וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסק מתחיל להתבהר

30.8.2008 / 12:56

סוריאנו והקאבס ניצחו את פילדלפיה 2:3, גם מילווקי ניצחה והקרדינלס מחוץ לתמונת הפלייאוף. בקט ישוב להגיש בשישי הבא

שיקגו קאבס - פילדלפיה 2:3

משחק הצהריים המסורתי בימי שישי ב"ריגלי פילד" הפגיש את הקאביז עם הפיליז, שיודעים שהם צריכים לעשות הכל כדי שהמטס לא יברחו להם, כי מהויילד קארד אין להם סיכוי ממשי לעלות. ההתחלה הייתה טובה עם יתרון 0:2 על ריץ' הארדן, אבל הקאביז השוו באינינג השישי עם שתי ריצות (השניה - הולכה על בסיסים מלאים) ובשביעי ירה אלפונסו סוריאנו את גזונגת הניצחון. ג'ף סמרדזיה רשם W וקרלוס "מעמול" מרמול סיפק את השמירה עם עבודה פנטסטית של חמישה אאוטים. קליי קונדרי עם ההפסד.


אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 3:9

הסיפור של הדודג'רס נגמר, כפי הנראה. לוס אנג'לס נחלה הפסד שמיני ברציפות, הפעם בקרב שמשפיע במישרין על המאבק לפלייאוף, מול מוליכת הבית. אריזונה הגדילה את הפער ל-4.5 משחקים, למרות משחק טוב של ארבע חבטות של מני רמירז. דאג דייויס זכה בניצחון, הירוקי קורודה עם השמירה.


יוסטון - סט. לואיס 2:3

הניצחונות של מילווקי והקאבס הביאו את סט. לואיס למרחק בלתי אפשרי משיקגו (11 משחקים), כשגם הפער מהברוורס נהיה משמעותי (4.5 משחקים). לאנס ברקמן מעולם לא חבט להומר מנצח משחק, עד שעשה זאת בתחתית האינינג התשיעי על ראס ספרינגר, והעניק לדאג ברוקייל את הניצחון. הומר גם לדייויד ניוהאן, הופעה יפה של שמונה ושישה לקייל לוהש בסט. לואיס.


פלורידה - ניו יורק מטס 5:4

המארלינס יצאו מתמונת הפלייאוף, בעיקר משום שרק קבוצה אחת תגיע אליו מהמזרח והפער בן שבעה המשחקים מהמטס נראה בלתי סגיר (אה, רגע, שבעה משחקים? מהמטס? בספטמבר? נו, באמת, המארלינס חזק בתמונה). קווין גרג המזעזע נתן הומר לקרלוס בלטראן באינינג התשיעי, ולא סתם הומר - גראנד סלאם מוטרף שהפך פיגור 2:1 ליתרון של המטס 2:5. אבל בניו יורק, כמו בניו יורק, חייבים לעשות את זה קשה, ולואיס אייאלה הוציא את הנשמה בקשית לפני ששמר, עם שתי ריצות חובה. הומר לג'וש ווילינגהאם בפלורידה.


פיטסבורג - מילווקי 3:1

הומר בן שלוש ריצות של ריאן בראון כבר באינינג הראשון עשה את ההבדל במשחק, כי דייב בוש הגיש היטב 6.2 אינינגים וסלומון טורס שמר בהצלחה. הברוורס מתחילים להרגיש את הפלייאוף מתקרב, כשהניצחון של הקאבס בעצם שירת אותם נאמנה בעקבות הבריחה לפילדלפיה בקרב על הויילד קארד. שבעה וארבעה לטום גורזלאני בהפסד עם הפייראטס.


יתר התוצאות ב-NL:

סינסינטי - סן פרנסיסקו 7:11
וושינגטון - אטלנטה 3:7
סן דייגו - קולורדו 9:4

דייס-קיי מבשל דייסה

בוסטון - שיקגו וייט סוקס 0:8

תחילה לבשורה המשמחת עבור הרד סוקס, מעבר לניצחון: ג'וש בקט נבדק במרפקו ונמצא שהוא כשיר להגיש. הוא נשלח, אמנם, לרשימת הפצועים, אבל בוסטון עשתה זאת רטרואקטיבית, ולכן יוכל להגיש כבר ביום שישי הבא.

מבחינת המשחק עצמו, דייסקיי מאטסוזקה לא עורר געגועים לבקט, כשהלהיב את יושבי פנוויי פארק עם שמונה ושבעה וזכה בניצחון ה-16 שלו העונה (ERA של 2.82). דסטין פדרויה סיפק ארבע חבטות, והרד סוקס שמרו על מרחק של 4.5 משחקים מטמפה ביי וחשוב מכך - 6 מהיאנקיז. הוייט סוקס הסתבכו בגלל הניצחון של מינסוטה, כשההפסד לבוסטון, יריבתם האפשרית לקרב על הויילד קארד, גם הוא לא מועיל. חאווייר ואסקז עם ה-L.


טמפה ביי - בולטימור 3:14

ועכשיו זה בכלל רשמי - הרייז יסיימו את העונה עם מאזן חיובי, ובאיזה סטייל הם עשו את זה. קליף פלויד רשם שלוש חבטות וחמישה ריביז, בן זובריסט, גייב גרוס ושון ריגאנס חבטו רחוק וסקוט קאזמיר זכה בניצחון. ג'רמי גאת'רי עם ההפסד.


ניו יורק יאנקיז - טורונטו 1:2

קרל פבאנו הגיש שישה אינינגים טובים, והתגבר על שמונה ושמונה של איי ג'יי בארנט כדי לזכות בניצחון, כמובן בסיוע שמירה של מריאנו ריברה הנצחי. היאנקיז חיים על זמן שאול, וחייבים כל ניצחון כדי להישאר בתמונת הפלייאוף.


אוקלנד - מינסוטה 12:2

הטווינס שמחים ומבודחים אחרי הניצחון, שהושג עם חמש חבטות וארבעה ריביז של ג'ו מאוור, שישה ועשרה של קווין סלואי ושמירה של קרייג ברסלאו (שלושה אינינגים מלאים). מצד שני, הניצחון של בוסטון קצת מבלבל, משום שמינסוטה רחוקה רק חצי משחק מהוייט סוקס, אבל לא הצליחה לצמצם את פער 2.5 המשחקים מהרד סוקס. ג'ק קאסט עם הומר לאוקלנד, דן מאייר עם ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 1:3

ארווין סנטנה ריקד ופיזז עם הגבעה עם שמונה ושבעה, בדרך לניצחון ה-14 שלו בעונת קריירה, כשפרנסיסקו רודריגז רושם עוד ציון דרך, ועם שמירה מספר 52 ממשיך להתקרב לשיא העונתי של המייג'ורס, 57. גארט אנדרסון עם הומר לאיינג'לס, דסטין ניפרט עם ההפסד.


במשחקים נוספים ב-AL:

דטרויט - קנזס סיטי 3:6
קליבלנד - סיאטל 3:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully