וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”כאב ראש חיובי לקשטן”

2.9.2008 / 19:28

נבחרת ישראל קיימה מסיבת עיתונאים נוספת לקראת המשחק מול שוויץ בשבת, ועומר גולן משתדל להסתכל על חצי הכוס המלאה באשר למאבק על אפודת השוער הראשון. סהר וטועמה תורגלו בהרכב, בנבחרת לא ממהרים להסיק מסקנות

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

המתח לקראת משחקה של נבחרת ישראל מול נבחרת שוויץ ביום שבת, במסגרת מוקדמות מונדיאל 2010, עולה. היום (שלישי), התכנסה הנבחרת לאימון שני השבוע לקראת יום שבת. בניגוד לאתמול, אז לא ערכו תשעה שחקנים אימון מלא, המאמן דרור קשטן ועוזרו משה סיני נהנו מסגל מלא, למעט אבירם ברוכיאן שסובל ממתיחה קלה. הלגיונרים סלים טועמה, יוסי בניון וטל בן חיים הצטרפו לנבחרת, שערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות החלוצים עומר גולן ורוברטו קולאוטי.

"עבדתי קשה בפגרה ובאימונים וברור שאני מקווה לפתוח", פתח חלוץ לוקרן הבלגית את מסיבת העיתונאים. "טוב שהנבחרת נשענת על הלגיונרים, זה מראה כמה הכדורגל שלנו התקדם", אמר גולן. בהתייחסו אל המשחק עצמו, אמר החלוץ: "זה מסוג המשחקים שמחכים להם כל הקריירה, לייצג את הנבחרת מול איצטדיון מלא.

אנחנו לא בלחץ, אלא מוכנים ודרוכים. תיאורטית, גם הפסד לא מסיים את הסיפור אבל אנחנו רוצים לחשוב רק בצורה חיובית", הוסיף גולן, שנמצא בכושר טוב בקבוצתו. "בכל משחק אני רוצה להבקיע, זה לא טניס אלא משחק קבוצתי והכי חשוב שהנבחרת תצליח". בהמשך התייחס גולן למתיחות בין דודו אוואט לניר דוידוביץ' ואמר: "כל הסיפור יצא מפרופורציות. לדרור יש כאב ראש חיובי".

הבא לעלות אל המיקרופון היה חלוץ בורוסיה מינשנגלדבאך, רוברטו קולאוטי. "המשחק מול פינלנד הוא לא דוגמא טובה כי זה משחק הכנה. אני מקווה שהקהל ברמת גן יוסיף לנו כוח", אמר המתאזרח. "אנחנו חושבים רק על שלוש נקודות, ואני מרגיש טוב". עכשיו, כל שנותר הוא שקולואטי ירגיש טוב גם ביום שבת בלילה.

בתרגול הטקטי, בו תורגל ההרכב הראשון, שיחק סלים טועמה באגף השמאלי. גם בן סהר, שגורמים בנבחרת אמרו עליו כי הוא בהחלט מועמד לפתוח לצד רוברטו קולאוטי בהתקפה, שיחק בהרכב הזה. יחד עם זאת, בנבחרת מעריכים שעד סוף השבוע ישונה ההרכב מספר פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully