וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לקראת סנט אטיין: ”נצטרך להיות במיטבנו”

קרן שמש

29.8.2008 / 14:06

אלי גוטמן מפחית ציפיות אחרי ההגרלה של הפועל ת”א, שבישרה על מפגש מול סנט אטיין באופ”א. אבוטבול: ”עם הקהל לא נהיה תפאורה”

הפועל תל אביב תתמודד בסיבוב הראשון של גביע אופ"א נגד סנט אטיין, כך נקבע היום (שישי) בהגרלה שנערכה במונאקו. אחרי הדחתה של בני סכנין מהאינטרטוטו, בית"ר ירושלים מהאלופות ומכבי נתניה והפועל קרית שמונה אמש (חמישי) בגביע אופ"א, הפועל היא הנציגה הישראלית היחידה שנותרה באירופה.

האדומים, בניגוד למכבי נתניה והפועל קרית שמונה, עשו את העבודה במשחק הגומלין. הקבוצה של אלי גוטמן, שעברה בסיבוב הראשון המוקדם את יובנס דוגאנה מסן מרינו, ניצחה 0:3 את וויבודינה נוביסאד בבלומפילד ועלתה עוד שלב, כשהיא רחוקה כעת 180 דקות (או קצת יותר) משלב הבתים. אם הפועל תעבור את המשוכה הצרפתית, זו תהיה העונה השלישית שלה ברציפות שהיא תשתתף בשלב הבתים של גביע אופ"א. אכן, מסורת.

הפועל, שלא הייתה אמורה להיות מדורגת והייתה צפויה להגרלה קשה, נהנתה מהעפלתן של בלינזונה השוויצרית ואומוניה ניקוסיה הקפריסאית. האדומים עלו מהמקום ה-42 ל-40 (מתוך 80 קבוצות) והפכו לקבוצה מדורגת. בכך, הם זכו לקבל הגרלה קלה יותר, לפחות על הנייר. הבוקר, צומצמו מספר האפשרויות של האדומים מ-40 לחמש: סנט אטיין הגדולה מצרפת, ארטמדיה הסלובקית, אונירה אורזיצ'ני הרומנית, נורדסלנד הדנית וקלמאר השבדית. מתוך חמש היריבות הפוטנציאליות, הקבוצה הצרפתית, שמאחוריה עבר מפואר מאוד, הייתה האופציה הכי קשה. כעת, ייאלצו אלי גוטמן והצוות המקצועי לשבור את הראש ולתכנן איך עוברים לשלב הבתים. המשחק הראשון ייערך בבלומפילד בתאריך 18 לספטמבר וכעבור שבועיים ב-2 לאוקטובר ייפגשו הקבוצות למשחק הגומלין.

אבוטבול: "סומך על הצוות המקצועי"

"הוגרלנו נגד קבוצה מצמרת הליגה הצרפתית", אמר מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן לאתר הרשמי מיד בתום ההגרלה. "זו אחת היריבות הקשות ביותר שיכולנו לקבל, בכל מקרה נצטרך להיות במיטבנו".

"אין ספק שמדובר ביריבה החזקה ביותר שיכולנו לקבל", אמר הקשר שי אבוטבול לאתר הרשמי בסיום ההגרלה, "אבל הוכחנו כבר אתמול שבבלומפילד, עם הקהל, אנחנו לא תפאורה. למרות ההגרלה הקשה אני מאמין שהכל לטובה וסומך על הצוות המקצועי שיכין אותנו בצורה הטובה ביותר למשחק כמו שעשו עד עכשיו. כרגע אנחנו צריכים להתרכז בליגה ובמשחק ביום שני בווינטר".

הצרפתים לא ממש חוששים מהפועל תל אביב

על פי דיווחים בעיתונות המקומית, נראה כי הצרפתים חוששים בעיקר מהאקלים הישראלי, מהמצב הביטחוני ומטיסה של שש שעות, וקצת פחות מודאגים מהיכולת של הפועל תל אביב. עם זאת צויין בעיקר כי השוער וינסנט אניימה הוא שוער ברמה גבוהה שמשחק בנבחרת ניגריה. העיתונות הגדירה את ההגרלה כקלה כשכבר במשחק הראשון שיתקיים בבלומפילד ב-18 בספטמבר, תצטרך סנט אטיין לנצח ולהבטיח את מקומה בשלב הבתים.

נשיא הקבוצה הצרפתית, ברנרד סיאזו, דווקא לא מזלזל ביכולת של הפועל תל אביב: "נכון שעל הנייר עדיף לקבל את הפועל תל אביב מאשר קבוצות כמו פיינורד או המבורג, אבל אסור לשכוח כי בפעם הקודמת שהפועל שיחקה בצרפת, היא ניצחה את פאריס סן ז'רמן. יש להם נבחרת חזקה שכמעט ועלתה ליורו, אך נכשלה משום שהייתה בבית קשה עם רוסיה".

על התנאים שמסביב, שמטרידים את מנוחתם, אמר הנשיא: "אנחנו נהיה מוכרחים להתחשב בפרמטרים שאנו לא רגילים אליהם. מדובר במסע של שש שעות לישראל שאחריו מחכה לנו משחק לא קל מול פ.ס.ז' ולבסוף משחק גומלין. הצד הרע של ההגרלה מבחינתו הוא שהאוהדים לא יוכלו להצטרף אלינו בהמוניהם ולהיות חלק מהמסע האירופאי של הקבוצה היות ומדובר בטיסה ארוכה".

בחזרה לצד האדום: עדן בן בסט, חלוץ מכבי חיפה, ממתין להחלטת הפועל תל אביב שצפויה להחזיר לו תשובה בתחילת השבוע אם היא מעוניינת בשירותיו. בן בסט, שחתם לאחרונה על חוזה במכבי חיפה, מעוניין להצטרף לאדומים שמסרבים להשאילו לעונה אחת. הפועל בודקת אפשרות בה תוכל לקנותו מיד בסיום עונת השאלה. "הפועל לא מעוניינת בהשאלה בלבד ורוצה את אופציית הקנייה. יש אנשים שעובדים על זה, אנחנו מחכים להתפתחויות ומאמינים שהכל אפשרי", אמר היום אביו של השחקן, איציק בן בסט.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully