וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרסור: "ואז התיזו לי גז מדמיע על הפנים"

1.9.2008 / 15:05

רוביל סרסור מספר על הטראומה שעבר השבוע מאז שנעצר. "ניפחו את העניין כי ידעו שהייתי מעורב. הכל התחיל מויכוח על מגבת"

ביום חמישי נעצר חלוץ מכבי פתח תקוה, רוביל סרסור, בחשד שהיה מעורב בתגרה בקאנטרי גן השלושה הסמוך לפתח תקוה. מאז המעצר ועד עכשיו חלוץ מכבי פתח תקוה עדיין בטראומה. אבל סרסור לא נתן ללחצים, לחקירות ולמעצר להשפיע עליו. אתמול, נגד מכבי נתניה, הוא עלה למגרש והוכיח שהפרשה מאחוריו.

"אתמול שיחקתי והכל היה בסדר. הפרשה הזאת מאחוריי", הוא מספר. "מי שהיה אשם בתגרה הזאת זה לא אני, אלא מי שתקף אותי".

איך הכל התחיל?

"בקאנטרי גן השלושה, בחדר הכושר. אחי היה מעורב בקטטה והוזעקתי למקום כדי להושיט לו עזרה. כשהגעתי הוא היה שרוע על הרצפה, ללא הכרה".

מדוע הוא התקוטט?

"הכל בגלל איזה מגבת. ביקשו ממנו להזיז את המגבת מעל אחד המכשירים, אבל על הדרך גם קיללו אותו וקראו לו 'כלב'. אותו אדם התחיל להתנפח, שיחק אותה אבו עלי והרביץ לו עם אקדח. עכשיו אני מקווה שיהיה בריא".

למה בכלל הגעת למקום?

"באתי לבדוק מה שלום אח שלי. מישהו התקשר אליי ואמר לי 'תבוא, אח שלך רב עם מישהו בגבעה'. ישר יצאתי לשם וכשבאתי כבר היו אמבולנסים. הסתכלתי וראיתי את אחי שרוע. שאלתי מה קרה ואמרו לי שהרביצו לו. התברר שהוא רב עם שוטר. פתאום באו הרבה שוטרים, שמו עלינו אזיקים ואז התיזו לי גז מדמיע על הפנים. עשו מזה סיפור שלם, בלגאן, כאילו אני הלכתי מכות. הפכו את הכל עליי למרות שהם אשמים. אף אחד לא נתן לי מכות אבל היה הרבה גז מדמיע. פיזרו אותו על הגוף שלי והתיזו על הפנים רק בגלל שאני אח שלו. שוחררתי בערבות ואני מחכה להחלטה. בכל מקרה, אני הולך להתלונן במח"ש. אנשים התנהגו אליי כאילו הם חיות".

תאר את התנאים במעצר.

"ישבתי שם עם שני אחים שלי ושני חברים. אנשים כמונו לא צריכים להיות באותו מקום שבו היינו. אנחנו אנשים מכובדים, עם שם טוב, משפחה טובה, לא עושים שטויות. לא התעסקנו עם שוטרים, בחיים לא הייתי במשטרה. ניפחו את העניין כי ידעו שרוביל סרסור משתתף בחגיגה שלהם. בהתחלה היה קצת בעיה במעצר, עם הדיבור שלהם... אבל בסוף הכל הסתדר, אחרי 48 שעות. אתמול עליתי על המגרש והייתי טוב למרות שלא התאמנתי מיום רביעי. עכשיו הראש שלי רק בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully