וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקוצ'ה ביצע תנועה מגונה לעבר הקהל של נתניה

31.8.2008 / 21:00

הגנאי הגיב לקללות הקהל לאחר ה-1:1 עם מכבי פ"ת. קיויו שוחרר. עזורי: "קיבלנו גול של חוסר ריכוז". אסמעיל עמאר בדרך החוצה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

מכבי פתח תקווה ומכבי נתניה נפרדו הערב (ראשון) בתיקו 1:1 מאכזב. המארחים הוליכו משער של פאבלו בסטיאניני (64), איתי שכטר המחליף השווה כעבור דקה. לאחר המשחק, סערה בנתניה בכיכובים של הזרים, אוקוצ'ה וקיויו, שיעזוב את המועדון. גם בפתח תקווה לא שקט.

עמאר בדרך החוצה ממכבי פ"ת

המגן הימני הוותיק אסמעיל עמאר בדרכו החוצה ממכבי פתח תקווה. השחקן לא התלבש היום (ראשון) למשחק מול מכבי נתניה. לפני המשחק הודיעו לו בקבוצה כי נאור פסר יישב על הספסל ואילו חגי גולדנברג יפתח בהרכב בעמדת המגן הימני. עמאר כבר החל בחיפושיו אחר קבוצה אחרת, ואמר למקורביו לפני המשחק: "אני לא רוצה אותם, והם לא רוצים אותי".

בנוסף, גם הקשר לירן כהן נמצא מחוץ לסגל, אך במועדון טוענים כי מדובר בהחלטה מקצועית. הקשר נמצא בדרך החוצה. אסי משיח, שכבר סיכם בהפועל באר שבע, עדיין לא חתם על חוזה וממשיך להתאמן.

לפני המשחק כלל המאמן גיא עזורי את ליאור אסולין בהרכב הראשון של הקבוצה ואף רשם את שמו על הלוח, אך בהמשך התברר כי הקבוצה עדיין לא העבירה את טופס השחרור הבינלאומי שלו מקפריסין ולכן שיתופו לא התאפשר.

בסיום המשחק, שהסתיים בתיקו 1:1, אמר עזורי: "בחצי הראשון שיחקנו כדורגל טוב וראו שחיפשנו רק ניצחון, למרות שזה המשחק הראשון שבו אנחנו משחקים יחד. אסור לשכוח שהקבוצה ניצלה מירידה בעונה שעברה, וגם את גביע הטוטו פתחנו רע, ולכן היה חשוב לנו להחזיר את הביטחון. השער שקיבלנו היה תוצאה של חוסר ריכוז אחרי השער שכבשנו, וזה חבל", אמר המאמן, בהתייחסו לשער שכבש איתי שכטר (65), דקה לאחר שפתח תקווה עלתה ליתרון מרגלי פאבלו בסטיאניני.

"אני רק שבוע פה. אני בודק את הדברים, בוחן אותם, ויכול להיות שאעשה שינויים, אבל אני צריך עוד זמן כדי להחליט. יש פה קבוצה של הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים, אבל צריך להביא גם אופי ואישיות כדי לנצל את הכישרון. יש פה גם ותיקים טובים, וצריך לעשות את השילוב הנכון. מקווה שהדברים יתחברו מהר", סיכם עזורי.

קיויו שוחרר מנתניה

בנתניה שררה אכזבה מיכולת הקבוצה, שממשיכה לאכזב. האוהדים קיללו במשך כל המשחק את צמד החלוצים הזרים, פרנסיס קיויו ואוקוצ'ה. קיויו ביקש מיד בסיום המשחק לעזוב את הקבוצה. לאחר המשחק התקיימה פגישה בינו לבין חברי ההנהלה, בסיומה הודיעה נתניה רשמית כי שני הצדדים החליטו להיפרד, והחלוץ הקמרוני לא ימשיך בנתניה.

עדי ראיה סיפרו כי אוקוצ'ה עשה תנועות מגונות לעבר קהל אוהדי נתניה, לעיני חברי ההנהלה.

כובש השער לנתניה, איתי שכטר, שהבקיע לאחר שלוש דקות על המגרש אמר: "אני רוצה להקדיש את השער למשפחה שלי, שעברה אותי תקופה לא קלה עם הפציעה שלי. יש לנו קבוצה חזקה, שעם הזמן תתחבר ותתגבש. הייתה לי תחושה טובה שהיום אבקיע. חבל שלא נתתי עוד אחד וניצחנו".

לגבי היכולת הלא משכנעת אמר שכטר: "אין בעיות בנתניה. עם הזמן נתחבר עם המאמן החדש. היו לנו פציעות, ועכשיו אנחנו חוזרים לעניינים. אני מאמין בנו".

מתיאוס עצמו הוסיף: "זה לא הסגנון שלנו, אנחנו מתאמנים בצורה אחת ונראים בצורה אחרת. אנחנו משקיעים הרבה מאמץ באימונים ונראים טוב ומתאמצים, אבל אז על המגרש זה נראה אחרת לגמרי. אני לא יודע למה זה קורה. השחקנים צריכים להתאמץ יותר ולהילחם, לא בשבילי, אלא בשביל הקבוצה והאוהדים".

לגבי הטעות הנוספת של השוער לירן שטראובר, שספג שער באשמתו הישירה, אמר מתיאוס: "אני רוצה לדבר עם שטראובר לפני שאני מדבר עם העיתונאים". לגבי אוקוצ'ה אמר הגרמני: "אחרי שהוא קיבל צהוב, חששתי שהאמוציות שלו יגרמו להרחקתו".

על שכטר, ציין מתיאוס: "ראיתם כמה חשוב לנו איתי, ואנחנו מאוד שמחים שהוא חזר. יש לו חלום להגיע לליגה גדולה, אבל זה לא יהיה היום, וגם לא מחר. אמרתי לו שכדאי לו להישאר איתי, ולהמשיך לעבוד קשה עבור הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully