וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג זי, ביג בעיות

3.9.2008 / 14:32

עוד משחק לא טוב של קרלוס זמבראנו מהקאבס הסתיים בפציעה של המגיש ובהפסד 9:7 ליוסטון. צעד גדול לרד סוקס בדרך לפלייאוף

משחקים נוספים ב-NL:

שיקגו קאבס - יוסטון 9:7

הקאביז יהיו בפלייאוף, וכנראה גם מהמקום הראשון בבית, אבל הדאגה הגדולה שלהם היא קרלוס זמבראנו. מי שאמור למשוך את שיקגו לוורלד סירייס יחד עם ריץ' הארדן שוב היה בינוני, נמשה מהמשחק אחרי חמישה אינינגים ושלוש ריצות חובה ואחר כך התברר שהוא סובל מבעייה בזרועו הזורקת. לו פינלה והקאביז מתפללים שהפציעה לא חמורה. "הוא אמר שיש לו בעיה ביד וכרגע אני לא יודע כלום. נצטרך לחכות למחר (היום - ד.ר.)", אמר פינלה. ג'ף בלום ניצח את המשחק באינינג ה-11 עם ירייה רחוקה מידי קרי ווד המפסיד. ווסלי רייט ניצח וחוזה ולוורדה שמר, הומרים לאלפונסו סוריאנו, מרק דה רוסה, ג'ים אדמונדס וג'ובאני סוטו בשיקגו.


אריזונה - סט. לואיס 8:2

הקרדינלס מחוץ למשחק, לפחות כרגע, מה שלא הפריע להם לסבך את הדיאמונדבקס, שהפער בינם לבין הדודג'רס צומק ל-1.5 משחקים בלבד. אדם ויינרייט הגיש 5.1 אינינגים בהם הכיש שבעה חובטים, טרוי גלאוס, ידאייר מולינה ופליפה לופז הלכו רחוק. יוסמיירו פטיט עם ההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - סן דייגו 4:8

אחרי רצף של הפסדים התעורר מני רמירז, קלייטון קרשאו הוזנק במהירות מטריפל איי כדי לרשום עוד הופעה נאה (שבעה ושישה) והדודג'רס, עם ארבעה ניצחונות רצופים, שוב חזק במשחק, רק 1.5 משחקים מאחורי אריזונה. רמירז חבט להומר ה-30 שלו העונה, אנדרה אית'ייר ובלייק דה וויט הלכו רחוק וצ'יי סונג בייק רשם את ההפסד.


מילווקי - ניו יורק מטס 6:5

לשמחתם של הקאבס, המטס ממשיכים לעשות את העבודה במילווקי ולמנוע מהברוורס להתקרב, כשניו יורק דואגת לעצמה ומשמרת את יתרון שני המשחקים על פילדלפיה בראש המזרח. אנדי צ'אבז חבט את הסינגל המנצח באינינג העשירי על סלומון טורס, כשלואיס אייאלה שומר בהצלחה על הניצחון של ג'ו סמית. קרלוס בלטראן עם הומר למטס, ריקי וויקס עם אחד למילווקי.


וושינגטון - פילדלפיה 4:0

הפעם הפיליז עשו את העבודה, כשקול האמלס מגיש 7.1 אינינגים משובחים עם שש קטילות. ג'ון לנאן עם ההפסד, פילדלפיה שמרה על פער שני המשחקים מהמטס.


פלורידה - אטלנטה 16:14
סינסינטי - פיטסבורג 3:2
קולורדו - סן פרנסיסקו 5:6

בוסטון מנצחת בגדול

בוסטון - בולטימור 2:14

כולם עזרו לרד סוקס הלילה: היאנקיז שניצחו בטמפה ביי וסייעו לבוסטון לצמק את הפער לארבעה משחקים, הבלו ג'ייז שגברו על מינסוטה והאינדיאנס שהכניעו את הוייט סוקס, ובכך גדל יתרון הרד סוקס לארבעה משחקים על שיקגו ועל מינסוטה בקרב על הויילד קארד. לג'ון לסטר הספיקו חמישה אינינגים, ולאחר שיצא ביתרון 1:11 ניצחונו הובטח. דסטין פדרויה הענק חבט להומר והכניס חמישה ריביז, דייויד אורטיז סיים עם שלוש חבטות וארבעה ריביז. רדהיימס ליז עם ההפסד.


דטרויט - לוס אנג'לס איינג'לס 5:4

עוד שלושה למנאייק. שון פיגינס גנב בסיס ונכנס באינינג התשיעי הביתה על הקרבה של מארק טשיירה, פרנסיסקו רודריגז שמר בהצלחה ועכשיו הוא עומד על 54 שמירות עונתיות - רחוק שלוש בלבד משיא המייג'ורס. סקוט שילדס זכה בניצחון לאחר שהוא עצמו שבר שמירה, פרננדו רודני עם ההפסד ומיגל קבררה עם הומר לדטרויט.


טמפה ביי - ניו יורק יאנקיז 7:2

לרייז מצפה שבוע לא קל עם סדרות מול היאנקיז ובוסטון, ולפחות הפתיחה לא נראתה טוב. מייק מוסינה הגיש שישה וקטל שמונה בדרך לניצחון מספר 17 העונה (האם מוס יגיע לראשונה בקריירה לעונת 20 ניצחונות?) וג'ובה צ'מברליין חזר מפציעה להגיש מהבולפן, כשהפסים מדכאים את מאט גארזה והרייז. אלכס רודריגז וקסאווייר ניידי חבטו להומרים.


קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 3:9

ויקטור מרטינז, שהיה מושבת ברוב העונה בגלל פציעה, חבט להומר ראשון שלו, על ג'ון דאנקס, פאוסטו קרמונה עשה עבודה סבירה עם 5.2 אינינגים והאינדיאנס ניצלו את היכולת הגרועה של הוייט סוקס כדי להנחיל להם הפסד חמישי בשישה משחקים.


טורונטו - מינסוטה 5:7

גם הטווינס בצלילה, וקשה להאשים אותם אחרי מסע משחקי חוץ כל כך ארוך. חוזה באוטיסטה, אלכס ריוס ולייל אוברביי חבטו להומרים, ג'סי קרלסון זכה בניצחון ובי ג'יי ריאן בשמירה. הטווינס, שבשורותיהם רשם בוף בונסר הגרוע את ההפסד, יצטרכו להתפשר, כך נראה, על קרב ישיר עם הוייט סוקס, כי כרגע לא נראה שבוסטון תשאיר להם סיכוי לויילד קארד.


יתר המשחקים ב-AL:

טקסס - סיאטל 4:6
קנזס סיטי - אוקלנד 2:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully