וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם שום עשוי ללכת הביתה

אסף שקד

1.9.2008 / 18:41

התוצאות האחרונות והעובדה לפיה הוא לא זוכה לתמיכה גדולה בקרב ההנהלה, עשויה לגרום למאמן לאבד את עבודתו בבית"ר ירושלים

בהמשך לגל הפיטורים בבית"ר ירושלים, עשוי גם מאמן הקבוצה יצחק שום לקבל הודעה על סיום תפקידו בשבוע הקרוב. לאחר שהיום (שני) פוטרו מתפקידם יו"ר הקבוצה אלי ארזי, הדובר עודד זרגרי ומנהלת השיווק קרן פניג'ל, כעת עשוי גם שום לראות את הדלת החוצה, בעיקר לאור יכולת הקבוצה בחודשיים האחרונים, וכהמשך לזעזוע הכולל שעובר המועדון.

הנהלתה החדשה והמתהווה של בית"ר נוטה שלא להמשיך את התקשורת עם המאמן, ובמהלך השבועיים האחרונים פנו מספר רב של שחקנים למספר גורמים בהנהלה וסיפרו להם על חוסר התקשורת בינם לבין המאמן. חברי ההנהלה שמעו את הדברים הללו וניסו לקחת יותר מעורבות בנושא, אך נבלמו על ידי שום.

עם זאת, חשוב לציין שהמילה האחרונה בנושא המאמן תהיה של ארקדי גיאדמק, שטרם נתן את דעתו בנושא. למרות אי שביעות הרצון מהתפקוד של המאמן, בעלי הקבוצה עשוי להחליט כן להשאיר את המאמן וזאת כדי למנוע זעזוע אפילו גדול יותר.

במידה ששום אכן יפוטר, מי שעשויים להגיע במקומו הם אלי אוחנה ואורי מלמיליאן (לאחרון מיועד תפקיד מנג'ר ואחריות על מחלקת הנוער), כשגם מינויו של רוני לוי נשקלת בחיוב. לוי זוכה לתמיכה מצדו של משה דדש שאמור לחזור גם הוא לקבוצה, אם כי רק בתפקיד התנדבותי ולא בתפקיד בשכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully