וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הזיז את הנו היטר שלי?

1.9.2008 / 12:45

סי. סי. סבאתיה הרשה חבטה ב-0:7 של מילווקי על פיטסבורג. אחר כך טען שהחבטה צריכה להירשם כשגיאה, ורוצה את הנו היטר שלו

פיטסבורג - מילווקי 7:0

הנה דוגמה לכמה סטטיסטיקות שיגעו את עולם הבייסבול. סי.סי. סבאתיה הגיש עוד אחד מהמשחקים המפורסמים שלו וטיגן 11 חובטים בתשעה אינינגים של עבודה. עד כאן, אין חדש. הוא גם היה קרוב לנו היטר כשהרשה באינינג החמישי חבטה לאנדי לה-רוש, היחידה שנתן במשחק.

האירוע הבלתי שגרתי אירע לאחר הסיום. כשהתברר לסבאתיה שהחבטה הזו עושה את ההבדל בין נו היטר לסתם משחק מלא, הוא ציין שיערער על הפסיקה ויבקש לרשום אותה כשגיאה אישית שלו, מאחר שהתבלבל ולא אסף את הכדור של לה רוש בזמן. ומילא סי.סי., הנה התגובה של המאמן נד יוסט: "הוא היה צריך להשיג נו היטר והנו היטר נשדד ממנו. זה נו היטר מסריח שנשדד מכולנו, ואני מרגיש רע בשביל סי.סי.". העיקר שלא יוצאים מפרופורציות. ריקי וויקס חבט להומר, הפסד לג'ף קרסטנס.


שיקגו קאבס - פילדלפיה 5:3

כמו בשבת, גם הפעם הגנו הפיליז על יתרון קטן וגם הפעם הלך ג'ייסון וורת' הלוהט רחוק, כדי לחלץ ניצחון וסדרה חלוקה מריגלי. ג'יימי מוייר רשם את ניצחונו ה-12 העונה ובראד לידג' שמר, כשהפיליז עדיין במרחק נגיעה, משחק אחד מהמטס. שון מרשל עם ההפסד.


פלורידה - ניו יורק מטס 6:2

המטס עשו את המוטל עליהם למרות פתיחה מגומגמת של פדרו מרטינז, שספג שתי ריצות באינינג הראשון. פי.די. המשיך לשישה אינינגים סולידיים, כשניק אוואנס, דייויד רייט וקרלוס בלטראן מקנים לו ניצחון עם הומרים על סקוט אולסן המפסיד.


יוסטון - סט. לואיס 0:3

גם הקרדינלס יעברו בקרוב לפח הזבל שנקרא "משחקים נוספים", כשוואנדי רודריגז והבולפן של האסטרוס השביתו אותם והרחיקו אותם כדי 6.5 משחקים ממילווקי. טיי וויגינטון חבט להומר, חוזה ולוורדה שמר וטוד וולמאייר רשם את ההפסד למרות הופעה יפה של שבעה וארבעה.


אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 8:1

ברנדון ווב תקוע עדיין על ניצחון מספר 19 העונה, ואחרי משחק שבו ספג שמונה ריצות (ארבע כבר באינינג הראשון), נראה שגם הסיי יאנג בסכנה (ERA של 3.19 לעומת 2.80 של סבאתיה). ווב צלח 3.2 אינינגים בלבד, ומבחינת הדודג'רס מה שחשוב יותר הוא שהפער מהדיאמונדבקס חזר להיות 2.5 משחקים. הומרים לאנדרה אית'ייר ולקייסי בלייק מלוס אנג'לס ולמארק ריינולדס מאריזונה, ניצחון נאה לדרק לואו, שסגר שישה אינינגים.


תוצאות נוספות ב-NL:

סן דייגו - קולורדו 1:2
וושינגטון - אטלנטה 4:8
סינסינטי - סן פרנסיסקו 3:9

AL: שיקגו מחזיקה מעמד בראש

בוסטון - שיקגו וייט סוקס 4:2

ג'ים ת'ומה חבט כבר באינינג הראשון להומר בן שתי ריצות על טים וייקפילד, והסתבר שזה מה שעשה את ההבדל. גאווין פלויד הגיש 6.2 אינינגים טובים ובובי "באתי לפנוויי פארק וקניתי שני דוכני סוסג'ים" ג'נקס סגר למרות שנתן ריצה ולא היה במיטבו. הגרביים הלבנים עדיין בראש המרכז, הגרביים האדומים יתרכזו בקרב על הויילד קארד, כי טמפה ביי בורחת.


טמפה ביי - בולטימור 4:10

הריעו והצדיעו לרייז, שבצעדי ענק הולכים לקראת פלייאוף ראשון אי פעם. ג'יימס שילדס הגיש שבעה אינינגים נאים, ועם הסוויפ הזה רשמה טמפה ביי את האוגוסט הכי יפה שלה - 7:21 ויתרון בן 5.5 משחקים על הרד סוקס. ג'ייסון בארטלט חבט להומר, בריאן בורס הפסיד ואמרו כולכם בקול: "יאללה, טמפה ביי".


ניו יורק יאנקיז - טורונטו 6:2

טקס הפרידה הארוך והכואב של היאנקיז מהסטדיום הישן נמשך עם הפסד לרוי האלאדיי, שעם שבעה ושלושה רשם ניצחון מספר 17 העונה והשאיר את סיכויי הסיי יאנג שלו בחיים. סקוט רולן חבט להומר על אנדי פטיט המזעזע.


אוקלנד - מינסוטה 12:4

הטווינס לא נתנו לוייט סוקס לברוח, עם הומר בן שלוש ריצות וארבעה ריביז של ג'סטין מורנו, הומר נוסף של אלכסי קאסייה ושישה אינינגים טובים של סקוט בייקר. גרג סמית' רשם את ההפסד.


תוצאות נוספות ב-AL:

לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 4:3
דטרויט - קנזס סיטי 2:4
קליבלנד - סיאטל 6:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully