וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ' לבכיר בחיפה: "אם אוואט משחק, אני פורש מהנבחרת"

2.9.2008 / 11:58

השוער מתבטא בגלוי בנוגע לתחושותיו. בנבחרת מעריכים: "אם יפרוש, אוהד כהן יזומן". שני זרים צפויים להגיע למבחנים. בחמישי: משחק אימון מול סכנין

שוער מכבי חיפה, ניר דוידוביץ', התבטא בפני בכיר במכבי חיפה כי הוא יעזוב את הנבחרת במידה ודודו אוואט יקבל את הקרדיט במשחק מול שוויץ בשבת. דוידוביץ' אמר: "אם אוואט משחק נגד שוויץ, אני פורש. מגיע לי לשחק". גם בנבחרת טוענים כי דוידוביץ' כבר לא מסתיר את אכזבתו מכך שאוואט עומד לקבל את הכפפות ומדבר על כך בגלוי. גורם בנבחרת אמר על כך: "אם דוידוביץ' יחליט לפרוש, זה יהיה מאוד מביך מבחינתו. בכל מקרה, יש גם את לירן שטראובר ואוהד כהן".

החלוץ שלומי ארבייטמן מאוכזב מאוד מהעובדה שחיפה מעוניינת להחתים חלוץ זר. הדבר עשוי לפגוע בדקות המשחק שלהן יזכה העונה. גורם בחיפה אמר: "ארבייטמן ידע מהתחלה שאנחנו רוצים חלוץ. הוא שחקן חשוב בסגל ויישאר כאן עד תום העונה". ההערכה היא שהחלוץ יחכה לפגרה בחודש ינואר ואז ייבחן את עתידו מחדש. שני זרים צפויים להגיע למבחנים בשבועיים הקרובים. הזר הנבחן, אוסיי ראנספורד, לא ייכלל בסגל הקבוצה העונה. אם יוחלט לרכוש אותו, הוא יושאל לקבוצה אחרת.

ביום חמישי (17:30) תערוך חיפה משחק אימון נגד בני סכנין. מהמשחק ייעדר שחקני הנבחרות: דקל קינן, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, מוחמד גדיר, שי מימון ודוידוביץ'. הבלמים ליאוניד קרופניק ומור דהן יפתחו בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully