וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשטן קיבל אתמול הוכחה שקטן צריך להיות בסגל"

31.8.2008 / 15:59

במכבי חיפה טוענים כי היה מקום לזמן את החלוץ, שכבש צמד מול אשדוד. בוקולי קרוב לסיכום. ארבייטמן מאוכזב וישוחח עם אלישע לוי

במכבי חיפה מרוצים מאוד מהניצחון 1:3 שהושג אתמול (שבת) על מ.ס אשדוד, ובמיוחד ומהצמד שכבש יניב קטן. במועדון היה מי שאמר אתמול כי הקשר החל לפרוע את השטרות "תרתי משמע", לדבריו, ומקווים שקטן יהפוך מהשחקן האפור של השנתיים האחרונות למנהיג. בחיפה טוענים כי ההמשכיות היא זאת שתקבע האם מדובר בתחילתה של עלייה מטאורית מצידו של קטן או במקרה שיישכח במהרה.

יחד עם זאת, במועדון לא היו מרוצים לאחר פרסום סגל הנבחרת אתמול, משום שהיו משוכנעים שלאור הצמד שכבש קטן, הוא ייכלל בסגל, לפחות כשחקן ספסל. "קשטן קיבל אתמול הוכחה לכך שקטן צריך להיות בסגל, לפחות כמחליף", אמר גורם בקבוצה. "השחקנים של מכבי חיפה יחזרו בשנים הבאות להיות חלק מהנוף של הנבחרת". שחקן אחר אמר: "נכון לעכשיו, קטן יותר טוב ממשה אוחיון. הוא ראוי למדי הנבחרת". שחקנים אחרים חושבים שקטן עדיין לא בשל לנבחרת משום שהוא עדיין לא הוכיח את עצמו בטווח הארוך.

החלוץ מוחמד גדיר יקבל היום (ראשון) הודעה לחזור לקבוצה הבוגרת, אבל אם יפר שוב את הוראות המערכת הוא יסולק מהקבוצה ולא יחזור יותר. הקשר גוסטבו בוקולי קרוב מאוד לסיכום לשלוש שנים בקבוצה, והוא ייפגש עם פרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכוטוביץ', על מנת לסגור את הפרטים האחרונים.

הבלם מור דהן לא נכלל אתמול בסגל ונראה מאוכזב, אבל בקבוצה אמרו כי צופים לו עתיד גדול יחד עם שי מימון ודקל קינן. החלוץ שלומי ארבייטמן ישוחח השבוע שוב עם המאמן אלישע לוי, לאחר שלא שותף במשחק. בחיפה הסבירו כי חלק מהחילופים שהתבצעו היו מאולצים, בעקבות ההרחקה של רוני גפני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully