וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה את סכנין 2:3 במשחק אימון

הירוקים הפכו פיגור 2:0 לניצחון יפה. אוסי רנספורד, הנבחן הגנאי בן ה-17, הבקיע צמד כולל שער הניצחון. גיפטון וויליאמס שוחרר מסכנין

מכבי חיפה פתחה את עונת 2008/2009 כמו שצריך. הניצחון 1:3 על מ.ס. אשדוד במחזור הראשון הכניס לא מעט אופטימיות בשחקנים הירוקים ובאוהדי הקבוצה. היום (חמישי), לאור משחקה של הנבחרת ביום שבת, ערכה הקבוצה משחק אימון בכפר גלים נגד בני סכנין, כשהיא חסרה את שחקני הנבחרות השונות (בירם כיאל, דקל קינן, ניר דוידוביץ', ליאור רפאלוב, שי מימון, מוחמד גדיר). הפתיחה היתה דווקא של האורחים, כשבדקה ה-14 נגח יא יא פטי כדור חופשי של יניב לוזון כדי להעלות את קבוצתו ל-0:1.

החיפאים היו נראים מעט מבוהלים, ועוד לפני שניסו לחזור למשחק היכתה הקבוצה האורחת שוב, הפעם בדקה ה-22, מרגליו של חלוצה החדש של הקבוצה, גיפטון נואל וויליאמס האנגלי, שלא התקשה להכניע את השוער השני של חיפה, אמיר אדרי, בדרך ל-0:2. אלא שמאז אז והלאה, השתלטו לחלוטין הירוקים על המשחק, וביצעו קאמבק נהדר.

זה התחיל בדקה ה-43 משער של הנבחן הגנאי הצעיר, אוסי רנספורד, והמשיך שלוש דקות מפתיחת המחצית השניה, כשג'ון קולמה מאזן את התוצאה ל-2:2. שתי הקבוצות ניצלו את המשחק לבחון הרכבים ושחקנים שונים, תוך שחיפה מחפשת את שער הניצחון, ומוצאת אותו בדקה ה-82, כשרסנפורד בן ה-17 מוצא את הרשת. 2:3 לחיפה בסיום, אחרי קאמבק מרשים והופעה מאוד מעודדת של רנספורד הצעיר, שעשוי לחתום ולחזור לקבוצה בעונה הבאה.

בחיפה מקווים שהשוער ניר דוידוביץ' לא יחרים את משחק הנבחרת במידה שדודו אוואט יקבל את אפודת השוער הראשון, מה שעל פי אנשי הנבחרת צפוי לקרות. בחיפה הסבירו כי המהלך עשוי לפגוע תדמיתית, אם כי בעקיפין, במועדון.

וויליאמס בחוץ, מייקון דוס סנטוס כבר בדלת

החלוץ האנגלי גיפטון נואל וויליאמס, שנבחן בשבוע האחרון בסכנין, שוחרר היום (חמישי) על ידי המאמן, פרדי דוד, למרות שהבקיע שער במשק האימון מול מכבי חיפה (3:2 לחיפה) את השער הנוסף לסכנין כבש הבלם יא יא פטי בנגיחה.

וויליאמס, שלא הרשים, היה אמור להיות השחקן הכי יקר בקבוצה, עם חוזה של 180 אלף דולר, לא הפגין היום ביצועים יוצאי דופן, מה גם שבסכנין היו מודאגים מאוד מהפציעות שעבר. שחקן בסכנין: "עוד לפני שהוא עלה על המגרש ראינו שיש לו בעיות בהליכה. כנראה שהפציעה שעבר הייתה רצינית". גורם בסכנין: "אם אתה הולך להשקיע כל כך הרבה כסף בשחקן זר, הוא חייב להיות בריא במאה אחוז".

החלוץ הברזילאי מייקון דוס סנטוס, ששוחרר מקריית שמונה, נבחן היום בשורות סכנין וגילה יכולת מעודדת וימשיך להיבחן. גורם בסכנין: "הוא רץ הרבה, שחקן שיודע לשמור על הכדור, רואים שיש לו כדורגל. זה שהוא לא הצליח בקריית שמונה לא פוסל אותו בקבוצות אחרות"

צמד המגינים הפצועים, בסאם גנאים ועלי עותמן, לא שותפו במשחק, והסתפקו בריצות מסביב למגרש. אחרי האימון הוזמנו השחקנים לארוחת ערב בחיפה, על ידי אחד האוהדים. המאמן פרדי דוד נתן לחניכיו סוף שבוע חופשי, וביום ראשון יחלו ההכנות לקראת משחק הליגה מול מכבי פתח תקווה, בסוף השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully