וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל פ"ת פתחו במחאה כנגד שינוי שם הקבוצה

4.9.2008 / 13:32

הודיעו שלא יעברו לסדר היום בעקבות ההחלטה, ותיתכן פניה לעירייה. בנאיני עדיין לא עבר בבקרה. בקבוצה מחכים לתיק הרפואי של עזריאל

אוהדי הפועל פתח תקוה מתכוונים לצאת במחאה כנגד שינוי שם הקבוצה ל"הפועל עירוני פתח תקוה", זאת בין היתר, בטענה שמדובר שצעד המקרב בין שתי הקבוצות בעיר. כזכור, אתמול (רביעי) פורסם כי הפועל ומכבי פתח תקוה שינו את שמן בהתאחדות, משום שלפי קריטריון התמיכות של עיריית פתח תקוה המועדון יוכל לזכות למענק מוגדל. בחלק מהקבוצות המענק יגדל פי ארבעה. אחד האוהדים אמר שלא לייחוס: "אנחנו רוצים ליצור הפרדה מוחלטת בין הפועל למכבי. לא ייתכן ששתי הקבוצות ייקראו 'עירוני'".

בימים הקרובים מתכוונים מספר אוהדים לפנות להנהלת הקבוצה ואפילו לראש העירייה, יצחק אוחיון, בבקשה להעניק לקבוצה את אותן תמיכות מבלי לשנות את שמה של הקבוצה. חלק מהאוהדים טוענים כי מדובר במהלך פוליטי, אחרים טוענים כי מדובר בשיקולים קרים של תקציב. חוג האוהדים כבר יצא בהודעה רשמית על המחאה הצפויה.

בקבוצה עדיין מחכים למסקנות שאמורה להעביר להם בית"ר ירושלים מתוך התיק הרפואי של חן עזריאל. המקסנות צפויות להתקבל עד תחילת השבוע. כזכור, בהפועל פתח תקוה ביקשו מהנהלת בית"ר את התיק הרפואי מתוך חשש שמדובר בפציעה חוזרת של השחקן, שלא דווח עליה, בגב התחתון. שחקנים בקבוצה אמרו על כך: "גם אם מדובר בפציעה חוזרת, חן חייב להישאר. הוא אחד השחקנים הכי חשובים בסגל".

החלוץ עמנואל אוסיי בנאיני, שמתאמן בקבוצה קרוב לחודשיים, עדיין לא עבר בבקרת התקציבים. בקבוצה מתכוונים להעביר אותו בבקרה במהלך השבוע הבא, לפני המחזור השני בליגה, בו תתארח הקבוצה במגרשה של מכבי נתניה. אם יתגלה שבנאיני לא חזר לכושר משחק מאז הפציעה, הוא ישוחרר עד חלון ההעברות בחודש ינואר. בינתיים, בקבוצה מאמינים שבנאיני יתרום רבות למשחק ההתקפה.

הערב צפויה להיערך שיחה בין חברי הצוות המקצועי - המנהל המקצועי זאב זלצר והמאמן אלי מחפוד. השניים ידונו בנושא שחרור שחקנים. המגן נדיב סימנטוב והחלוץ אחמד קאסום צפויים לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully