וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צגאי ימשיך בנתניה, ימפולסקי צפוי לעזוב

דור בלך

3.9.2008 / 20:14

אחרי שהרשים את לותר מתיאוס, משך צגאי את בקשת העזיבה. אם ימפולסקי ישמע כי הוא לא בתוכניות של המאמן הגרמני, יבקש להשתחרר

קשר מכבי נתניה יחיאל צגאי משך את בקשתו לעזוב את הקבוצה, וימשיך בה עד תום העונה. הקשר, שלאחרונה איבד את מקומו בסגל של לותר מתיאוס ואף נשלח להתאמן עם קבוצת הנוער, ביקש להשתחרר מהמועדון לפני כשבועיים ונענה בחיוב.

כזכור, במסיבת העיתונאים לאחר המשחק הראשון של נתניה מול צ'רנו מורה וארנה, נשאל מתיאוס מדוע צגאי אינו בסגל. המאמן טען כי "צגאי אינו שחקן התקפה, הוא מגן ימני", דבר שעורר כעס רב בסביבתו של השחקן וגרם להרבה אנשים במועדון להרים גבה, נוכח חוסר ההיכרות של מתיאוס עם הסגל שלו. לאחר המשחק מול מכבי פתח תקווה חזר צגאי לסגל הקבוצה הבוגרת, הותיר רושם חיובי ואף זכה למספר מחמאות מהמאמן הגרמני, מה שגרם לו למשוך את בקשת העזיבה.

מי שנמצא בדרך ההפוכה הוא דלה ימפולסקי, שגם הוא, כמו צגאי, הורד לקבוצת הנוער והוחזר לאימונים רק ביום שני. הקשר מחכה לחזרתו הצפויה של לותר מתיאוס ארצה הערב ויבקש לשוחח עמו ולקבל הבהרות בנוגע למעמדו.

השניים כבר שוחחו מספר פעמים העונה, בהן הסביר הגרמני לקשר כי הוא רואה בו פוטנציאל גדול. למרות זאת איבד השחקן את מקומו בהרכב ובסגל. מתיאוס אף התבטא לגביו לפני הטיסה למשחק החוץ בווארנה וסיפר כי בחר לא להוציא אותו למשחק כי "יש שחקנים שלא מיועדים לסגל המשחק והם ישרו אווירה שלילית על הקבוצה". במידה וישמע כי הוא לא חלק מהתוכניות של מתיאוס, יבקש ימפולסקי להשתחרר בהשאלה לקבוצה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully