וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - הפועל פ"ת: הסיפתח של דיין ומחפוד

מאמני הקבוצות יערכו בכורה בליגת העל. בקרית שמונה מכינים קבלת פנים חגיגית לאלימלך, במלאבס מנסים להתמודד עם מכת הפציעות

"הכי חשוב לפתוח ברגל ימין", אומרים בעירוני קריית שמונה, ערב משחק פתיחת העונה מול הפועל פתח תקווה ביום שני. לאחר מספר ימים של חוסר ודאות, אושר המגרש בקריה והקבוצה תנסה לאסוף נקודות, כפי שעשתה זאת בהצלחה בעונה שעברה.

המאמן מישל דיין תרגל אמש (ראשון) את ההרכב שצפוי לעלות. לסגל של דיין יחזור הקשר, רן קוזוק, שלא שיחק באמצע השבוע מול ליטקס לובץ' הבולגרית בגלל כרטיסים צהובים. הקשר הפצוע בני בן זקן יהיה היחיד שלא יעמוד לרשות דיין. "זה משחק ראשון העונה, חשוב לנו מאוד לפתוח ברגל ימין להמשך העונה", אמר המאמן מישל דיין. על העובדה שהמשחק יתקיים בסופו של דבר בבית, אמר: "זה הבית שלנו ואני לא חושב שהייתה הצדקה להעביר את המשחק לקריית אליעזר".

מישל דיין סבור שלהדחה מגביע אופ"א לא תהיה השפעה על הליגה. "דיברתי עם השחקנים, אמרתי להם שאני גאה בהם על ההופעה המכובדת בארבעת המשחקים באירופה. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה, ללחם ולחמאה שלנו – הליגה".

השוער דני עמוס צפוי לחזור אל בין הקורות, לאחר שסופסל מול ליטקס לובץ'. עמוס התאכזב לשמוע שמאמן הנבחרת הצעירה מוטי איווניר לא כלל אותו בסגל הנבחרת למשחקים מול לוקסמבורג וגרמניה. "מה שהיה עם דני, היה ונגמר. זה לא משהו שצריך להתייחס אליו", אמר דיין. גם החלוץ עומר פרץ לא זומן לסגל. הנציג הבודד של הקריה יהיה החלוץ יובל אבידור.

בקבוצה מכינים קבלת פנים חגיגית לשוער הפועל פתח תקווה, שביט אלימלך, שבעונה שעברה היה שותף לעונה החלומית של הקריה. לפני המשחק יקבל אלימלך זר פרחים, ונציגי האוהדים אמרו כי הם מתכוונים להכין לכבודו שלט תודה.

הקשר הצעיר אדריאן רוצ'ט צפוי להצטרף להפועל נצרת עילית מהליגה הארצית. בקבוצה אומרים כי רוצ'ט הוא אחד משחקני העתיד של קריית שמונה, לכן הם מבקשים שיצבור דקות משחק וניסיון בליגה נמוכה יותר. "שחררנו אותו לפי בקשתו", אמר דיין. "חשוב שישחק, זה יעזור לו בהמשך הדרך".

הרכב משוער עירוני קרית שמונה: דני עמוס, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, אמיר נוסבאום, עבאס סואן, חאיר סספדס, גיא צרפתי, עומר פרץ (רן קוזוק), יובל אבידור, אגודה קאובינה.

בהפועל פ"ת מנסים למצוא פתרון למכת הפציעות

הצוות המקצועי של הפועל פתח תקוה ניסה במהל השבוע למצוא פתרונות למכת הפציעות בקבוצה. הפציעה של חן עזריאל בגבו התחתון, שבעקבותיה שוקלים לשחרר את החלוץ בהתאם לממצאים שיגיעו מבית"ר ירושלים, הפציעה בברך של הקשר אבי ריקן, וההיעדרויות של שחר בלילטי ועמנואל אוסיי בנאיני יצרה לא מעט בעיות.

אלי מחפוד וזאב זלצר יודעים שפתיחת העונה הצולעת בגביע הטוטו לא מקנה להם נקודות חובה בליגה. שביט אלימלך חוזר לשחק נגד האקסית, אבל חוליית ההגנה שלו לא מלאה משום שהבלם איציק כהן ייעדר בשל צהובים (גל כהן יחליף אותו).

בקישור, אייל שן וקוני ג'קאריטה ישחקו מאחור, ג'וניור ויסה ושחקן נוסף מקדימה. ההתלבטות היא בין אלנתן סלמי, יוסי רוזן ושגיב כהן. שמעון אבוחצירה ופטי נימבה יפתחו בחוד. לגבי רוזן, חוזהו של הקשר עבר בבקרת התקציבים לאחר שהקשר הסכים לקצץ בשכרו. הקבוצה שוהה במלון הגושרים ואתמול היא ערכה אימון מסכם, לאחריו הרצה המנהל המקצועי זלצר.

הרכב משוער, הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך; אורי אוזן, סטפן אופיי, גל כהן, שוקי נגר; קוני ג'קאריטה, אייל שן, אלנתן סלמי (יוסי רוזן), ג'וניור ויסה; שמעון אבוחצירה, פטי נימבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully