וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "חבל שלא הספקנו לנצח"

קרן שמש

1.9.2008 / 23:05

הפועל ת"א השוותה 8 דקות לסיום המשחק מול הכח, אבל גוטמן קיווה אפילו ליותר. אוהדי הפועל נהמו לעבר ג'ידה ולוי, הקבוצה צפויה לעמוד לדין

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

"באנו למשחק חוץ לא פשוט נגד קבוצה לוחמת, קבוצה מאומנת", הסביר הערב (שני) אלי גוטמן את תוצאת ה-2:2 המאכזבת של הפועל תל אביב מול הכח עמידר רמת גן באצטדיון וינטר. הפועל פתחה את הקיץ מוקדם יותר מרוב הקבוצות הישראליות בגלל השתתפותה בסיבובים המוקדמים של גביע אופ"א ולאורך הקיץ רשמה בעיקר הופעות חסרות יציבות. הערב הגיע משחק חלש שהמשיך את אותה מגמה.

"אני חושב ששיחקנו בחוסר ריכוז בפרק הזמן בו ספגנו שני שערים", הוסיף גוטמן," אחרי החילופים חזרנו למשחק וכבשנו שער שוויון. חבל שלא הספקנו לנצח".

גוטמן המשיך: "לדעתי אנחנו קבוצה שהסדר הוא מה שמאפיין אותה. לפעמים, במשחק כמו היום, צריך לעשות קצת בלגאן בחלק הקדמי. הכנסנו את מהראן לאלה ובן לוז, שמבחינה התקפית נעו לכל מיני כיוונים. כבשנו שער אחד וגם היינו צריכים לנצח את המשחק הזה".

על תנאי המגרש אמר המאמן: "הייתי פה לפני עשרה ימים והיה פה משטח נהדר, אם אני הייתי השופט ,ואמרתי את זה לחיים יעקב ולכן אני אומר את זה עוד פעם, הייתי מבקש שתוך חצי שעה יקצצו את הדשא אחרת לא יתקיים משחק. מגיעים לפה אנשים לראות כדורגל והמשטח הזה הוא הבמה של השחקנים. אני לא מחפש תירוצים, הכח שיחקו טוב ולחצו, אבל יש אנשים שלא עשו את העבודה שלהם וזה לא צריך להיות ככה". השופט חיים יעקב ציין בדוח השיפוט את האירוע ואת מצב הדשא במשחק וייתכן כי הכח תעמוד גם היא לדין משמעתי בעניין

בן לוז, שכבש את שער השוויון, אמר בסיום: "אני שמח שעזרתי, הביאו אותי לקבוצה בשביל לעזור. חבל לי שלא ניצחנו, אבל על משטח כזה קשה לפתח משחק. עשינו מה שיכולנו". על המשחק האגרסיבי של שחקני הכח אמר הקשר: "אנחנו לא מסתכלים עליהם, זה היה משחק ששתי הקבוצות רצו לנצח בו, אנחנו מסתכלים על עצמנו, חבל שלא ניצחנו".

במהלך המשחק זעמו אוהדי הפועל תל אביב על המשחק האגרסיבי של שחקני הכח ואף השמיעו נהמות לעבר שחקן הכח, איב ג'ידה, לאחר שזה בעט לעברם כדור ולעברו של כובש השער שער השוויון של הכח, גל לוי. האוהדים האדומים הדגישו שלא נהמו לעבר ג'ידה בגלל צבע עורו, אלא בגלל שהתגרה בהם ואף בעט לעברם כדור.

ג'ידה אמר בסיום המשחק: "לא עשיתי להם כלום. תגובות הקהל זה חלק מהמשחק, זה לא השפיע עלי". שופט המשחק, חיים יעקב, ששמע את הנהמות לעברם של שחקני הכח, הכליל אותן בדו"ח השיפוט שלו והקבוצה צפויה לעמוד לדין משמעתי.

דהאן: "אין גאווה יותר גדולה"

שחקני הכח עמידר רמת גן הוכיחו הערב המון נחישות ואגרסיביות והשיגו תוצאה מצוינת. מאמן הקבוצה, דודו דהאן, היה גאה בשחקניו: "אין גאווה יותר גדולה ממה שראיתי על הדשא. הנפש מתנפחת מגאווה לראות בחורים שבצניעות וחריצות עובדים יום אחרי יום, ושבוע אחרי שבוע. שיחקנו נגד קבוצה בכושר פנטסטי. הבחורים הראו שהם שלא נופלים משום קבוצה בליגת העל. כל קבוצה שתגיע לכאן תצטרך לעבוד קשה".

דהאן דיבר גם על ההרחקה שלו מהמגרשים, שבגינה ישב היום ביציע: "זו הרחקה שלא מוסיפה טוב ושקט למועדון ולשחקנים הצעירים. יש לי צוות טוב, ואני סומך עליהם ב-100 אחוז. עדיף שאני אהיה ליד השחקנים, אבל חכו עוד שבועיים. השחקנים הם גברים, אמיצים. אני רוצה לתת חיבוק לכל אחד מהם".

המאמן סיכם: "מהכח אפשר לצפות להרבה. נוטים לזלזל בנו אבל בעונה שעברה זכינו באליפות. יש לנו יסודות, שורש ולא נוותר. אתם תראו דברים יפים מאיתנו בהמשך העונה".

הקשר, עומר רפס, שבישל את שני השערים של הכח אמר: "חבל שלא הצלחנו להחזיק מעמד עוד כמה דקות. מבחינה אישית אני שמח ומקווה להמשיך ככה. יש לנו עוד כמה זרים שצריכים להיכנס לסגל, אבל ההתחלה טובה מאוד. זה טוב שמזלזלים בנו, אנחנו משחקים חזק, נלחמים ומראים אחרת לכולם. ככה עלינו ליגה, וגם השנה אני מקווה שלפחות נהיה במרכז הטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully