וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אויבו של אויבי הוא חברי

4.9.2008 / 12:20

היאנקיז ניצחו בטמפה ביי 4:8, וממשיכים להחזיר את הרד סוקס, שניצחו את בולטימור, לתמונת אליפות המזרח. המטס מתקרבים לפלייאוף

יום חמישי, סקירה מקוצרת:

AL: למרות פיגור מוקדם של 4:0, ניצלה בוסטון את החולשה של הבולפן של בולטימור האיומה, ועם טריפל משווה של מארק קוטסאי באינינג השמיני ושגיאה של המגיש ג'ים מילר באינינג האחרון, ניצחו הרד סוקס 4:5. היאנקיז שוב ניצחו בטרופיקנה פילד את טמפה ביי 4:8, ובוסטון חוזרת לתמונת ראשות המזרח עם פיגור של שלושה משחקים בלבד.

במרכז חזרה שיקגו וייט סוקס להוליך בלעדית את הבית אחרי ניצחון 2:4 על קליבלנד והפסד של מינסוטה 5:4 בטורונטו. המרחק של מינסוטה מהרד סוקס הוא חמישה משחקים, וכעת די ברור שרק עולה אחת תגיע מבית המרכז. טקסס גברה על סיאטל 0:1 ודטרויט הכניעה את האיינג'לס 6:9. המשחק בין אוקלנד לקנזס סיטי נדחה.

NL: סוויפ מרשים של המטס במילווקי, כולל גראנד סלאם של ריאן צ'רץ', קירב אותם אל הפלייאוף. המטס ניצחו 2:9, פילדלפיה הפסידה לוושינגטון 9:7 והפער בין השתיים עומד על שלושה משחקים. הברוורס לא מנצלים את החולשה של שיקגו קאבס, שהפסידו משחק חמישי ברציפות, 4:0 ליוסטון. הפער בין השתיים עדיין עומד על 4.5 משחקים.

סט. לואיס ויתרה סופית על העונה, כשספגה שתי ריצות באינינג התשיעי ואיפשרה לאריזונה לנצח 3:4. הדיאמונדבקס שמרו על פער בן משחק וחצי מלוס אנג'לס דודג'רס, שניצחו את סן דייגו 4:6. פלורידה גברה על אטלנטה 3:5, פיטסבורג ניצחה את סינסינטי 5:6 וסן פרנסיסקו גברה על קולורדו 2:9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully