וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד סכנין: "אוהדי בית"ר הם אנשים רגילים"

יצחק סולומון

29.8.2008 / 16:21

לפני המפגש בין הקבוצות, ערכו האוהדים משחק ידידות (5:5). אוהד בית"ר: "אני לא קורא עיתונים ולא מחובר לאינטרנט, אני מייצג רק את עצמי"

ניר חורי

צילום: דמיטרי זוזוליה, עריכה: יועד כהן

ביום ראשון, במחזור הפתיחה של ליגת העל תשחקנה בני סכנין ובית"ר ירושלים באצטדיון דוחא. כדי לנסות ולהרגיע את האווירה בין שני מחנות האוהדים, התפנו היום (שישי) קהלי הקבוצות כדי לערוך משחק ידידות בין האוהדים שהסתיים ב-5:5. שמונה אוהדי בית"ר ירושלים התייצבו למשחק השמיניות בסכנין.

לפני המשחק ערכו המארחים לירושלמים סיור בעיר, אירחו אותם כיד המלך עם מאכלים לרוב. לאחר מכן התפנו השחקנים לבעוט על כר הדשא. כ-60 אוהדים מסכנין הגיעו לצפות במשחק. לפני המשחק לחצו שחקני הקבוצות ידיים ועשו צילום קבוצתי. לפי חוקי 'מדינת הכדורגל', העמותה המארגנת את המשחקים, במשחקים מסוג זה אין שופט, כשהשחקנים צריכים להגיע להסכמה בכוחות עצמם. כמו כן אין נבדל.

"כ-80 אחוזים מאוהדי בית"ר לא בסדר"

"ההרגשה טובה. אנחנו אוהבים ספורט ומתעסקים רק בספורט", אמר אוהד סכנין האדי מופא. "אוהדי בית"ר הם אנשים רגילים. אני לא יכול להבטיח שאוהדי בית"ר ישתנו ושהכל יהיה שקט ביום ראשון רק בגלל המשחק הזה. אי אפשר לשלוט בכל אחד ואחד. כ-80 אחוזים מאוהדי בית"ר לא בסדר, וכ-20 אחוזים בסדר. אי אפשר לשלוט בכולם".

אוהד אחר של סכנין, גנאטס, אמר בהומור: "נתנו להם ארוחת צהריים לפני המשחק בגלל הכנסת האורחים הידועה שלנו ולא בגלל שעשינו להם תרגיל טקטי שיהיו כבדים במגרש ולא יזוזו".

בשער אוהדי בני סכנין עמד דובר המועדון מונדר חלאיילה, שאמר: "אני מקווה שהמפגש הזה יהווה פתח למפגשים דומים בעתיד. אם הצלחנו להרגיע את האווירה אז עשינו את שלנו".

אוהד בית"ר, יוני, התייחס גם הוא להכנסת האורחים: "נהנינו מהכנסת האורחים של סכנין. הם אירחו אותנו למופת. באנו לסכנין לשחק כדורגל ולא להילחם. באנו לנצח היום וגם ביום ראשון". כשנשאל האוהד האם היתה התנגדות בקרב אוהדי הדאבליסטית והאם ניסו לשכנע אותו לא לנסוע למשחק אמר: "אני לא קורא עיתונים ולא מחובר לאינטרנט, אני מייצג רק את עצמי. אני לא יכול לדבר בשם חצי מדינה שאוהבת את בית"ר ירושלים".

"היה ברור שמשחק כזה צריך להיות. בעבר ארגנו משחק בין אוהדי סכנין ואוהדי הפועל תל אביב שהיה הצלחה גדולה, וכולם אמרו שנגד בית"ר זה לא יכול לקרות", אמר יונתן גל, קצין העיתונות של 'מדינת הכדורגל', מארגנת המשחק. "פנינו לאוהדי בית"ר והם הסכימו מיד. לא הייתה בעיה לקיים את המשחק. גם איו לי ספק שלמשחק היום תהיה השפעה על האוהדים ביום ראשון. זה מראה שאפשר גם אחרת. אנחנו רוצים לארגן ליגת אוהדים על פי חוקי עמותת מדינת הכדורגל", הוסיף גל. "אנחנו מאמינים שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully