וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לפרוש את השטיח האדום

2.9.2008 / 11:55

עם עוד משחק משובח רשם קליף לי מקליבלנד ניצחון 20 העונה, והסיי יאנג כבר מוכן. סייקלים לבלטרה מסיאטל ולסטיבן דרו מאריזונה

קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 0:5

קליף לי ממש לא נבהל מהיכולת של רוי האלאדיי, ואלא אם תקרה קטסטרופה ענקית ובלתי צפויה במהלך ספטמבר, לא יהיו ספקות באשר לסיי יאנג של 2008 ב-AL. תשעה אינינגים, חמש חבטות בלבד וארבעה טיגונים - זה המאזן של לי במשחק, שעומד על 2:20 ביחס ניצחונות והפסדים ו-ERA של 2.32. "יש לזה צליל נחמד, אני אוהב את זה", אמר לי כשנשאל מה הוא חושב על העובדה שהוא המגיש הראשון מקליבלנד עם 20 ניצחונות לאחר 34 שנים. הוייט סוקס הסתבכו בעקבות ההפסד, כשמאזנם (60:77) השתווה לזה של מינסוטה.


בוסטון - בולטימור 4:7

הרד סוקס מצידם עשו עוד צעד קדימה לכיוון הפלייאוף, כשהגדילו את הפער מהוייט סוקס וממינסוטה לשלושה משחקים בקרב על הויילד קארד. פול בירד הגיש שבעה, ניטרל ארבעה וגם ספג ארבע ריצות, אבל נתמך בהומרים של ג'ף ביילי וג'ייסון וריטק. ג'ונתן פפלבון עם השמירה, גארט אולסון עם ההפסד. אדם ג'ונס, קווין מילאר וחואן קסטרו הלכו רחוק בבולטימור.


טקסס - סיאטל 12:6

לא משחק שהיינו מדווחים עליו באופן שגרתי, אלמלא סייקל (הומראן, טריפל, דאבל וסינגל) של אדריאן בלטרה, שרשם חמש חבטות במשחק. גם סטיבן דרו מאריזונה חבט לסייקל הלילה, ובפעם השניה בהיסטוריה בסך הכל חבטו שני שחקנים לסייקל באותו ערב. שון גרין זכה בניצחון, יונייסקי בטנקורט עם הומר משלו לסיאטל. הפסד ללואיס מנדוזה, הומר 31 העונה לג'וש המילטון בטקסס.


דטרויט - ניו יורק יאנקיז 13:9

ג'סטין ורלאנדר המשיך ביכולת הנוראית שלו העונה, חטף שמונה ריצות (חמש לחובתו) ב-1.2 אינינגים של עבודה וספג את ההפסד. ארבעה ריביז לאלכס רודריגז, ג'וני דיימון חבט להומר בניו יורק ובריאן ברוני ניצח. מיגל קבררה, גארי שפילד וברנדון אינג' עם הומרים לדטרויט.

כשגאנייה עולה להגיש

לוס אנג'לס דודג'רס - סן דייגו 2:5

גרג מדוקס עלה להגיש נגד הקבוצה שבשורותיה שיחק רק לפני חודש, ועם ניצחון מספר 354 בקריירה השווה את מאזנו לזה של רוג'ר קלמנס. מדוקס סגר 5.2 אינינגים בניצחון השלישי ברציפות של הדודג'רס, ששמרו על פער 2.5 המשחקים מאריזונה. קייסי בלייק חבט להומר וג'ונתן ברוקסטון סיפק את השמירה. כריס יאנג עם עוד הפסד בעונת נפילה.


מילווקי - ניו יורק מטס 4:2

בעוד הפיליז מפשלים מול וושינגטון, המטס היו בדרך להפסד, עד שעלה אריק גאנייה העגלה לשחק. גאנייה הגיש לקרלוס דלגאדו, שנמצא ביכולת מצוינת לאחרונה, וזה חבט להומר בן שתי ריצות מתוך השלוש ששמו המטס באינינג השמיני, כשהם הופכים פיגור 2:1 לניצחון. אולי אם בן שיטס, שיצא עם פציעת מפשעה אחרי האינינג החמישי, היה נשאר זה היה נראה אחרת מבחינת הברוורס. שישה ועשרה ליוהאן סנטנה, ניצחון לנלסון פיגרואה שהחליפו.


שיקגו קאבס - יוסטון 3:0

אם רוי אוסוולט היה נראה בתחילת העונה כפי שהוא נראה עכשיו, אולי היה המצב של האסטרוס שונה. אוסוולט הגיש 8.1 אינינגים וטיגן שלושה חובטים, חוזה ולוורדה דאג לשמירה. ג'ייסון מארקי רשם את ההפסד, שלא הזיק מדי לקאבס בגלל הפסד הברוורס.


אריזונה - סט. לואיס 6:8

סטיבן דרו חבט לסייקל, כשהחבטה החשובה ביותר שלו נרשמה באינינג השביעי - דאבל שהשלים את הסייקל בדרך לאינינג בן שתי ריצות שהעניק לדיאמונדבקס את הניצחון. דרו רשם רק ריבי אחד, מההומראן, בחמש החבטות שלו. אדם דאן, מארק ריינולדס וכריס יאנג הלכו גם הם רחוק, צ'אד קוולס עם הניצחון וברנדון ליון עם השמירה שגמרה לקרדינלס את העונה. אלברט פוחולס, פליפה לופז, ידאייר מולינה וג'ו מת'ר עם הומרים לקרדינלס, קייל מקלילן עם ההפסד.


וושינגטון - פילדלפיה 4:7

5.2 אינינגים הספיקו לטים רדינג, שקצת קרס בשישי ואיפשר לפיליז לצמק מ-6:0 ל-6:3, אבל זה היה מעט מדי. בעקבות ההפסד של קייל קנדריק, פילדלפיה התרחקה כדי שני משחקים מהמטס. ריאן צימרמן חבט להומראן, ג'ימי רולינס עשה זאת בפיליז.

משחקים נוספים:

קולורדו - סן פרנסיסקו 0:4
פלורידה - אטלנטה 3:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully