וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן מתלבט בין ברדה לבן סהר בהרכב הנבחרת

31.8.2008 / 15:38

גורם בנבחרת: "אל תתפלאו אם זה יהיה הקמפיין של חלוץ פורטסמות'". מעל 22 אלף כרטיסים נמכרו. שחקנים: "אלברמן חזק, הוא ישחק"

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (ראשון) כי 22,500 כרטיסים כבר נמכרו למשחקה של נבחרת ישראל מול שווייץ במוצאי שבת, במסגרת מוקדמות מונדיאל 2010. עוד דווח כי רק 12 אלף כרטיסים נותרו למכירה וכי על האוהדים להזדרז ולרכוש מנויים או כרטיסים.

בנבחרת עדיין לא עודכנו בנוגע לפציעה של גל אלברמן אתמול (שבת) בניצחונה של בורוסיה מנשנגלדבאך 2:3 על ורדר ברמן, אבל שחקנים בנבחרת אמרו: "אנחנו מאמינים שאם יהיה ספק באשר לכשירותו, הוא יעלה בהרכב. הוא שחקן חזק ולכן נראה שהוא ישחק". בכל מקרה, בצוות הרפואי לא ממהרים להסיק מסקנות ומחכים לתשובה של הרופאים הגרמנים.

היום אמורים לנחות בארץ ה"לגיונרים": עומר גולן, אבי סטרול ואליניב ברדה חוזרים מבליגה, תמיר כהן ובן סהר מאנגליה ואילו רוברטו קולאוטי ישוב מגרמניה. יוסי בניון, דודו אוואט, טל בן חיים וסלים טועמה יגיעו מחר, מאחר וקבוצותיהם משחקות הערב. בינתיים, גוברת ההערכה כי מאור בוזגלו הצעיר יעלה בהרכב במקום אבירם ברוכיאן, זאת לאחר שהציג יכולת טובה במשחק הידידות מול פינלנד. עוד מעריכים בנבחרת, כי בן סהר או אליניב ברדה יפתחו בהתקפה לצד רוברטו קולאוטי. "אם סהר יפתח בהרכב זאת לא תהיה הפתעה. אל תתפלאו אם זה יהיה הקמפיין של החלוץ הצעיר של פורטסמות", אמר גורם בנבחרת.

מחר (18:00 בערב) תערוך הנבחרת מסיבת עיתונאים, במסגרתה ישוחח המאמן דרור קשטן עם התקשורת. שני שחקנים נוספים יתראיינו לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully