וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון למתיחות בהפועל פ"ת: sms

זאב זלצר העביר הוראות למאמן אלי מחפוד דרך מסרונים במהלך ה-0:0 של הפועל פ"ת בקרית שמונה. אכזבה בקבוצה: "כמה אפשר להחמיץ?"

הפועל פתח תקוה מצאה פתרון למתיחות (שיש האומרים שחלפה) בין המנהל המקצועי זאב זלצר למאמן אלי מחפוד. השניים מתקשרים באמצעות הטלפון ובהודעות SMS. במהלך המשחק הערב (שני) מול עירוני קריית שמונה (0:0), העביר זלצר הוראות לעוזר המאמן, דני ניראון, שישב על הספסל. ניראון העביר אותם למחפוד והתשובות נשלחו חזרה לזלצר. בסיום המשחק ניגש זלצר למחפוד, חיבק אותו והודה לו על שיתוף הפעולה.

בסיום המשחק שוחחו השחקנים בחדר ההלבשה על ההחמצות הרבות במשחק. הדברים כוונו לשמעון אבוחצירה, שגיב כהן, אייל שן ופטי נימבה כששחקנים אמרו: "כמה אפשר להחמיץ?". יש לציין כי בצוות המקצועי היו מרוצים, למרות ריבוי ההחמצות. שחקן בקבוצה אמר: "עצם העובדה שהגענו למצבים אומרת שאנחנו קבוצה אטרקטיבית. שיחקנו במגרש ביתי מובהק. קשה מאוד לנצח פה".

מחפוד היה מאוכזב בסיום, אבל מעודד מהעובדה שקבוצתו הוציאה רק נקודה אחת. "הגיע לנו לנצח", אמר מחפוד, "שיחקנו נכון, הגענו למצבים, ובסוף השוער שלהם לקח כדורים מדהימים, במצבים שהלוואי שנגיע אליהם בכל משחק. שיחקנו טקטית נכון. אומנם הם שלטו בהתחלה, אבל חבל שלא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו בהמשך".

"אני יוצא מפה גם אופטימי. השחקנים השקיעו הרבה, וזה הכי חשוב, וגם היו לנו דקות טובות, הנעת כדור טובה, קומבינציות יפות בהתקפה. הליגה עוד ארוכה, אם נמשיך בעבודה הטובה, יהיה בסדר", סיכם המאמן את משחק הפתיחה של העולה החדשה.

שוער הפועל פתח תקווה, שביט אלימלך, חזר לביקור בקבוצתו מאשתקד. "לשחק פה בקרית שמונה זה משחק חוץ קשה, כך שזו תוצאה טובה, למרות שאני בעד שערים ונגד 0:0", אמר אלימלך, "שיחקנו עם הגנה חדשה ובלם חדש, וייקח זמן עד שכולנו נתחבר. ננסה גם במשחק הבא להוציא את המירב".

"הייתה לי פה עונה מדהימה", סיפר אלימלך על חזרתו לקרית שמונה, "אבל אשתי ואני קיבלנו החלטה לחזור למרכז, ועכשיו אני באמת שמח להיות פה בפתח תקווה, ואני צופה לנו עתיד ורוד".

מחפוד וזלצר סיכמו כי ביום שלישי תיערך פגישת עבודה במהלכה יוכרע אילו שחקנים ישוחררו. כזכור, כבר לפני שבוע הוחלט לשחרר את אחמד קאסום שלא נכלל בסגל היום. מועמד נוסף לעזוב הוא המגן הימני נדיב סימנטוב. המגן הצעיר גיא ליפקה מועמד לעלות לקבוצה הבוגרת ולהחליף אותו.

דיין: "טוב שלא הפסדנו"

מאמן קרית שמונה, מישל דיין, לא הסתיר את אכזבתו מהיכולת הלא מרשימה של קבוצתו. "פתחנו יוצא מהכלל את המשחק, הגענו למצבים, אבל אחר כך שיחקנו לא נכון", אמר דיין, "היינו צריכים לשחק רגוע יותר, בלי לחץ, אבל פספסנו את המצבים שלנו, והאמת היא שבסוף גם כמעט הפסדנו. לפי איך שהמשחק נגמר, טוב שלא הפסדנו".

"יש לנו עדיין הרבה עבודה, אבל חסרים לנו עוד שני שחקנים", המשיך דיין, "יש תוכנית להביא קשר לקבוצה, אבל אנחנו רוצים רק שחקן שיוכל לשדרג אותנו", סיכם המאמן.

דיין החליט לזעזע את החלוץ אגודה קאובינה, שבתקופה האחרונה מורגשת ירידה ביכולתו, והעלה אותו למגרש רק בדקות הסיום. שחקן בקריה: "קאובינה קיבל את זה כמו ספורטאי אמיתי, לא אמר מילה, ועודד את השחקנים". בקריה מקווים שהזעזוע יעבוד, ובמשחקים הבאים יציג החלוץ יכולת משופרת.

מי שהציל את הקבוצה מהפסד היה השוער, דני עמוס, שחזר להרכב, לאחר סדרת חינוך קצרה, במהלכה לא שולב במשחק מול ליטקס לובץ' הבולגרית בגביע אופ"א. עמוס גילה יכולת טובה ומנע הפסד. הקפטן, יניב לביא פירגן: "דני עמוס היה מצוין. הוא לקח שני כדורים של מאה אחוז"

גיא צרפתי: "אנחנו לא מאוכזבים. זה היה משחק פתיחת עונה. אנחנו לא בכושר מלא ועדיין לא בסגל מלא. חסרים לנו שחקנים. אנחנו אחרי שמונה משחקים רשמיים ומורגשת עייפות אצל השחקנים. צריך לקחת בחשבון שהיום שיחקנו עם זר אחד, בשעה שקבוצות אחרות משחקות עם ארבעה זרים".

יובל אבידור הוסיף: "הפועל פתח תקווה באו מוכנים טקטית, סגרו אותנו כמו שצריך, הגענו למספר מצבי הבקעה, ובסך הכול תיקו משקף את מה שקרה היום במגרש. אסור לשכוח שזה בסך הכל משחק ראשון העונה".

לביא סיכם: "היה משחק חלש מאוד שלנו, שיחקנו טוב רק ב-20 הדקות הראשונות. הקהל יצא מאוכזב אבל יש לנו עוד עונה ארוכה לפנינו. נעשה שיעורי בית, נקווה לנצל את הפגרה לנוח ולהתעשת, ובמשחק הבא מול אשדוד ניראה הרבה יותר טוב"

יושב ראש חוג האוהדים, יורם ממן, יצא בקריאה לאוהדים לגלות סבלנות. "נעשו שינויים רבים, החיבור ויצירת המרקם לוקח זמן, צריך להתאזר בסבלנות על מנת שהדברים יתחברו ויבואו לידי ביטוי בתוצאות על המגרש. אין לי ספק שקבוצתנו קבוצה טובה וחזקה ואל לנו לשפוט מהר מדי את הדברים. כולי תקווה שמישל דיין יזכה ל-100 ימי החסד על מנת שיוכל להוכיח כי הוא בנוי מזן אחר. ועם הזמן הוא יוכל לסתום הרבה פיות", אמר ממן.

הנהלת קרית שמונה תיפגש בימים הקרובים עם החלוץ עדן בן בסט, במטרה להגיע לסיכום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully