וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות אישרה: המגרש בקריית שמונה תקין

יצחק סולומון

31.8.2008 / 0:13

הקבוצה צפויה לארח ביום שני את הפועל פ"ת, אך לפני כן צפויה ביקורת משטרה במגרש. לביא: "המשפט 'ביתי הוא מבצרי' נדוש, אך תפור עלינו"

ראשי עירוני קריית שמונה קיבלו בשבת הודעה מההתאחדות לכדורגל, לפיה המגרש העירוני כשיר מבחינתם לארח ביום שני את משחק פתיחת העונה מול הפועל פתח תקווה. יחד עם זאת צפויה ביום ראשון ביקורת משטרה, ובקבוצה מאמינים כי יעברו גם אותה בשלום.

מחזיק תיק הספורט בעירייה, אלי מנחם: "המשטרה ביקרה במגרש בשבוע שעבר, נתנו לנו דו"ח עם ליקויים, טיפלנו בכולם, ואני מאמין שהם יתנו מחר את החותמת הסופית, כדי שנשחק בבית נגד הפועל פתח תקווה".

הקפטן יניב לביא: "אנחנו שמחים מאוד. המשפט 'ביתי הוא מבצרי' הוא משפט נדוש, אבל הוא תפור בדיוק על קריית שמונה. אנחנו מקווים לפתוח ברגל ימין את העונה, בבית שלנו, ולעיני הקהל החם שלנו".

בשבת חזרו שחקני קריית שמונה להתאמן, לאחר ההפסד ביום חמישי מול ליטקס לובץ הבולגרית, במסגרת גביע אופ"א. "השחקנים מספיק מבוגרים וידעו לעשות הפרדה בין אירופה לליגה", מאמינים בקבוצה.

לסגל הקרייה צפוי לחזור רן קוזוק, שלא שיחק מול ליטקס עקב כרטיסים צהובים. הקשר הפצוע בני בן זקן ייעדר מהסגל. הצעיר אדריאן רוצ'ט יושאל להפועל נצרת עילית מהליגה הארצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully