וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "נצטרך לחשוב טוב מה קרה פה"

יצחק סולומון ואסף שקד

31.8.2008 / 23:26

האוהדים קיללו, שום התחמק, וגם שמעון גרשון יודע שבבית”ר מתחילים להרגיש את הלחץ אחרי ה-0:0 מול סכנין. שמועות שאבראו יעזוב בדצמבר לריבר פלייט. דוד: ”אני מאוד מאוכזב"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

יצחק שום סירב להתראיין הערב (ראשון) אחרי משחק התיקו 0:0 של בית"ר ירושלים מול בני סכנין, שהשאיר את הדאבליסטית הישראלית עם פחות מאפס נקודות. נראה שההתחמקות של המאמן מלהגיב אחרי המשחק רק מצביעה על הלחץ הגדול השורר במועדון.

בלם הקבוצה שמעון גרשון הודה בסיום: "המשחק שלנו היה די מאכזב, נצטרך לחשוב טוב טוב מה קרה. באמצע שבוע היה לנו משחק טוב מול בני יהודה בגביע הטוטו, אבל היום אכזבנו, וזה המצב".

חברו של גרשון למרכז חוליית ההגנה, אריק בנאדו, הוסיף: "לא ככה רצינו לפתוח את העונה. שאנחנו בתקופה לא טובה, אבל אני מאמין שבקרוב נראה את בית"ר האמיתית, יש תקופות כאלה בכדורגל".

ברק יצחקי הוסיף: "התוצאה בסופו של דבר מאכזבת. רצינו מאוד לנצח ולפתוח את העונה עם ניצחון. אחרי מחצית ראשונה לא טובה, השתפרנו במחצית השנייה אבל זה עדיין לא הספיק. רצינו מאוד לצאת מהמשבר כבר היום, אבל בגלל חוסר מזל ויכולת לא הכי טובה, לא השגנו את זה. יש לנו שבועיים עד המשחק מול מכבי תל אביב, שיהיה משחק מאוד מעניין ומשמעותי. אני מאמין שנתכונן טוב ונגיע מוכנים למשחק".

שמועות חזקות שאבראו יעבור לריבר בדצמבר

השמועות לגביו של חלוצה של בית"ר ירושלים סבסטיאן אבראו ממשיכות להתעופף כל העת. אחרי שהיה מועמד לחזור לארגנטינה ולהחליף את מרטין פאלרמו, חלוצה של בוקה ג'וניורס שגמר את העונה, עולות ידיעות, לפיהן אבראו יחבור בדצמבר לריבר פלייט, ממנה הגיע לדאבליסטית הישראלית.

ריבר, אלופת הקלאוסורה 2008, פתחה את טורניר האפרטורה בצורה רעה עם חמש נקודות מארבעה מחזורים. האורוגוואי, שהביע את רצונו לשוב לריבר, עשוי להחליף את חלוצה הקולומביאני של הקבוצה רדמאל פלקאו, אם זה יימכר.

"רציתם בארסה, קיבלתם חמסה"

בסכנין לעומת זאת, שררה תחושה של שביעות רצון מהולה בתחושה של פיספוס. "אני מאוד מאוכזב למרות שאני חושב שלא הצגנו יכולת טובה יחסית לתקופה האחרונה, למעט המשחק מול הפועל תל אביב", אמר המאמן, פרדי דוד, "מבחינת קצב המשחק הייתה לנו בעיה. הייתה לנו תוכנית לגבי חילוצי הכדורים והיציאה קדימה, ואם היינו מנצלים את זה, היינו כובשים. נגמר 0:0 והיה שוויון גם בקורות, אבל על קורות לא מקבלים נקודות".

דוד התייחס גם לעובדה שהמשחק התקיים בקרית אליעזר ולא בסכנין: "בדוחא היה סיפור אחר לגמרי. אתה רואה איזה קהל יש לסכנין, ורק מחצית ממנו הגיע למשחק". יו"ר הקבוצה, מאזן גנאים, הןסיף באותו עניין: "הנזק המורלי יותר גדול מהנזק הכספי שנגרם לנו היום". עם זאת, בהנהלת הקבוצה סיפרו היום שהשר לפיתוח הגליל והנגב, יעקב אדרי, העביר סכום כסף כפי שהבטיח ושהם מקווים שזה אכן יועבר כדי לשפץ את האצטדיון.

אוהדי סכנין הקניטו את אוהדי בית"ר במהלך המשחק כששרו לעברם: "רציתם בארסה קיבלתם חמסה". בסיום המשחק עיכבה המשטרה את אוהדי סכנין בתוך האצטדיון על מנת לאפשר לאוהדים מהבירה לעזוב את האזור ולהמנע מעימותים בין מחנות האוהדים. בקבוצה היו מאוכזבים מהיכולת שהציג היום החלוץ הסרבי, דרקו דריניץ'.

"התיקו בהחלט מספק אותנו אבל אנחנו מרגישים פספוס", אמר חאמד גנאים, שהדביק כדור חופשי למשקוף של בית"ר בדקה ה-89, " יכולנו לנצח והיינו טובים יותר מבית"ר. השקענו 200 אחוז ומגיע לכולם כל הכבוד".

חאלד חלאילה הוסיף: "כל הכבוד לחבר'ה, כולם נתנו משחק גדול. עשינו הכל כדי לנצח אבל גם תיקו טוב במשחק פתיחת עונה מול בית"ר. ברור לנו שאנחנו צריכים להשתפר ועם חיזוק נהיה הרבה יותר טובים".

השוער והקפטן, מאיר כהן, השמיע דברים דומים: "החבר'ה נתנו היום הצגה ונלחמו למרות שחסרנו שני שחקני הרכב. נתחזק בעוד כמה שחקני ואני מאמין שנעשה עונה יפה"

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully