וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אין הרגשה טובה מזו"

30.8.2008 / 21:27

אלישע לוי היה מאושר בסיום הניצחון של חיפה במשחקו הראשון על הקווים. יוסי מזרחי: "אשדוד עוד תיראה הרבה יותר טוב בהמשך"

ניר חורי

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

מכבי חיפה פתחה הערב (שבת) את עונת 2008/09 עם ניצחון ביתי 1:3 על מ.ס אשדוד. יניב קטן הצטיין אצל הירוקים עם צמד, ולמרות הרחקתו של רוני גפני הצליחה חיפה לשמור על מלוא שלוש הנקודות במשחקו הראשון של אלישע לוי על הקווים.

לוי אמר בסיפוק בסיום: "אני לא חושב שיש הרגשה טובה מזו. תמיד חשוב להתחיל ברגל ימין, אבל חשוב לא פחות ששיחקנו כמו קבוצה האמיתית, מהר וחזק, לחצנו, הגענו להרבה הזדמנויות ועשינו שערים מאוד יפים. נכון שספגנו בניגוד למהלך המשחק, אבל לא התקפלנו אחורה ועשינו את השלישי".

"ניצחנו קבוצה טובה", המשיך לוי. "ובשביל משחק ראשון אנחנו מאוד מרוצים, גם מהתוצאה וגם מהיכולת. ברור שצריך לשאוף לשחק הרבה יותר טוב, אבל היינו היום קבוצה שמשחקת ביחד ובהחלט קבוצה טובה. אמרתי כל הזמן שהיכולות של יניב קטן הן גבוהות ואני שמח שהוא עובד קשה מאוד, והגולים בשבילו זה בונוס. הוא יכול להנהיג, כמו אחרים. ואם לא, אז יהיו מנהיגים ולא מנהיג אחד".

יניב קטן: "כיף לפתוח ככה את העונה. מה שחשוב זה שניצחנו. בקבוצה צריך שיהיו כמה שיסחבו את הקבוצה, אם אנחנו רוצים להיות בצמרת צריך שכולם יהיו טובים. הקבוצה נראית אחרת, ההמשכיות זה מה שבסופו של דבר יכריע, אבל כרגע אנחנו מאושרים, ונקווה להמשיך להשתפר".

יוסי מזרחי: "אי אפשר לבוא למשחק חוץ מול קבוצה יותר טובה מאיתנו, ולספוג שלושה שערים משלושה כדורים למסגרת. אחוז ניצול ההזדמנויות שלהם מכלום היה גבוה. מבחינתנו כל הנעת הכדור והתקיפה לא היתה טובה. הם היו יותר אגרסיביים, רצו יותר את הניצחון והגיע להם. כרגע יש לנו בעיה גדולה בקישור, אחרי שאחיון וגוסו גוסו שהיו הלב שלנו עזבו. לא מצאנו שחקנים בעלי שיעור קומה בתפקיד הזה, אבל אשדוד עוד תיראה הרבה הרבה יותר טוב בהמשך".

"קטן התחיל לפרוע שטרות, תרתי משמע"

בסיום המשחק נכנס אלישע לוי לחדר ההלבשה, אך לא הרבה לשוחח עם השחקנים. המאמן רק לחץ את ידי השחקנים והודה להם על ההקרבה והנחישות. גם הבעלים יעקנל'ה שחר היה מרוצה מאוד מהניצחון. שחקנים סיפרו כי החלוץ יניב קטן נראה נרגש מהשער שכבש ואמרו: "אפשר לומר בציניות שהוא מתחיל לפרוע את השטרות, תרתי משמע. הגיע הזמן שקטן שאנחנו מכירים יחזור לעצמו. כולם יודעים שהוא שחקן טוב, אבל בשנתיים האחרונות משהו בו כבה. אולי עם קבוצה צעירה ושמחה יהיה לו קל יותר".

שחקנים עודדו את המגן רוני גפני בסיום ורובם טענו כי השופט שגה כשהרחיק אותו. בעוד שבועיים השחקן ייעדר כשהקבוצה תתארח אצל הפועל תל אביב. פיטר מסיללה שחוזר מפציעה בהדרגה יחליף אותו בהרכב. שחקנים בקבוצה אמרו היום כי לאור היכולת של גפני במשחקים האחרונים, חולצת ההרכב כבר אינה מובטחת לדרום אפריקאי.

במועדון קיימת אכזבה מאי זימונו של החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני לסגל נבחרת דרום אפריקה. החלוץ מוחמד גדיר יחזור בתחילת השבוע לאימוני הקבוצה הבוגרת, לאחר שהושעה וירד להתאמן עם הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully