וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנטה קולפפר פורש מפוטבול

4.9.2008 / 19:32

"הליגה נהייתה מקום של כוח וכסף מאשר של אהבה למשחק", כתב לאדם שפר מאתר הליגה. ג'קסונוויל החתימה תאקל במקום קולייר

כשאתה מתחנן למצוא קבוצה, משווק את עצמך באגרסיביות ועדיין נותר מחוסר עבודה - אולי הגיע הזמן ללכת. זה בדיוק מה שעשה הקוורטרבק דאנטה קולפפר, שאחרי עשר שנות קריירה ב-NFL החליט לתלות את הקסדה. קולפפר שוחרר בסיום העונה שעברה מאוקלנד וניסה למצוא קבוצה בליגה, כשהוא משווק את עצמו בעיקר לגרין ביי, ללא הועיל.

"אדם, מכיוון שאין לי קבוצה, יכולתי לכנס מסיבת עיתונאים אבל החלטתי לכתוב את מה שהיה לי לומר", כתב קולפפר לאדם שפר מאתר הליגה. "מתחילת הקיץ קיבלתי שדרים שברגע שקוורטרבקים ייפצעו אקבל הזדמנות. אני לא זוכר קיץ שבו היו כל כך הרבה קוורטרבקים פצועים, ועדיין - אני מעדיף לסגור את הדלת על פני ההזדמנות לחכות שקולגה ייפצע".

קולפפר תקף גם את יחסי העבודה בליגה. "ההחלטה שלי ב-2006 לייצג את עצמי התבררה כשגיאה. אני מבין עכשיו למה בקבוצות כל כך מסתייגים משחקנים שבאמת רוצים ללמוד את הביזנס סביב ה-NFL. הליגה נהייתה מקום של כוח ושל כסף מאשר של תשוקה ואהבה למשחק. לא אקבל הזדמנות לכבד את זכרו של ג'ין אפשו (יו"ר איגוד השחקנים שהלך לעולמו לפני שבועיים - ד.ר.), אבל אעקוב אחרי המורשת שלו, שלפיה אם אתה צריך לפנות את מקומך כדאי שתעשה זאת".

ואם כבר מדברים על קוורטרבקים שנפצעים, קייל בולר מבולטימור סיים את העונה בגלל פציעת כתף. הרייבנס החתימו במקומו את טוד באומן. בניו אינגלנד ערך טום בריידי אימון מלא, והוא צפוי (כצפוי) לפתוח מול קנזס סיטי ביום ראשון.

ג'קסונוויל עדיין מנסה להתאושש ממקרה הירי של ריצ'רד קולייר, התאקל שמאושפז במצב קריטי בבית חולים לאחר שנורה מרכב נוסע. צ'רלס ספנסר, תאקל שנבחר בדראפט ב-2006 על ידי יוסטון, הוחתם בקבוצה, כשקולייר הועבר לרשימת הפצועים. פרטים נוספים שנחשפו על הפרשה מגלים כי קולייר וחברו קנת' פטוויי אספו שתי נשים במועדון, ליוו אותן לביתן ונותרו ברכבם כשאלה עלו לדירתן. אז עבר רכב שממנו נורו הכדורים על קולייר. פטוויי לא נפגע בתקרית.

מקרה ביזארי בדטרויט, כשהרץ הטרי של הקבוצה רודי ג'ונסון מאשים את האיש שהחליף, טאטום בל, בגניבה. בל לקח שני תיקים של ג'ונסון בעת שזה חתם על החוזה, וכמו חמור אמיתי, לא ידע שמצלמות האבטחה יכלו לגלות בנקל את הרכוש, לטענת ג'ונסון היו חסרים בתיקים כרטיס אשראי ומאתיים דולר. ג'ונסון אמר שלא יתלונן על המקרה, וספק האשים את בל: "הוא בא לקחת את הדברים שלו ולקח גם את שלי". בל עצמו הגיב: "לקחתי את התיקים בטעות, ושום דבר לא חסר שם. אני לא גנב, לא הייתי ולא אהיה. זו הייתה אי הבנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully