וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר מונה למאמן בית"ר ירושלים: "זה אתגר גדול עבורי"

אסף שקד

3.9.2008 / 20:18

הושלם המהפך בבית"ר: יצחק שום פוטר מתפקידו, ראובן עטר סיכם לשנה בדאבליסטית עם אופציה לעונה נוספת, ירוויח 410 אלף דולר לעונה וכבר מחר יערוך אימון בכורה. קורנפיין: "נקווה שהוא יחזיר לנו את שמחת החיים"

הושלם המהפך בבית"ר ירושלים. לאחר גל הפיטורים במועדון בעקבות הכישלון באירופה ופתיחת העונה המאכזבת, היום (רביעי) מינתה הדאבליסטית למאמנה החדש את ראובן עטר. המאמן הקודם, יצחק שום, שרק בשנה שעברה הביא את הדאבל, פוטר מתפקידו. "אני שמח מאוד על המינוי. זה אתגר גדול בשבילי", אמר הערב עטר הנרגש.

"אנחנו מודים ליצחק שום על עבודתו בבית"ר ועל ההישגים שהגיע המועדון בתקופתו", אמר הערב יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין, "לאור היכולת של הקבוצה בחודש האחרון, מר גאידמק החליט לעשות שינוי בעמדת המאמן. החלטנו ביחד שראובן עטר הוא המאמן הראוי. אומנם מדובר במאמן צעיר, אך אנחנו מאמינים שהוא יוכל להחזיר לקבוצה ולשחקנים את שמחת החיים ושנרשום תחתיו הישגים גם העונה".

עטר שהה בימים האחרונים בחופשה בארה"ב, אך הפרטים עמו סוכמו עם ההנהלה בשיחות טלפוניות. היום הוא שב לישראל, עם נחיתתו מיד נסע למשרדי הקבוצה, שם נועד עם קורנפיין והבעלים ארקדי גאידמק, וסיכם את חוזהו. מחר יחתום רשמית עטר על החוזה במהלך מסיבת העיתונאים שתערוך הקבוצה בבית וגן.

עטר, שצפוי להרוויח 410 אלף דולר לעונה, יערוך מחר את אימון הבכורה בסגל חסר מאוד. יצחק שום, מנגד, יגיע להיפרד מהשחקנים.

צדוק מלכה, שעבד עם עטר בשנתיים האחרונות בנתניה, יהיה עוזר המאמן. סרגיי טרטיאק, שהיה עוזר המאמן אצל שום, יעבור למחלקת הנוער, יהפוך למנג'ר על חשבון גיא עזורי, כשתחתיו ימשיך לאמן ז'אן טלסניקוב.

הפרידה משום לא היוותה הפתעה לאף אחד במועדון. מאז התבוסה לוויסלה קרקוב מעמדו של המאמן היה מעורער, במהלך ה-0:0 המאכזב מול בני סכנין הוא ספג קללות מהאוהדים, ונדמה היה שהפרידה ממנו היא רק עניין של זמן. בעקבות מינויו של קורנפיין ליושב הראש הקבוצה, שלא היה ביחסים טובים עם המאמן, המהלך היה בלתי נמנע.

בימים האחרונים נזרקו לאוויר שמות רבים כמועמדים לתפקיד המאמן, אך בסופו של דבר ראובן עטר, שמגיע אחרי שנתיים מוצלחות במכבי נתניה, הועדף על פני רוני לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully