וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבריטים יש יתרון אתלטי"

צביקה שרף מתכנון למשחק פתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה (רביעי, 19:00, ערוץ 1) מול בריטניה: "אסור לנו לזלזל באף יריבה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

נבחרת ישראל בכדורסל ערכה הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה מחר (רביעי, 19:00) במשחק הביתי מול בריטניה. באיגוד הכדורסל הביעו פליאה על כך שמאמן הנבחרת הבריטית, כריס פינץ', סירב להשתתף במסיבת העיתונאים.

"נמצאים בכושר הנכון"

"אנחנו מתחילים מחר קמפיין של שישה משחקים ב-18 יום. המטרה לעלות לאליפות אירופה", אמר המאמן, צביקה שרף. ע"בדנו מאוד קשה, עשינו מחנה אימון קשה בבורמיו. שיחקנו פה נגד הבלגים והיינו במסע משחקים באסטוניה. יש חשיבות גדולה לשמור על הבית, ולהתחיל בצורה טובה. אנחנו בכושר טוב, מוכנים טקטית, ככל שיכולנו להתכונן".

"כמאמן, עוד הלילה אתגלגל מצד לצד ואחשוב על עוד משהו שלא ביצענו ולא תכננו", הוסיף שרף. "הנבחרת הבריטית טובה אבל אנחנו שואפים לנצח. כל השחקנים והצוות עבד קשה והקריב הרבה מאוד. אנחנו נמצאים בנקודת הפיק ובכושר הנכון לפתיחת הקמפיין. לאחר המשחק מחר, נצא לשלושה משחקי חוץ רצופים, וחשוב להתחיל פה עם ניצחון. אודה לכל מי שיגיע לעודד אותנו. קיבלנו פידבקים מהקהל בקמפיין הקודם, והוא קיבל פידבקים מאיתנו".

הקפטן, מאיר טפירו הוסיף: "אנחנו הולכים לקמפיין קשה. באירופה הצטמצמו הרמות בין הנבחרות. צריך לבוא לכל משחק בכובד ראש, כי אין משחקים קלים. בקמפיין הנוכחי יש נבחרות חזקות. אנגליה באה עם כמה שחקנים טובים, ואני מקווה שניישם במגרש את מה שתרגלנו באימונים. אנחנו יודעים עליהם הכל ומתכוננים לערב כדורבל מהנה ולניצחון".

מורן רוט השתתף גם הוא במסיבת העיתונאים, ואמר: "אנחנו בכושר טוב, הגענו מהטורניר באסטוניה בהרגשה טובה. אנחנו מאוחדים ונהננים לשחק ביחד. המשחק הראשון ייתן לו ביטחון לקראת הקמפיין. מול הקהל הביתי אני בטוח שנעשה את זה, ונעלה לאליפות אירופה ולא דרך ההזדמנות האחרונה".

"אסור לנו לזלזל באף נבחרת"

המאמן נשאל על היריבה, בריטניה, וענה: "בריטניה בשנים האחרונות לא הופיעה בשלבים האלה. הם שטפו את הקמפיין של דרג ב' מול יריבות חלשות. יש להם מספר שחקנים טובים מאוד ברמה האישית". על לואל דנג, כוכב שיקגו בולס והנבחרת הבריטית, אמר שרף: "זה שדנג לא שיחק עד עכשיו, זו עובדה. אבל יש להם שחקנים מוכשרים. לנו יש את הניסיון והרכב שרץ הרבה זמן ביחד. שיחקנו טוב בשנים האחרונות כשהיינו עם הגב אל הקיר. אני רוצה שנפגין את אותה אגריסיבות ורצון כאילו אנחנו עם הגב לקיר. אז נוכל להתגבר על היתרון האתלטי שלהם".

שרף נשאל על הבעיות בנבחרת: "היו בעיות עם שחקן וחצי. יש בעיות בכל הנבחרות. הנה, נוביצקי וגאסול לקחו פסק זמן מהנבחרות שלהם. יש תמיד את המאבק הפנימי להכריח או לא להכריח שחקנים להגיע, להחזיק אדם שלא רוצה להיות איתנו ב-100 אחוז. אין לזה נוסחא ברורה. 15 השחקנים שעבדו, עבדו קשה. היינו בחו"ל. למאיר טפירו שי חלק במערכת בין השחקנים לבין עצמם. במשחקי האימון ניסיתי לתת לכולם את הצ'אנס. יכול להיות שמחר הרוטציה תתקצר. כל שחקן שנשאר בסגל ניסינו להכין אותו לקמפיין לקום בדקה שנצטרך אותו, כדי שנוכל לעלות לאליפות אירופה".

המאמן טען כי הוא לא חושב שהבית של הנבחרת שכולל גם את צ'כיה ובוסניה, הוא קל: "לא חושב שהבית קל. אנחנו לא במצב שאנחנו יכולים לזלזל באף נבחרת, ואסור לנו לזלזל באף נבחרת. אנחנו צריכים ללמוד מהפסדים נבחרות אחרות כמו איטליה, שהפסידה כבר שלושה משחקים או סרביה, שהפסידה לפינלנד".

שרף הודיע כי ניר כהן, יוגב אוחיון וניצן חנוכי לא יתלבשו למשחק מחר. אוחיון יהיה זה שיטוס עם הנבחרת כשחקן ה-13 למסע של שלושת משחקי החוץ. באיגוד הכדורסל הודיעו כי קרוב ל-7,000 כרטיסים כבר נמכרו למשחק. באיגוד מקווים כי למעלה מ-8,000 צופים יאכלסו את היכל נוקיה במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully