וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי נשארה בלי ג'ונסון

31.8.2008 / 0:46

אחרי שצ'אד ג'ונסון שינה את שמו לאוצ'ו סינקו, שיחררו הבנגאלס את רודי ג'ונסון. קורט וורנר הועדף על פני ליינארט, יהיה הפותח של אריזונה

בתוך פחות מיממה "איבדה" סינסינטי את שני הג'ונסונים ששיחקו בהרכבה בעונה שעברה. לאחר שצ'אד ג'ונסון הפך רשמית לצ'אד אוצ'ו סינקו, שיחררו הבנגאלס את הרץ האחורי רודי ג'ונסון. לאחר עונה קשה שעבר רודי ב-2007, הבנגאלס לא בנו עליו ל-2008, ותיכננו לתת לכריס פרי את המפתחות לעמדת הרץ הפותח. ג'ונסון, שהפחית ממשקל גופו והעלה את מסת השרירים בקיץ כחלק מהתוכנית לחזור לכושר, נופה בשנה הרביעית מתוך החמש שהיו בחוזהו. הבנגאלס גם שיחררו את שחקן קו ההתקפה ווילי אנדרסון.

קן וויזנהאנט, מאמן אריזונה, התלבט רבות את מי לבחור כקוורטרבק הפותח שלו, ולבסוף החליט להעדיף את קורט וורנר הותיק על פני מאט ליינארט. "קורט נותן לנו את הסיכוי הטוב ביותר לנצח", אמר המאמן, וכעת הקריירה של ליינארט, שנבחר ברעש גדול בדראפט של 2006, נראית בסכנה.

מזמן לא היה לנו פה מדור פלילים, אז הנה אחד: קווין פולק, הרץ של ניו אינגלנד, הושעה למשחק אחד בשל עבירה על חוקי הסמים של הליגה (מסטול). התאקל של מינסוטה בריאנט מקיני הושעה מארבעה משחקים.

ניו אורלינס מתכוננת לעוד סופה. שלוש שנים אחרי ש"קטרינה" החריבה את העיר והעבירה את משחקי הקבוצה מהסופרדום, הסיינטס יעברו להתאמן באינדיאנפוליס למקרה שייאלצו לעשות זאת בעקבות הסופה "גוסטאב". ביום שלישי צפוי "גוסטאב" לתקוף את המפרץ הדרומי של ארה"ב, ורק אז יידעו הסיינטס אם יהיה באפשרותם לארח את משחק פתיחת העונה מול טמפה ביי ב-7 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully