וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א חזרה לאימונים

קרן שמש

30.8.2008 / 17:03

האדומים חזרו לשיגרה לאחר הניצחון 0:3 על וויבודינה בגביע אופ"א. ביום שני תתמודד הקבוצה מול הכח רמת גן בוינטר. בן בסט עדיין ממתין לתשובה

הפועל תל אביב שבה הבוקר (שבת) לאימונים, לאחר שאמש זכתה הקבוצה ליום חופש בעקבות הניצחון 0:3 על וויבודינה נוביסאד הסרבית, שהבטיח עלייה לשלב הבא במסגרת גביע אופ"א.

השחקנים ערכו הבוקר אימון הכנה לקראת משחק הליגה הראשון מול הכח עמידר ר"ג, שיתקיים ביום שני הקרוב באצטדיון וינטר. סגל כמעט מלא יעמוד לרשותו של מאמן האדומים, אלי גוטמן, כאשר למעט אביחי ידין, שמחלים מפציעה ודני בונדר, שקיבל מנוחה, כל שאר השחקנים בקבוצה יהיו כשירים.

ידין הגיע לקבוצה כשהוא סובל מפציעה בשריר הירך והוא צפוי לחזור לאימונים מלאים רק בהמשך שבוע הבא. מחר תקיים הפועל תל אביב אימון מסכם לקראת המשחק ונראה כי גוטמן אינו מתכנן לערוך שינויים בהרכב שעימו פתח במשחק האחרון. בסיום האימון בירכו השחקנים והצוות המקצועי את וינסנט אניימה שחגג אמש יום הולדת 26. מחר צפויה הפועל תל אביב לתת תשובה לחלוץ מכבי חיפה עדן בן בסט, שחתם על חוזה עם הירוקים לשלוש שנים, אם היא מעונינת בשירותיו או לא. בן בסט מעוניין להגיע לאדומים אך אלו אינם מוכנים להשאילו לעונה מבלי להשאיר לעצמם אופציית קניה של השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully