וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: החלוץ וויליאמס שוחרר

יצחק סולומון

1.9.2008 / 20:31

בהנהלה מסבירים את שחרורו של החלוץ הפצוע: "מדובר בהרבה כסף, לא יכולנו לקחת סיכון". השחקנים עדיין מרגישים החמצה מהתיקו מול בית"ר

באווירה טובה, אבל עם הרגשה של פספוס, חזרו היום (ראשון) שחקני בני סכנין להתאמן, לאחר התיקו המאופס אתמול, מול בית"ר ירושלים. "אני מצדיע לחברים שלי על המלחמה שנתנו, אבל היינו צריכים לנצח את המשחק", אמר הקשר חמד גנאים.

השחקנים ששיחקו אתמול ערכו היום אימון ריצה קליל, ומשם המשיכו לקאנטרי קלאב כדי לשחרר שרירים. שחקני הספסל קיימו משחק מול קבוצת הנוער, שנועד בעיקר כדי לבחון את יכולתו של החלוץ האנגלי שהתאמן בקבוצה בימים האחרונים, גיפטון נואל וויליאמס. בסופו של דבר, ההנהלה קיבלה החלטה לשחרר את החלוץ מהקבוצה.

בסכנין חששו מהפציעות הקשות שעבר וויליאמס וגורם בקבוצה אמר הערב: "מדובר בהרבה כסף, לא יכולנו לקחת סיכון. מה היה קורה אם עוד חודש הוא היה נפצע? אלו דברים שלקחנו בחשבון". שחקנים בסכנין סיפרו כי "ראינו עליו שהוא עבר פציעה לא קלה. הוא היה כבד מאוד". וויליאמס צפה במשחק מול בית"ר ירושלים מהיציע, ואמר לסובבים אותו כי הוא מרגיש שיכול היה לעזור לקבוצה.

בשעה שבני סכנין משוועת לשחקן שיכבוש שערים, עושה חייל הרומני ששוחרר מהקבוצה, בוגדאן אפוסטו, שכבש אתמול שלושה שערים, במשחק הניצחון של קבוצתו ניריקאזה על ראק בודפשט 0:4. אפוסטו כבש חמישה שערים בשלושת המשחקים האחרונים.

אפוסטו מספר שהוא מתגעגע לתקופה בסכנין: "סכנין צריכים רק להצטער ששחררו אותי. למרות זאת, אני אוהב את האנשים ואני לא כועס על אף אחד. אם יתנו לי הצעה טובה, אין לי בעיה לחזור לשם כבר בחודש ינואר".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully