וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני שואף להישאר כמה שיותר"

אסף שקד

4.9.2008 / 10:16

ראובן עטר הוצג רשמית כמאמן בית”ר ירושלים, סיפר על התכניות שלו להחזיר את הדאבליסטית לתלם והוסיף: "אני רוצה לראות קבוצה מתלהבת"

אסף שקד

צילום: גדעון צנטנר
עריכה: ענת ברק

ראובן עטר הוצג היום (חמישי) רשמית כמאמן בית"ר ירושלים במסיבת עיתונאים בבית וגן. עטר השתתף במסיבת עיתונאים משותפת עם היו"ר החדש, איציק קורנפיין, ושטח את ה"אני מאמין" שלו לקראת העונה הקרובה.

"אני מאוד מעריך את העבודה של יצחק שום", אמר עטר. "קיבלו פה את ההחלטה ואני מתחיל דרך חדשה, דרך שבה אני מקווה להביא את מה שאני מאמין בו - מבחינת המוטיבציה, המשמעת וההתלהבות. אני מקווה שנראה העונה קבוצה תוססת, מתלהבת ומשקיעה, תוך כדי זה גם יגיעו התוצאות. כפי שאתם מכירים אותי, הדרך שלי מצליחה בסוף ואם אני יושב כאן כמאמן בית"ר ירושלים - כנראה שהדרך שלי נכונה. השאיפה שלי היא להיות כאן כמה שיותר. זו הגשמת חלום, ושאיפה טובה מאוד כמאמן".

עטר נשאל על המטרות והשאיפות שלו עם קבוצתו החדשה ואמר: "לא צריך לדבר על מטרות בבית"ר ירושלים, הן ברורות. הולכים על כל התארים כמו תמיד. המטרה שלי היא לתת את הכל כדי שהקבוצה הזאת תהיה טובה, תוססת וכמובן מצליחה. אין לי שום חשש למעמדי". על סגל השחקנים והשינויים הצפויים בו אמר המאמן החדש: "סגל השחקנים הנוכחי, לפחות בתקופה הקרובה, יישאר כמו שהוא. אני מאוד מרוצה מהסגל הזה. כל אחד צריך לתת תוספת בהשקעה. אלה הדברים שאני רוצה להביא, כי אפשר לשאוף מכל אחד ולקבל ממנו יותר ויותר".

ואיך אפשר שלא להתייחס לאוהדים, שדווקא לא רשמו נוכחות משמעותית מחוץ למסיבת העיתונאים. עליהם אמר עטר: "זה שזכיתי לאהדה לאורך כל השנים מאוהדי בית"ר גם כשלא הייתי פה, גורם לי עוד יותר להתרגשות. אוהדים מבינים כדורגל, ואני אעשה הכל בשבילם".

קורנפיין: "ראובן יודע מה מוטל על כף המאזניים"

היו"ר קורנפיין אמר: "פתיחת העונה שלנו לא הייתה טובה, התבוסה בקרקוב היתה מכה מאוד גדולה למועדון, אי אפשר להתעלם מזה. זה משחק שהתכוננו אליו חמישה חודשים, ולא כך ציפינו להגיע. בהחלט היה מקום לשינוי. ניסינו עוד למשוך אחרי המשחק, אבל הדברים לא זרמו, והבנו שדרוש שינוי מקצועי שיחזיר אותנו לסגנון שמאפיין את בית"ר ירושלים".

"עטר הוא אמנם מאמן צעיר", הוסיף קורנפיין. "אבל הוא הצליח להוביל את מכבי נתניה להצלחות בשנתיים האחרונות. אנחנו נתן לו את כל הכלים על מנת להצליח, ואני מקווה שזו מסיבת העיתונאים האחרונה השנה. עכשיו נשאר לנו להחזיר את השקט לקבוצה. ננסה לנטרל כמה שיותר מהר את כל הרעשים מבחוץ, לתת לשחקנים לעבוד. ברגע שיהיה שקט, עם הניצחון הראשון, הכל יהיה בסדר. שנתיים היה פה שקט, והיתה פה קבוצה מנצחת ואלופה".

על השינויים בהגדרת התפקיד שלו אמר קורנפיין: "כל השינויים שקרו בבית"ר בשבוע האחרון היו מפתיעים. אני יודע שיש לי תפקיד בעל אחריות כבדה. מעבר לעובדה שזה מועדון מפואר, יש קהל של מאות אלפים שרוצה לראות הישגים. שוחחתי עם ראובן על הדברים האלה והוא יודע מה מוטל על כף המאזניים. אני לא פחדתי מאחריות, ראובן תמיד היה שחקן מוביל - ואני בטוח ששיתוף הפעולה הזה יוביל את בית"ר ירושלים להישגים".

האוהדים קראו בשמו של פרננדז

לאחר מסיבת העיתונאים העביר עטר את אימון הבכורה שלו בקבוצה, אליו הגיעו כחמישים אוהדים. בתחילה קראו האוהדים בשמו של לואיס פרננדז, אותו רצו לראות על הקווים בבית"ר, אך מיד עם עלייתו לכר הדשא שרו לכבודו של עטר ואיחלו לו בהצלחה. האוהדים דרשו מהמאמן החדש להמריץ את השחקנים ולשתף כמה שיותר את שחקני הבית של המועדון.

האימון, שהתנהל בחום כבד, הועבר בחלקו הראשון על ידי מאמן הכושר דרור שמשון, ובחלקו השני לקחו את המשוכות עטר ועוזרו צדוק מלכה. היו"ר איציק קורנפיין, שהגיע לצפות מקרוב באימון, התבקש ביציאתו ממתחם האימונים על ידי האוהדים לדאוג לכך שהשחקנים יתעוררו מהמצב בו הם נמצאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully