וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקוצ'ה מתנצל: "אסור היה לי להגיב לקללות"

דור בלך

1.9.2008 / 19:17

חלוץ מכבי נתניה התנצל בפני האוהדים על התנועה המגונה, לא כולם מוכנים לסלוח: "שיצטרף לקיויו". מתיאוס מבהיר: "אני רוצה אליפות"

חלוץ מכבי נתניה אבודו אוקוצ'ה, שאחז אמש (ראשון) באיבר מינו וקילל את אוהדי הקבוצה בתגובה לקללות ונהמות שספג מהם לאורך המשחק מול מכבי פ"ת, התנצל בפניהם הערב. "אני רוצה שכולם יידעו שאני מתחרט על מה שעשיתי ומבקש סליחה מכל האוהדים של מכבי נתניה", פנה אל אוהדי נתניה דרך אתר האינטרנט של המועדון. "אבל חשוב לי שכולם ידעו מה קרה בסיום המשחק.

"כשירדתי לכיוון חדר ההלבשה אחד האוהדים שלנו נעמד על הגדר קילל אותי: 'אוקוצ'ה בן זונה, אוקוצ'ה מנייק, אוקוצ'ה לך הביתה, לך לאפריקה', ועוד. ואז עשיתי טעות והגבתי. זה נראה כאילו סימנתי את התנועה הזאת לכל מי שהיה ביציע, אבל זה ממש לא נכון. אני מאוד מצטער שחלק מהם הבין כאילו זה היה מכוון אליהם. בכל מקרה, אסור היה לי להגיב בכלל. טעיתי ואני מתחרט ומצטער. אבל אני רוצה שהאוהדים יבינו אותי, אני נותן בכל משחק את הלב שלי והנשמה שלי למועדון, את כל מה שיש לי למענם".

"אני צריך תמיכה בעיקר כשקשה להתמודד, דווקא שלא הולך לנו כמו שאנחנו רוצים, ודווקא כשאני צריך אותם, אז אני צריך תמיכה מהם. אבל במשחק נגד פ"ת שמעתי רק דברים שליליים. זה מעציב אותי כי הם האוהדים שלי ואני צריך אותם תמיד. הם לא צריכים להשתמש בשפה לא יפה נגדי כי אני מכבד אותם אבל כמה מהם אוהבים לדבר רע, וזה מכאיב לי כי אני נותן את הלב והנשמה שלי למועדון". החלוץ, שסובל מבצורת בכל הנוגע לכיבושים, גם הבטיח שבקרוב יחזור לכבוש. "כשהדלת תיפתח ואני אבקיע את הראשון - אחר כך יבואו עוד גולים", אמר, "אבל אני צריך להמשיך ולעבוד קשה בשביל זה. אני יודע שהמזל ייפתח בשבילי. אבל בשביל זה אני צריך לקבל מהאוהדים יותר סבלנות ותמיכה מהם, ולהרגיש שהם מאחוריי גם כשהולך קשה".

זו לא הפעם הראשונה בה אוקוצ'ה מסתכסך עם אוהדי נתניה, שמרבים לקלל אותו. בפתיחת העונה שעברה ירק על אחד מהם לאחר שהקבוצה הודחה מגביע אופ"א. "מה שאני לא עושה מקללים אותי. לא יודע כבר מה הם רוצים ממני", התלונן השחקן למקורביו היום.

האוהדים מצדם לא מתרשמים, ובפורום האוהדים של הקבוצה נרשמו הודעות הקוראות לחלוץ להצטרף לקיויו ולעזוב את הקבוצה. "אני גאה בקהל שלנו היום. הצלחנו להעיף את קיויו ואוקוצ'ה הבא בתור", כתב אחד מהם. "כל עוד קיויו ואוקוצ'ה בקבוצה מגיע להם הקללות של האוהדים", הוסיף אחר.

מתיאוס: "אני רוצה לרוץ לאליפות"

מאמן מכבי נתניה לותר מתיאוס, שלא אהב בלשון המעטה את היכולת של חניכיו במשחק התיקו 1:1 נגד מכבי פתח תקוה, קבע להם אימון בוקר, על אף מסיבת יום ההולדת שערכו לאלמוג כהן אמש לאחר המשחק. ללא שחקני הנבחרות, פרנסיס קיויו ששוחרר וימריא היום לגרמניה והשחקנים הפצועים, עמדו לרשותו של המאמן הגרמני של מכבי נתניה רק 10 שחקנים היום, כולל דלה ימפולסקי, יחיאל צגאי ומעוז סמיה, שחזרו לאימוני הבוגרים לאחר שהוגלו לקבוצת הנוער.

"אתמול היה להם יום מנוחה וגם מחר יש אחד, אני בטוח שלפחות חלק מהם יכלו להתאמן במקום לנוח. תבהיר להם שביום רביעי הם לא ישבו בצד", גער מתיאוס בעוזרו נתי עזריה בסיום האימון.

על מנת לעבות את השורות לקח מתיאוס חלק פעיל באימון, ולאחר החמצה שלו ממצב קורץ סינן קללה עסיסית. לאחר שזכה לחיוכים מצד השחקנים, צעק לעברם "לפחות אני מתעצבן שאני מחמיץ. אתם מחמיצים וממשיכים לחייך". מתיאוס שחרר את השחקנים עד יום רביעי, לא לפני שהבהיר להם כמה הוא לא מרוצה מהיכולת.

"הפגרה באה בזמן טוב. כל אחד מכם צריך לחשוב למה מה שאנחנו עובדים עליו באימונים לא בא לידי ביטוי במגרש. אני רוצה לרוץ לאליפות ולא להתמודד במרכז הטבלה, כל אחד מכם צריך לרצות את זה". מתיאוס ייפגש הערב עם הבעלים דניאל יאמר ויבקש לחזק את הקבוצה בחלוץ זר נוסף במקומו של קיויו. למתיאוס ולסקאוט המועדון, טומי נילסן, רשימה של שלושה מועמדים.

אמייה טגה נותח היום בהצלחה ברצועה הצולבת בברכו. השחקן צפוי לחזור עוד כשנה, זמן ההחלמה המשוער.

עדכון ראשון: 11:50
עדכון אחרון: 19:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully