וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו חייבים לקרוא לו אוצ'ו סינקו

30.8.2008 / 12:07

צ'אד ג'ונסון שינה רשמית את שם משפחתו, ושמו כעת הוא צ'אד אוצ'ו סינקו. קרוליינה קיבלה ממיאמי את מק'קאון תמורת בחירת דראפט

אם חשבנו עד היום שיש גבול מסויים למגלומניה, הרי שצ'אד ג'ונסון מסינסינטי שבר שיא חדש. התופס של הבנגאלס, שכונה "אוצ'ו סינקו" (8 ו-5 בספרדית, על שם הספרות שעל חולצתו), שינה רשמית את שמו וכעת הוא קרוי צ'אד אוצ'ו סינקו. ג'ונסון לא הגיב בנושא לעיתונאים, אבל באתר הרשמי של הקבוצה הסביר: "זה משהו שלא נעשה מעולם ואין סיבה מיוחדת. האם אי פעם הייתי צריך סיבה מיוחדת לעשות את מה שאני עושה? בשבילי הכל זה כיף גדול".

קרוליינה נקלעה לצרות בשל פציעתו של מאט מור, הקוורטרבק המחליף שלה, ועשתה טרייד עם מיאמי על ג'וש מק'קאון, שיגיע תמורת בחירת דראפט מאוחרת ב-2009. ועוד בענייני קוורטרבקים מחליפים: דאנטה קולפפר עדיין מחכה לשיחת טלפון מגרין ביי. "לא שמעתי מהם מאז הדראפט. אוזניי בהחלט קשובות אם הם צריכים קוורטרבק מחליף". זה מה שנקרא שיווק אגרסיבי.

איליה רוסינסקי מוסיף: הערב (שבת, 20:00) יתקיים מפגש פתיחת העונה של גולשי וואלה! פוטבול. מקום המפגש הוא פאב "הברון", ברחוב מוהליבר 4 בראשל"צ.

הוראות הגעה: לבאים מצפון - מתחברים לכביש 412 (ניתן להתחבר הן מכביש 4 והן מכביש 40), ממשיכים ישר בדרך המכבים, ישר ברח' הרצל וממנו פניה ימינה לרח' מוהליבר. למגיעים מדרום: מתחברים לכביש 412, ממשיכים ישר להרצל, פונים ימינה ברח' תרמ"ב וממנו ימינה למוהליבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully