וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח - הפועל ת"א: להיראות טיפ טופ

סגל כמעט מלא יעמוד לרשותו גוטמן במשחק הפתיחה מול הכח (20:50, ספורט 1). נציגי סנט אטיין צפויים להגיע לווינטר: "נלמד את חולשות הפועל"

הפועל תל אביב ערכה אמש (ראשון) אימון מסכם לקראת משחק הליגה הראשון שלה העונה מול הכח רמת גן. כ-25 אוהדים הגיעו לאימון כדי לעודד את השחקנים, בתקווה לפתיחה מוצלחת לעונה.

רמי דואני, שעבר תקרית משמעתית עם המאמן אלי גוטמן, שב להתאמן עם חבריו. הבלם הורשה לערוך אימון עם הקבוצה, עד אשר תימצא קבוצה שתשאיל אותו לעונה הקרובה.

סגל כמעט מלא עומד לרשותו של אלי גוטמן. דני בונדר, שמחלים מפציעה, ואביחי ידין, הסובל מקרע קטן בשריר, ייעדרו. ידין התאמן רוב האימון כרגיל אך בצוות המקצועי מדגישים כי הדרך להחלמתו עוד ארוכה. השחקן נמנע ממאמץ במהלך האימון על מנת לא לפגוע החלמתו. על פי האימון המסכם, גוטמן לא צפוי לערוך שינויים בהרכב עימו פתח במשחק מול וויבודינה נוביסאד הסרבית.

הבוקר זומנו לנבחרת הצעירה ביברס נאתכו, ערן זהבי, עומרי קנדה ואביחי ידין, והם יצטרפו לאימונים ביום שלישי לאחר המשחק נגד הכח רמת גן.

העיתונות הצרפתית מדווחת כי ראשי סנט אטיין, יריבת האדומים בגביע אופ"א, צפויים להגיע לצפות בהפועל תל אביב כבר מחר במשחק מול הכח רמת גן. מאמן הקבוצה, לורן רוסי, סיפר כי אלו מתכננים להגיע לישראל כמה פעמים. "אנחנו מתכוונים להגיע מספר פעמים לישראל בכדי ללמוד את היריבה ולקבל מקסימום מידע על הדרך בה הם משחקים", סיפר, "אנו צריכים ללמוד את הנקודות החלשות והחזקות של הקבוצה, אנחנו מחויבים להיות מקצועיים ככול האפשר".

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עומרי קנדה, אלין טופוזקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, דאגלס דה סילבה, שי אבוטבול, דימטאר טלקיסקי, גילי ורמוט, ערן זהבי, סמואל יבואה.

לחימה, גיבוש וקצת מזל

בשבוע שעבר נסעו שחקני קבוצת הכח עמידר רמת גן ליום גיבוש בירושלים, במהלכו סיירו גם בכותל המערבי. עם הרבה רוח לחימה, עזרה הדדית וקצת מזל משמיים, תחל הערב (שני) העולה החדשה את מסעה בעונת 2008/09, כשהמטרה היא להישאר עונה נוספת בליגת העל. המשוכה הראשונה היא הפועל תל אביב (20:50, ספורט 1).

סגל הקבוצה עבר בבקרה ביום ראשון, וגם טופס השחרור הבינלאומי של שני הזרים מגמביה, השוער רוברט באדג'י והקשר ג'ימי קאן, הגיע, והם יוכלו להיות בסגל. שני הניגרים, טונדה ארמו ומייקל טוקורה, עדיין ממתינים לשחרור הבינאומי ורק אם יגיע במהלך היום הם יוכלו להיות בסגל הקבוצה, אך הסיכויים לכך נמוכים מאוד והם לא בתוכניות של המנג'ר דודו דהאן. החלוץ הקמרוני איב ג'ידה עבר בבקרת התקציבים, ויוכל לעמוד לרשותו של המנג'ר דודו דהאן לראשונה העונה במשחק רשמי. את הקבוצה ידריך המאמן אמיר בן שמחון, משום שדהאן מרצה עונש הרחקה.

הרכב: רוברט באדג'י, בני חדד, אביב חדד, ישראל ראש, חיים פונטרמולי, ג'אמה קאן, מייקל טקורה (אסי דומב), טונדה ארמו (איב ג'ידה), גל לוי, ברק בדש, עומר רפס.

עדכון ראשון: 31/08/08, 23:24
עדכון אחרון: 01/09/08, 09:50

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully