וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין: "המשחק הכי קשה שהיה לי בנבחרת"

סנטר הנבחרת יניב גרין חווה חיים קשים מאוד: "היו דקות שנשמתי מהתחת". שרף שכח את הדקות המזעזעות: "אפשר להיות גאים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בתום דרמה אדירה ביד אליהו ניצחה נבחרת ישראל את נבחרת בריטניה בפתיחת טורניר מוקדמות אליפות אירופה 2009. אחרי 40 דקות וטעות טיפשית של שחקן בריטניה נייט ריינקינג, שהחטיא זריקת עונשין ועשה עבירה על מאיר טפירו, נכנס המשחק להארכה בתום שוויון 85 בסיום הזמן החוקי. נבחרת ישראל הצליחה להשתחרר סוף סוף ולרוץ, כשגם יציאתו של לואל דנג בחמש עבירות תרמה לניצחון בסיום 92:102.

שרף: "כל משחק יהיה קשה"

"ישראל ניצחה ואפשר להיות גאים", אמר בסיום מאמן הנבחרת צביקה שרף. "ניצחנו נבחרת טובה עם שחקן על. גם השחקנים שלנו נתנו משחק טוב מאוד - מאיר טפירו, ליאור אליהו, יניב גרין ומתן נאור. המחצית הראשונה שלנו לא היתה מספיק טובה, בעיקר מבחינה הגנתית. במחצית השנייה שיפרנו את זה בהרבה. לקראת הסיום שיפרנו את תהליך קבלת ההחלטות שלנו. בסיום החטאנו כמה זריקות עונשין ופספסנו כמה ריבאונדים, מה שלא צריך לקרות.

"כל משחק בבית יהיה קשה. עכשיו אנחנו נוסעים לבוסניה. נתרכז במשחק מולה, שלא יהיה קל, על אחת כמה וכמה אחרי שהיא הפסידה במחזור הראשון לצ'כיה. ניקח אתנו שחקנים שהיו טובים ושחקנים שהיו פחות טובים, במטרה להעלות לאלה שלא שיחקו טוב את מצב הרוח. אנשים חשבו שננצח ב-20-30 הפרש, ונוכחנו שזה קשה מאוד. למרות זאת אפשר להיות גאים".

על לואל דנג אמר שרף: "עשינו כל מה שיכולנו. שמרנו עליו טוב והוא עדיין קלע 30 נקודות. הוא שחקן NBA של 80 מיליון דולר, אבל למרות שהוא נתן משחק טוב ניצחנו, וזה מה שחשוב".

גרין: "המשחק הכי קשה שלי בנבחרת"

"אני יכול להגיד שזה המשחק הכי קשה שהיה לי בנבחרת", אמר בסיום הסנטר יניב גרין. "לא היה לי אף פעם דבר כזה. זה היה משחק קשה מאוד. היה קשה לעשות נקודות, קשה לעצור אותם בהגנה. הם אגרסיביים ואתלטיים. אמרתי לצביקה שרף שהיו דקות שנשמתי מהתחת".

על מאיר טפירו אמר גרין: "מאיר זה הברומטר שלנו בנבחרת. מאיר לוקח, מאיר נותן. למזלנו ולשמחתנו, הוא נותן כל הזמן עד היום, רק שימשיך ככה".

על המשחקים הבאים של הנבחרת אמר: "לכל קבוצה נתכונן בצורה אחרת. היה קשה לשחק בבית. היתה התרגשות רבה ולחץ על השחקנים. זה היה משחק ראשון בקמפיין. שיחקנו פחות טוב היום. אני מאמין שעם הזמן נשחק יותר טוב".

"היה משחק קשה. זו נבחרת אתלטית שהיה קשה מאוד לעשות סלים נגדה", אמר ליאור אליהו. "קיבלנו מתנה בסיום ועשינו את זה. מה ששרקו על מאיר, שופטים לא תמיד שורקים. בהארכה הצלחנו לקבוע את ההפרש הכי גדול שהיה לנו כל המשחק. אני שמח שלא נשברנו ולא שמחנו יותר מדי בהארכה". על המשחק הטוב שהציג אמר אליהו: "הרגשתי נוח ביד אליהו. אני אוהב לשחק כאן. קיבלנו דחיפה גדולה מהקהל. אני מקווה שההמשך יהיה יותר קל. עכשיו ממשיכים הלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פינץ': "זה היה פשוט חוסר מזל"

מן העבר השני של המתרס, מאמנה של נבחרת בריטניה כריס פינץ' נשמע מאוד מתוסכל: "זה היה משחק מאכזב כי עשינו מספיק דברים כדי לנצח. היו חסרים לנו דברים קטנים לקראת הסיום כדי לנצח. זה היה פשוט חוסר מזל. אני לא יכול להאשים את השחקנים שלי על המגרש. סבלנו לקראת הסיום מבעיית עבירות. היו הרבה שריקות נגדנו. אולי הן היו שריקות נכונות ואולי לא, אני צריך לראות את הקלטת. זה הכדורסל".

"כיף לשחק באווירה כזו", אמר כוכב נבחרת בריטניה ושיקגו בולס, לואל דנג. "יש לישראל נבחרת טובה מאוד. תמיד רציתי לשחק בנבחרת בריטניה, ואני נהנה מזה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully