וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דיין: "אין עימות, רק מתיחות ספורטיבית"

3.9.2008 / 18:41

מגן נבחרת ישראל ניסה להכחיש את הקונפליקט בין שני השוערים, דודו אוואט וניר דוידוביץ'. אוואט: "אם לא אפתח, אקבל זאת"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

בעוד שלושה ימים תיפתח נבחרת ישראל את הופעותיה בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2010 שייערך בדרום אפריקה. ככל שעובר הזמן מפלס הלחץ בנבחרת עולה, כשהעימות בן שני שוערי הנבחרת, דודו אוואט וניר דוידוביץ', תופס יותר ויותר נפח. הערב (רביעי) דודו אוואט והמגן דדי בן דיין נשלחו למסיבת העיתונאים. בעיקר דבריהם הכחישו צמד השחקנים את העימות שיש בין שני השוערים.

שלשום, כשהתראיין ניר דוידוביץ', רמז שוער מכבי חיפה כי אם אם לא יזכה לקבל את הקרדיט בשער, לא בטוח שימשיך בנבחרת. אוואט, לעומת זאת, אמר: "גם אם לא אפתח, אקבל זאת. כל אחד מ-23 השחקנים שבסגל הנבחרת יכול לפתוח. כל הזדמנות שתהיה לי אקח בשתי ידיים".

כשנשאל השוער על התצוגה הלא טובה של הנבחרת בהפסד לפינלנד (2:0) אמר: "המשחק נגד פינלנד היה משחק טוב מבחינתנו. נגד שוויץ אנחנו צריכים לבוא הרבה יותר מרוכזים. גם אם ננצח וגם אם נפסיד, יש עוד הרבה משחקים והסיכויים להגיע למונדיאל לא ישתנו יותר מדי. ראינו בקמפיין הקודם שאחרי ההפסד הביתי נגד קרואטיה, היה מספיק לנו תיקו בחוץ נגדם כדי לעלות".

אוואט, ששמו עלה כמועמד לקבוצות רבות בספרד, אנגליה וצרפת, נשאר לבסוף בדפורטיבו לה קורוניה. הוא התייחס למעמדו בקבוצה הספרדית: "כרגע, המטרה שלי היא להילחם על המקום שלי בהרכב, להתאמן חזק ולא להוריד את הראש. גם בעונה הראשונה שלי בספרד, כשהייתי בראסינג סנטאנדר ישבתי 34 משחקים על הספסל וחיכיתי להזדמנות שלי".

בן דיין: "שכחנו את המטרה, שהיא שוויץ"

מי שעוד ניסה לגמד את העימות בין שני השוערים, הוא המגן דדי בן דיין, שטען כי התקשורת מתעסקת בטפל ולא בעיקר וכי היא הוציאה את ה'מתיחות', כך לדבריו, מפרופורציות. "שכחנו את המטרה. המטרה היא שוויץ בשבת. אתם עושים יותר מדי רעש מהסיפור בין אוואט ודוידוביץ'. אין עימות, רק מתיחות ספורטיבית. אני חושב שנבחרת ישראל היא עדיין לא ברמה של שוויץ ודיבורים לא יעזרו, צריך להראות את זה על המגרש. צריך להתעסק במה שקורה במגרש ולא בעימותים".

דיין גם התייחס לדירוג פיפ"א שהתפרסם ביום שלישי, ובו מדורגת ישראל, לא להאמין, במקום ה-19, 24 שלבים לפני נבחרת שוויץ. בן דיין אמר בהלצה: "אני לא יודע איך אנחנו במקום ה-19, יכול להיות שמי שמדרג הוא ציוני". לגבי המשחק הוסיף: "אנחנו צריכים להכין את עצמנו הכי טוב שאפשר. הליגיונרים צריכים לתת את הטון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully