וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - מכבי נתניה: לירן כהן מחוץ לסגל

31.8.2008 / 11:11

האם הקשר, שלא ישחק הערב (18:50, ספורט 1) נגד מכבי נתניה, עומד להיחתך מהקבוצה ממלאבס? גורם במועדון: "בקרוב תדעו הכול"

הנהלת מכבי פתח תקווה הודיעה היום (ראשון) לקשר הקבוצה לירן כהן כי הוא לא ייכלל בסגל לקראת המשחק הערב נגד מכבי נתניה (ראשון, 18:50, ספורט 1). גורם בקבוצה אישר את הידיעה ואמר: "כהן אכן קיבל את ההודעה. יותר מזה אני לא רוצה לפרט". שחקנים בקבוצה אמרו "כי תמוה מאוד שכהן לא נכלל בסגל מפני שהוא אחד השחקנים הכי מוכשרים בקבוצה". על השאלה האם הקשר בדרך החוצה מהקבוצה, אמר אותו גורם: "בעוד מספר ימים תדעו הכול".

אחרי קיץ הפכפך שכלל לא מעט שינויים בסגל, מאמן שעזב לפני תחילת העונה ובעלים שהחליט להתפטר ולחזור בו, מכבי פתח תקוה תנסה "להתנקות" הערב דווקא באורווה, המגרש הביתי שבו היא קיבלה רק השבוע אישור לארח, מול מכבי נתניה.

הקשר אסי משיח לא ייכלל בסגל והוא בדרך להפועל באר שבע. עידן מליחי ממשיך לא להתאמן בקבוצה עד שלא יסכים לחתום על חוזה לעונה אחת, אם בכלל. שני הזרים החדשים של הקבוצה, הבלם המקדוני בובאן גרנצ'ארוב והקשר הבלגי סירמאנה דמבלה, יערכו הופעת בכורה. הראשון עבר בבקרה לאחר שחתם על חוזה לעונה. בחוזה של סירמאנה ישנה אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. על פי תקציב הקבוצה בהתאחדות לכדורגל, כעת, לאחר החתמת הזרים, מדובר בהשקעה של 16 מיליון שקל. כעת מחפשים בקבוצה קשר התקפי נוסף והתקציב כולו אמור לעמוד על כמעט 17 מיליון שקלים.

החלוץ רוביל סרסור עשוי להיכלל בסגל של הקבוצה ברגע האחרון, אך לא נראה שישותף לאחר שלא התאמן באופן סדיר השבוע. אתמול שוחרר סרסור מהמעצר בערבות, לאחר שנחשד כי היה מעורב בקטטה בקאנטרי גן השלושה. בחוד ההתקפה יפתח ליאור אסולין לצד פאבלו בסטיאניני. גם המגן הימני הצעיר חגי גולדנברג מועמד לפתוח.

"אנחנו רוצים לפתוח את העונה ברגל ימין", אומר היו"ר משה זוארץ. "מנסים לעבור עונה שבה נהנה מכדורגל, שבה נעשה הכל כדי לזכות בהישג משמעותי. החיזוק של הסגל מביא איתו רוח חדשה ומטרות חדשות. הכי חשוב מבחינתנו הוא לשלב צעירים שייבנו לשנים הבאות, יחד עם הבוגרים שיעזרו להם להתחשל. אנחנו רוצים לשאוף הכי גבוה שאפשר". על העובדה שרק ברגע האחרון אושרה ה"אורווה" לקיום משחקי ליגה הוסיף היו"ר: "זה הדבר הכי חשוב שקרה לנו בתקופה האחרונה, שאנחנו משחקים באורווה. צריך להוריד את הכובע בפני איציק לוזון שעשה את הבלי יאומן. חשוב מאוד שננצח לעיני הקהל הביתי". עד אתמול מכרה הקבוצה 1,000 מנויים. במועדון מסבירים: "זה מספר ממוצע של מכירת מנויים".

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; חגי גולדנברג, בובאן גרנצ'ארוב, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; סירמאנה דמבלה, סולי צמח, עומר בוקסנבוים, דידי אונגר; פבלו בסטיאניני, ליאור אסולין.

ה"ממורמרים", ברוך דגו ואלמוג כהן, בהרכב

לאחר ההדחה מאירופה, במכבי נתניה יודעים שהפסד ב"אורווה" יכניס את המערכת לטירוף. לותר מתיאוס נראה מאוכזב מאוד מהחניכים שלו באימונים שלפני המשחק וגם בתדרוך הטקטי ובאסיפת השחקנים הוא העיר לשחקנים שלו על חוסר השקעה ורצינות.

זהו למעשה המבחן האחרון של החלוץ פרנסיס קיויו, שצפוי לקבל הודעת שחרור לאחר המשחק. המנהל הספורטיבי טומי נילסן התבקש למצוא חלוץ בעל שיעור קומה במקומו. הבעיה היא שקיויו דורש את מלוא החוזה שלו ובנתניה רוצים להגיע איתו להסדר.

באימון אתמול תירגל המאמן את אלמוג כהן הצעיר בהרכב, זאת לאחר שכבר איים לעזוב את הקבוצה עד תום העונה. ברוך דגו, שגם הוא חש מרמור בעת האחרונה, אמור לפתוח. בשלב זה נראה כי לפחות במשחק הבית הראשון מתיאוס יפתח עם שני בלמים בלבד ולא עם שלושה. בנתניה היה מי שאמר כי מתיאוס לא רוצה ליצור התנגדות בקרב הקהל על שיטת המשחק ההגנתית כבר בפתיחת הליגה.

הרכב משוער, מכבי נתניה: לירן שטראובר; קלימי סבן, לואיס מרין, גולן חרמון, דדי בן דיין; אלמוג כהן, פרנסמן ביוואן, ברוך דגו, שלו מנשה; פרנסיס קיויו, סאמד אוודו (אוקוצ'ה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully