וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם עוד תראו אותי בטלוויזיה"

דור בלך

2.9.2008 / 16:38

פרנסיס קיויו עזב את ישראל ומסתכל קדימה: "אחזור להיות כוכב בבונדסליגה". אחרי שנחת בגרמניה, חתם דווקא באוגסבורג מהליגה השניה

חצי שנה לאחר שהגיע לקופסא בקול תרועה, הוצג בתקשורת והתקבל עם פרחים וצעיפים בנמל התעופה, המריא אתמול (שני) פרנסיס קיויו לבדו חזרה לפרנקפורט 12 שעות בלבד לאחר שסיכם על עזיבתו, בתום משחק בו ספג אין סוף קללות והקנטות מהקהל של מכבי נתניה. אלא שהחלוץ גדול הממדים לא יוצא מפה אבל וחפוי ראש, הוא חוזר לגרמניה במטרה אחת – "אני אחזור להיות כוכב גדול בבונדסליגה, כמו שהייתי לפני כשבאתי לישראל", הוא מבטיח.

"מנסים לעשות סיפור גדול מהעזיבה שלי בישראל, אבל אין פה סיפור. נולד לי בן ואשתי לא רצתה לגדל אותו בישראל. המשפחה שלי רצתה לעזוב ובגלל זה ביקשתי את השחרור. לא רבתי, לא עם דניאל יאמר ולא עם לותר מתיאוס", הוא מספר מביתו שבגרמניה. "היום או מחר אני חותם בקבוצה מהבונדסליגה ופותח פרק חדש. כל מה שהיה במכבי נתניה כבר לא חשוב לי. היא העבר ואני מסתכל על העתיד".

עם 8 שערים ב-22 משחקים, קשה לבוא בטענות למספרים של החלוץ. למרות זאת, שחרורו מהמועדון לא הפתיע אף אחד. משחקו הגמלוני והכבד כשל מלהרשים את האוהדים הנתנייתים, שגדלו על חלוצים זריזים וחדים דוגמת עודד מכנס ואפילו איתי שכטר. גם לותר מתיאוס ניסה להיפטר ממנו על מנת לפנות מקום בסגל לחלוץ זר אחר, ורק החוזה השמן שלו, על סך 250 אלף דולר לעונה, לשתי העונות הקרובות, שמר על צווארו הקצר מהחרב שריחפה מעליו.

"באתי לנתניה כדי לשחק ולהבקיע, וזה בדיוק מה שעשיתי. שיחקתי והבקעתי והייתי מקצוען לחלוטין", הוא הודף את ההאשמות על יכולת נמוכה. "מתיאוס לא רצה אותי? לי הוא לא אמר כלום. עובדה שאני זה שביקשתי לעזוב. בישראל למדתי לא להתראיין לתקשורת וגם לא לקרוא עיתונים. כל יום הייתה שמועה חדשה שקשורה אלי, אבל אני ידעתי להתעלם ולהמשיך להבקיע. האוהדים קיללו אותי? לא שמעתי אותם והמשכתי להיות מקצוען".

"היום כתבו ששלחתי SMS לאנשים בקבוצה שאני שמח סוף סוף לעזוב, אבל החזרתי את הטלפון הישראלי שלי ואין לי את מספרי הטלפון של אף אחד", הוא מדגים כיצד הוא מתעלם מהתקשורת. "אני יודע את האמת, ומה שקרה קרה. עכשיו אני פותח פרק חדש בחיים שלי. יש לי מאמן חדש, קבוצה חדשה ואוהדים חדשים, ואני מתכוון להבקיע בשבילם. אני מאחל רק טוב למכבי נתניה, הלוואי שיזכו באליפות, כי אז אני אוכל להגיד ששיחקתי בקבוצה שלקחה אליפות. היום אני איש מאושר. חזרתי הביתה, אני חותם בקבוצה בבונדסליגה ואני אהיה עם המשפחה והחברים שלי. היום הכל טוב יותר בשבילי. אני יודע שהבונדסליגה משודרת בישראל, ואתם עוד תראו אותי בטלוויזיה, מבקיע גולים בגרמניה".

החלוץ הקמרוני לא חיכה זמן רב, ומספר שעות לאחר שהמריא מישראל לגרמניה, כבר מצא קבוצה חדשה, ולמרות דבריו הנחרצים והבלתי ניתנים לערעור, היא לא ממש משחקת בבונדסליגה. מדובר באוגסבורג מהליגה השניה. "קיויו יעזור לנו בהתקפה עם הנסיון שלו", אמר מנהל הקבוצה, אנדריאס רטיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully