וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכאן אפשר רק לרדת

3.9.2008 / 22:11

הג'איינטס ו-וושינגטון יבעטו את כדור הפתיחה לעונת ה-NFL (ה', 2:00, שידור ב-ESPN). האלופה מתחילה במסע להגנה על התואר

ניו יורק ג'איינטס - וושינגטון רדסקינס (חמישי, 2:00, שידור ב-ESPN)

זהו, תמו להן ההכנות והכותרות של מה שקורה מחוץ למגרש. ב-2:00 לפנות בוקר יום שישי יעלו ל"ג'איינטס סטדיום" במדולנדס אלופת העולם, ניו יורק ג'איינטס, ויריבתה הותיקה וושינגטון רדסקינס, ויפתחו את עונת 2008 ב-NFL.

הג'איינטס מגיעים אחרי פגרה לא קלה מבחינתם. כשהסתיימה אופוריית הזכיה בסופרבול הם נפרדו מהקיצוני הגנתי הותיק מייקל סטרהאן, מספר שחקני מפתח אחרים בהגנה האדירה שלהם עזבו, ולפני שבועיים התבשרו כי הקיצוני הגנתי המצויין אוסי יומניורה נפצע וסיים את העונה עוד בטרם החלה. "למרות שלקחנו את הסופרבול, אסור לזכור שבשנה שעברה לא עשינו את העבודה דווקא בבית. נצטרך לדאוג שזה יקרה השנה", אמר הבועט לורנס טיינס. המאמן טום קאפלין הוסיף: "לאוהדים שלנו מגיע שנשחק טוב בבית".

וושינגטון תעלה עם המאמן ג'ים זורן, בעונתו הראשונה כמאמן ראשי בליגה, לאחר שהחליף את ג'ו גיבס הותיק. זורן ינסה לתפעל את ההתקפה, שמשהקת קשות בשנים האחרונות. "אני רוצה שג'ייסון קמפבל יהיה הגנרל שלי על המשטח", אמר זורן על האיש שיפתח את העונה בעמדת הקוורטרבק שלו. "כשהמהלך מתחיל, אני לא רוצה לראות אף אחד מסתכל, אני רוצה שכולם יהיו בתנועה".

במפגש האחרון בין השתיים ניצחו הרדסקינס במדולנדס 10:22, כשלפני כן ניצחו הג'איינטס בשלושת המפגשים ביניהן. במאזן הכללי מובילים הג'איינטס 4-61-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully