וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קל באימונים, קשה בקרב

רן לטוביץ' ותומר ספירשטיין

4.9.2008 / 15:05

לקבוצות המובילות של ה-NCAA צפוי שבוע קל במיוחד. שיכוריהו ומסטוליהו מנתחים, כשהעיניים כבר נשואות לסוף השבוע הבא

המחזור השני בפתח, ולמרות שרוב עיני הקבוצות הגדולות כבר מביטות לקראת השבועות הקרובים והמשחקים התוך חטיבתיים שמתחילים כבר בשבוע הבא, זימן לנו השבוע כבר כמה משחקים מסקרנים. דירוג ה-A.P. החדש כבר הספיק להדיח את ג'ורג'יה מהמקום הראשון ולשים שם את החברים הטובים של תומר מדרום קליפורניה. USC ינוחו השבוע לקראת המפגש המטורף עם אוהיו סטייט ב–13 לחודש (דרך אגב - תתכוננו, יש שידור ב-ESPN). אז הנה מה שמצפה לנו בסופ"ש הקרוב... ויאללה בלגאן.

להפתיע את טיבו

ג'ורג'יה (2) - סנטרל מישיגן

מתיו סטפורד ונואושון מורנו אמורים להמשיך להשתפשף הפעם על חשבונה של מרכז מישיגן המסכנה. צפו לתוצאה גבוהה מהבולדוגס, שירצו לשכנע שמקומם הטבעי בדירוגים הוא מקום אחד יותר גבוה.

אוהיו סטייט (3) – אוהיו

גם אם כריס (ביני) וולס יוכל להשתתף במשחק סביר להניח שלא יסכנו אותו לפני הנסיעה לקליפורניה. ריאן לוקנס, ספנסר סמית ומוריס וולס הסיניור יקחו את הנטל ממנו ויבקשו בבית שיקליטו את המשחק בשביל הסקאוטים. בעיות לא יהיו לבאקאייז.

אוקלהומה (4) – סינסינטי

בשנה שעברה זה יכל להיות משחק מאוד מאוד מעניין, אבל הבר-קטס מסינסינטי איבדו בקיץ את בן מוק ויחד איתו את הסיכוי אפילו להטריד את הסונרס המפלצתיים.

פלורידה (5) – מיאמי (FL)

דווקא זה משחק שעשוי להתפתח למותח מהר מאוד. ההוריקנס החלו בתהליך הבניה מחדש, ומאחורי הראנינג בק קרייג קופר עשויים לתת ריצה לראשות ה–ACC. ברור שטיבו וחבריו פייבוריטים ובגדול, אבל אם יש לכם קצת כסף בצד וביצים של שור הייתי חושב על זה (קריצה, קריצה המערכת כמובן איננה תומכת בהימורים, רק אנחנו...)

מיזורי (6) – דרום מזרח מיזורי סטייט

חוץ מהשם שלהם, המשחק הולך להיות הרבה יותר קצר. בגדול, כמו שמכבי תל אביב תארח את מכבי דרום נוער. צפו לכמה דקות מנוחה לקראת המחזורים הקרובים לצ'ייס דניאלס.

סייבן ימשיך לקצור

לואיזיאנה סטייט (7) – טרוי

הטרויאנים האלה בטוח יחטפו בראש. האלופה אמורה לשמור על המאזן המושלם שלה לפחות עד הביקור באובורן ב–20 לחודש.

מזרח קרוליינה – ווסט וירג'יניה (8)

מזרח קרוליינה, להזכירכם, העיפה את וירג'יניה טק מהדירוג בשבוע שעבר והייתה אחראית להפתעת המחזור. האם זה מספיק מול פט וייט והמאונטנירס? גורם ההפתעה כבר לא איתם ולכן אנו סבורים שלא אבל יכול מאוד להיות מעניין. שידור ישיר ב–ESPN.

אובורן (9) – דרום מיסיסיפי

אובורן עדיין לא ספגה העונה נקודות, ואם דרום מיסיסיפי שידועה בהגנת הריצה הגרועה שלה תצליח לעצור את בן טייט לפחות מ–100 יארד ריצה, היא אולי תצליח לעשות את זה. ההימור שלנו שלילי לכאן ולכאן.

UTEP – טקסס (10)

קולט מק'קוי הרשים במחזור הראשון, מה שנוטע ציפיות בליבו השביר של רן שנכווה ממנו יותר פעמים ממה שנכווינו מאולמרט. טקסס אמורה לנצח אבל יש לנו הרגשה ששחיטה לא תהיה שם.

וויסקונסין (11) – מרשל

אולי עשו סרט על אוניברסיטת מרשל, אבל לא סביר שיעשו סרט המשך בזכות המשחק הזה. פי ג'יי היל מצפה לתת עוד משחק של 200 יארד מהקרקע.

נבאדה – טקסס טק (12)

גרהאם הרל כבר נתן משחק של 500 יארד במחזור הראשון. מייקל קראבטרי בריא, מה שאומר הרבה צרות למארחים מנבאדה.

אלבמה (13) – טוליין

את הקפיצה הגדולה במעלה הדירוג עשו החברה של סייבן אחרי הניצחון המרשים על קלמזון בשבת. טוליין אמורה להיות עוד חור קטן בחגורה של הקרימזון טייד, לקראת המפגש עם ג'ורג'יה בסוף החודש.

הנגר יכול להיות רגוע

קנזס (14) – לואיזיאנה טק

עיני הג'יי הוקס של מרק מנג'ינו כבר נשואות למפגש עם דרום פלורידה בשבוע הבא. ריסינג ושו"ת צריכים להיזהר לא למעוד בטעות השבוע.

וושיגטון – בריגהאם יאנג (15)

הקוגרס צריכים להזהר מוושינגטון, שכבר ספגה הפסד בשבוע שעבר לאורגון ולא תרצה שהעונה שלה תסתיים כבר במחזור השני. יהיה מעניין, אנחנו כמעט בטוחים.

אריזונה סטייט (15) – סטנפורד

כן, כן שמנו לב שיש שתי מדורגות 15. זה לא אנחנו, תאשימו את האמריקאיים והדירוגים המטומטמים שלהם. סטנפורד יודעת להפתיע בחוץ - רק תשאלו את פיט קרול למה הוא לא שיחק בשביל האליפות בשנה שעברה. מצד שני, אם נסתמך על התצוגה העלובה שלהם מול אורגון סטייט בשבוע שעבר, אין לקרפנטר מה לדאוג יותר מדי.

דרום פלורידה (17) – מרכז פלורידה

חימום קליל לשוורים לקראת הביקור של קנזס בשבוע הבא.

אורגון (18) – יוטה סטייט

למרות שמצבת הק"ב של הברווזים דלילה בטירוף, במיוחד לאחר הזעזוע מוח של ג'סטין רופר, הברווזים אמורים להישאר מושלמים גם בסיום המחזור השני.

פן סטייט (19) – אורגון סטייט

צפוי להיות אחד מהמשחקים המרתקים של המחזור. הנינטי ליונס הרשימו בשבוע שעבר ואורגון סטייט רוצה לחזור להיות פקטור בפאק 10.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

חזרה גנרלית לספורייר

ווייק פורסט (20) – מיסיסיפי

ריילי סקינר והדמון דיקנס יישארו במסלול ויובילו את ה – ACC גם בסוף המחזור הקרוב.

יוטה (22) – UNLV

הקבוצה שהנחילה את המפלה השנתית לוולברינס ממישיגן נכנסת לדירוג בפעם הראשונה מזה המון זמן. הם אמורים להשאר שם גם ביום ראשון.

אילינוי (24) – מזרח אילינוי

המכשפה מהמדינה הזו לא מגיעה מהמזרח, ולכן ג'וס וויליאמס אמור לשחרר קצת עצבים שלו ושל קבוצתו מההפסד בשבוע שעבר למיזורי.

וונדרבילט - דרום קרוליינה (24)

כבר הערב תשחק קבוצתו של ספורייר את המפגש הפנים חטיבתי הראשון שלה. למזלה זה נגד וונדרבילט, וגם אם תפסיד אף אחד לא ממש יראה את זה כי כולם יהיו עסוקים במשחק פתיחת העונה של הג'איינטס והרד סקינס.

קצת שידורים השבוע: כאמור, ווסט וירג'יניה ומזרח קרוליינה בשבת, והשבוע הבא כבר אמורים שני המשחקים המרכזיים להיות משודרים בחמישי ושבת, עליהם נרחיב כמובן באמצע השבוע. אז בברכת סופ"ש נעים ותשתדלו לא להירדם על איזה ספסל בפארק (תשאלו את תומר - זה לא נעים...).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully