופרבול, איזו מפלצת הוא עומד להיות בשנים הקרובות.

איליי מאנינג העלה את ניו יורק ל-0:7 עם ריצת בוטלג ברבע הראשון, ושלושה ניסיונות מוצלחים של ג'ון קארני הותיק לשער שדה הקפיצו את היתרון ל-0:16. לפני הירידה להפסקה מסר ג'ייסון קמפבל, בפעולה החיובית היחידה שלו במשחק, לסנטנה מוס, והתופס התקדם 12 יארד לתוך האנדזון - 7:16.

מאנינג סיים את המשחק עם 19 מ-35 ל-216 יארד, איבוד אווירי וריצה לטאצ'דאון. ברנדון ג'ייקובס הגיח ל-116 יארד ב-21 נשיאות. פלקסיקו בורס, התופס של הג'איינטס, שידרג את חוזהו לאחר שהיה בסכסוך עם המועדון במהלך הקיץ, וישתכר 35 מיליון דולר בחמש השנים הבאות. הוא רשם משחק מצוין של 133 יארד בעשר תפיסות. בצד השני מסר קמפבל ב-15 מ-28 ל-133 יארד וטאצ'דאון, קלינטון פורטיס רץ ל-84 יארד.

* לקראת העונה החדשה יצאה הליגה עם מספר חוקים והבהרות. חוק בולט אחד הוא שמעתה יורשה גם שחקן הגנה לחבוש קסדה עם אוזניה על ראשו (עד כה זה היה מותר רק לקוורטרבק). על פי חוק אחר מבוטל ה"פורסאאוט" (אם תופס נדחף החוצה בעודו באוויר, הקביעה אם זו השלמה הייתה לשיקול דעתם של השופטים), ופירוש הדבר שמעתה רק אם השחקן נחת עם שתי רגליים על הקרקע, המסירה תוכר כמושלמת. כמו כן, תוכלנה קבוצות לערער על שערי שדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully