וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת בדקה אפשרות להשתחרר מההסכם עם עזריאל

30.8.2008 / 22:01

בקבוצה פנו לבית"ר ירושלים וביקשה את תיקו הרפואי בטענה לפציעה חוזרת. רוזן עבר בבקרת התקציבים. קאסום לא בסגל ובדרך החוצה

הפועל פתח תקוה בודקת אפשרות להשתחרר מהחוזה עם חן עזריאל ובימים האחרונים היא אף פנתה להנהלת בית"ר ירושלים בנושא הזה. בקבוצה חוששים שעזריאל חתם במועדון מבלי שדווח על פציעה שעבר בגב התחתון, וכעת הוא נפצע שוב באותו אזור, מה שיגרום לו להיעדר כחודש וחצי. במהלך השבוע צפויה הנהלת בית"ר להעביר את ממצאיה להנהלת הקבוצה. גורם במועדון אישר את הידיעה ואמר: "אכן בדקנו אפשרות כזאת, אבל אין עדיין תשובות. אנחנו מקווים שחן יישאר. הוא אחד השחקנים הכי מוכשרים בסגל". בהפועל טענו כי עזריאל נפצע בגב התחתון במחנה האימונים של בית"ר ואז, כשיצא עם פתח תקוה למחנה, נגרם לו שוב נזק, כאמור, מבלי שדווח על כך.

הקבוצה תערוך מחר (ראשון) אימון בצהריים ולאחר מכן תצא ללון במלון הגושרים בקריית שמונה. היום ערך הצוות המקצועי, זאב זלצר ואלי מחפוד, אימון מיוחד על מצבים נייחים. אחמד קאסום קיבל הודעה שהוא לא בסגל והוא בדרך החוצה מהקבוצה, אלא אם כן יחליט לקצץ משמעותית בשכרו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בקבוצה הודיעו שאייל שן ושוקי נגר לא ישוחררו. נראה כי כעת המועמד היחיד הוא דווקא קאסום. שחר בלילטי, אבי ריקן, ארמון בן נעים ועזריאל לא יכללו בסגל בגלל פציעות. שחקן הנערים גיא ליפקה ייכלל בסגל וייצא עם הקבוצה למלון.

הקשר יוסי רוזן עבר בבקרת התקציבים, לאחר סיכום שהושג עם הבעלים רונן אלעד ביום שישי. רוזן הסכים לקצץ בשכרו. הבלם איציק כהן ייעדר בגלל כרטיסים צהובים. גל כהן יפתח בהרכב לצדו של סטיבנס אופיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully