וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן שולח רמזים לאוואט ודוידוביץ'

3.9.2008 / 11:27

המאמן הלאומי הקרין סרט על נבחרת ארה"ב בכדורסל ובו הרצאה של מג'יק ג'ונסון על כך שיש לשים את האגו בצד. הערכה: בן דיין וזיו יפתחו

שחקנים בנבחרת ישראל טוענים כי סרט שהוקרן להם אתמול במהלך ההתכנסות ולפני אימון הערב, נבחר במטרה לגרום לאחדות, לעידוד המוטיבציה אבל גם ל"הפסקת אש" בין השוערים, דודו אוואט וניר דוידוביץ'.

המאמן דרור קשטן ועוזרו, משה סיני, הקרינו בפני השחקנים סרט ששודר בארצות הברית לפני האולימפיאדה, שנועד לתעד את ההכנות של נבחרת ארצות הברית, שאיבדה באולימפיאדה הקודמת את מדליית הזהב. במהלך הסרט הרצה הכדורסלן האגדי מג'יק ג'ונסון בפני השחקנים ואמר להם כי יש לשחק למען מטרה אחת בלבד וכי האגו לא חשוב.

הסרט שם דגש מיוחד על קובי בריאנט ששיחק בנבחרת "ללא אגו", מה שהוביל את נבחרתו למדלייה הנכספת. "אולי לא כולם יודו", סיפרו שחקנים בקבוצה, "אבל כולם הבינו שבסרט הסתתרו רמזים לאוואט ודוידוביץ'. השניים לא מדברים באימונים ולא קשה היה להבין שזה מכוון אליהם. יחד עם זאת, ברור שרובו של הסרט עסק בחשיבות של האחדות בנינו ולא במתיחות בניהם". שחקנים העידו כי קשטן אמר להם: "תלמדו ממג'יק ג'ונסון שדיבר על כך שצריך לבטל את האגו". המאמנים ביקשו מהשחקנים לשים לב לאמרה של ג'ונסון, לפיה בעתיד "תוכלו להתגאות בעתיד בהישג שלכם מול הנכדים. תראו להם את הקלטת".

בנבחרת ממשיכה התחרות על מקום בהרכב. ההערכה היא שלמרות ששמוליק קוזוקין מבית"ר ירושלים מוערך מאוד על ידי קשטן, יואב זיו יפתח בעמדת המגן הימני בגלל הניסיון הרב שלו גם במסגרות אירופאיות. לפיכך, נראה שדדי בן דיין יפתח בעמדת המגן השמאלי. אתמול תורגל סלים טועמה בהרכב ונראה היה שהשילוב בינו לבין מאור בוזגלו מוצלח. גורמים בנבחרת ביקשו להדגיש כי אין זה מחייב שקשטן יפתח בהרכב הזה ועד סוף השבוע הוא יתרגל מספר הרכבים נוספים. עדיין לא ברור מי יפתח לצדו של רוברטו קולאוטי בחוד ההתקפה, אליניב ברדה או בן סהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully