וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: ניו זילנד טיילה בחזרה הגנרלית

רועי פרידמן

3.9.2008 / 15:29

לפני המשחק המכריע בטורניר שלוש האומות מול אוסטרליה, לא התקשו האול בלאקס להביס את סמואה במשחק אימון 14:101 (7:47)

כן, האול בלאקס עשו עוד מאייה במשחק בינלאומי עם ניצחון 14:101 על סמואה, כשהם נותנים למחליפים לחגוג, כשהשאלה היא מה היה הטעם למשחק הזה. הסמואים ניסו להחזיק מעמד, אך כשמילס מוליאיינה חצה את קו השער שלהם בפעם הראשונה בדקה השלישית, זה היה אחר צהריים ארוך לאורחים.

הסמואים עצמם הגיעו עם הרכב חסר, כשרוב השחקנים הבולטים שלהם משחקים בליגות הגדולות באירופה, ועם שחקן אחד בלבד שמשחק בליגה הניו זילנדית. הסיבה למשחק הזה הייתה צורך של הניו זילנדים במשחק בין ארצי, לפני המשחק בשבת הבאה מול האוסטרלים, משום שהאול בלאקס שיחקו לאחרונה לפני שבועיים וחצי בניצחון 0:19 בדרום אפריקה. המנוחה הכפוייה מראה את הבעייתיות שיש בטורניר שלוש האומות וההגדלה שלו, כנראה לצרכי טלוויזיה, משישה משחקים לתשעה. אנשים שוכחים שכשאנגליה משחקת מול צרפת, לוקח כשעתיים להגיע מלונדון לפריז ברכבת. לעומת זאת, טיסה מסידני לאוקלנד לוקחת כחמש שעות, וטיסה מדרום אפריקה לאוסטרליה לוקחת הרבה יותר.

ולמשחק עצמו – האול בלאקס היו עם שלושה טרייז כבר לאחר רבע שעה של משחק, כשהסמואים הצעירים לא מצליחים להחזיק מעמד מול המארחים העדיפים. כרטיס צהוב על עבירת נבדל מטופשת בוודאי לא עזר להם, ומה שסימל את הבדלי היכולת נרשם בדקה ה-60. הסמואים זכו בסקראם קרוב לקו השער שלהם, אך לא הצליחו להחזיק אותו לפני שמוטטו אותו. עבירה נשרקה לטובת ניו זילנד, שלקחה סקראם. הסמואים מוטטו פעם נוספת, ואחרי סקראם נוסף שמוטט העניק השופט טריי כעונש לניו זילנד. בדקות האחרונות של המשחק הניו זילנדים חפשו את הנקודה המאה, אבל שיחקו מאד לא מאורגן. ריצ'ארד קאהוי הבקיע את הטריי האחרון, וסטפן דונאלד עם המרה הבטיח את הנקודה המיוחלת.

צוברי הנקודות לניו זילנד:

טרייז: מילס מוליאיינה, אדם תומפסון, קונראד סמית 2, ג'ימי קוואן, ריצ'ארד קאהוי 2, סטפן דונאלד, אלי וויליאמס, ג'רום קאינו, טריי עונשין, איסאייה טוא'אבה, פירי וויפו.

המרות : דניאל קרטר 6, דונאלד 7

סמואה:

טרייז : אואלה מאיי, אלאפוטי פאוסילבה

המרות: מאיי, ריצ'ארד וורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully