וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות לעיריית בית"ר ירושלים

אסף שקד

2.9.2008 / 12:27

ה"יועצים" רוצים את אוחנה, ה"מקורבים" מציעים את מלמיליאן, ה"חברים" הציעו את עטר, והשחקנים בעד רוני לוי. בנאדו: "צריך להתעסק בכדורגל"

יום אחרי הזעזועים בהנהלת בית"ר ירושלים והפיטורים של היו"ר אלי ארזי, ובסביבתו של ארקדי גאידמק מתסכלים קדימה אל עבר התפקיד הבא שיעבור "זעזוע", תפקיד המאמן. על אף שיצחק שום זכה לגיבוי מגאידמק לפני כשלושה שבועות, אצל מקורבי גאידמק שום לא זוכה לתמיכה, והללו מייעצים לבעלים לפטר את המאמן - וכמה שיותר מהר.

אלא שלפני שגיאדמק ישלח את שום לביתו וייאלץ לשלם גם לו את הפיצויים, בית"ר ירושלים צריכה למצוא מאמן חלופי, ופה העסק מתחיל להסתבך. לא מעט שמות נזרקו לאוויר ביומיים האחרונים, ונדמה שהרשימה ארוכה כמו רשימת מקורביו של גיאדמק.

השם הראשון שעלה הוא של אלי אוחנה. אוחנה, שכבר ניהל מו"מ עם גאידמק לפני כשלושה שבועות, אימן בעבר בבית"ר בשתי קדנציות ועדיין נחשב לסמל הגדול ביותר של המועדון. אוחנה זוכה לתמיכה רבה בקרב חלק מאנשיו של גאידמק - בעיקר אצל יועצו יוסי מילשטיין ואנשי העסקים הירושלמים סימו טובול וסגן ראש העיר יגאל עמדי. "יועצים" אלו תומכים גם במינויו של אורי מלמיליאן, שאחרי שנים רבות בהן אימן מחוץ לקבוצה שבה גדל עשוי לחזור למערכת. בעוד לאוחנה מיועד תפקיד המאמן על הקווים, למלמיליאן מנסים לייעד את תפקיד המנג'ר הן בקבוצה הבוגרת והן בקבוצת הנוער.

שני שמות נוספים שעלו הם רוני לוי וראובן עטר. את שמו של רוני לוי העלה משה דדש, שתומך מאוד במאמן החיפאי ואף המליץ לגאידמק להחתימו. ללוי, חשוב לציין, יש תמיכה גדולה אצל מרבית שחקני בית"ר שכבר התאמנו תחתיו בחיפה. בין היתר מדובר במיכאל זנדברג ועידן טל, שישמחו לקבל את המאמן החדש-ישן, רק הפעם במדים הצהובים של בית"ר.

גם שמו של ראובן עטר עלה ביממה האחרונה, ו"מקורבים" אחרים של גיאדמק מנסים לדחוף אותו גם למשרת המאמן של בית"ר. אנשיו של גאידמק פנו היום (שלישי) לעטר, שנמצא בחופשה בחו"ל, וקיבלו ממנו הסכמה להגיע ולאמן את הקבוצה לעונה אחת. הצדדים אף הגיעו לסיכום עקרוני על שכרו של המאמן לעונה הקרובה, וכעת נותרה החלטתו הסופית של גאידמק למהלך, ואישורו של היו"ר החדש, איציק קורנפיין.

כך או כך, היום בשעה 18:00 תחזור בית"ר להתאמן עם המאמן יצחק שום ועם השחקנים שקיבלו בהלם את הזעזועים שהתבצעו אתמול. "מזל שיש לנו משחק רק בשבוע הבא", סיכם אחד השחקנים בקבוצה, "ככה נוכל לעכל את כל מה שקרה כאן".

בנאדו: "המועדון חזק יותר מכל הדברים שקרו"

בתוך כל הבלגאן, התראיין היום (שלישי) באימון הקבוצה אריק בנאדו, קפטן המועדון, והשתדל להישאר אופטימי. "מצב הרוח שלנו סביר, לא נעים לשמוע מה שקורה במועדון. אנשים שעבדנו איתם במשך שנה ויותר עזבו", אמר בנאדו.

"ארקדי הוא הבוס והוא המחליט, אנחנו השחקנים צריכים להתעסק בעבודה שלנו על המגרש ולא יותר. היו לנו יחסים טובים עם האנשים שפוטרו. אלו לא ימים שמחים עבורנו אבל אנחנו צריכים להמשיך קדימה. מועדון בית"ר ירושלים יותר חזק מכל מה שקורה ואנחנו צריכים להתעסק בכדורגל", הוסיף הקפטן.

לשאלה האם קורנפיין כבר דיבר עם השחקנים ענה בנאדו: "הוא דיבר איתנו השחקנים באופן אישי, ולא בשיחה קבוצתית. הוא תרם הרבה לכדורגל בתור שחקן, עבר הרבה בכדורגל יש לו ניסיון וידע. אני מאמין שהוא יעשה את התפקיד על הצד הטוב ביותר".

לגבי סוגיית המאמן הנמשכת, אמר בנאדו: "שום כרגע הוא המאמן, הוא איתנו על המגרש ואיתו אנחנו מתאמנים. בסה"כ מתחילת העונה עשינו תוצאת תיקו, ועשו מזה דרמות. זה לא שהליגה הסתיימה ובית"ר ללא אף תואר. אנחנו רק בתחילת העונה והיתה לנו פתיחה פחות טובה, אף אחד לא מתכחש לזה, אבל אתם עוד תראו את בית"ר האמיתית והחזקה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully