וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין התקוטט עם שוער המשנה של פתח תקוה

3.9.2008 / 21:32

במהלך העימות נשך החלוץ את צווארו של השוער. מועדונים עירוניים יקבלו תקציב "מנופח" והקבוצות מפ"ת שינו את שמן בהתאחדות

החלוץ ליאור אסולין היה מעורב בתגרה במהלך אימון מכבי פתח תקוה עם השוער דודי חננשווילי. במהלך האימון תקף אסולין את השחקן. שחקנים בקבוצה העידו כי החלוץ קילל את השוער לאחר מהלך שביצע באימון, השוער ענה, אסולין דחף אותו והשניים נשכבו על הרצפה. עוד על פי העדות, נשך אסולין את חננשווילי. השוער מסר בתגובה: "אין לי מושג למה הוא תקף אותי". אסולין יעמוד בפני ועדת משמעת בעקבות התקרית. את תגובתו של אסולין לא ניתן היה להשיג.

אולי לא כולם יודעים, אבל במחזור השביעי של ליגת העל יתקיים משחק דרבי בין "מכבי עירוני פתח תקוה" ל"הפועל עירוני פתח תקוה", זאת במסגרת החלטה לשנות את שמן של הקבוצות בהתאחדות לכדורגל. בדיקה העלתה כי הקבוצות שינו את שמן, לאחר שמסמך הקובע את הקצאת חלוקת התמיכות לקבוצות השונות לשנת 2008 הגדיר כי קבוצות עירוניות יקבלו מענק מוגדל של 400 אחוז (כלומר, תקציב גדול פי ארבעה).

יש לציין כי תוספת השם "עירוני" לא נכללה בשם הקבוצות בעונה שעברה. גורם בהפועל פתח תקוה אישר את הידיעה כשאמר: "שינוי שם הקבוצות נקבע על מנת להגדיל את התמיכה העירונית בקבוצה". מנהל מכבי פתח תקוה, איציק לוזון: "הקבוצות הן בבעלות פרטית, לכן העירייה מסבסדת עוד כסף למחלקת הנוער בתנאי שהקבוצה עירונית. אנחנו מקבלים תוספת לקבוצת הנוער, אבל הבוגרים לא רואים מזה שקל. לכן השם שלנו ושל הפועל פתח תקוה שונה בהתאחדות".

התחשיב עבור הקבוצות נקבע לפי נקודות. קבוצה שמשחקת בליגת העל בכדורגל מקבלת 100 נקודות. קבוצת נוער שמשחקת בליגת העל מוסיפה 20 נקודות נוספות. אוהדים רבים של הפועל פתח תקוה החליטו להתנגד למהלך ומתכוונים לשלוח מכתב להנהלת הקבוצה ועיריית פתח תקוה. אחד מאוהדי הקבוצה אמר: "לא נסבול שינוי שם בגלל כסף. לא יכול שהקבוצה היריבה שלנו תשחק תחת אותו שם. זה מקומם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully