וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 אוהדים בלבד באימון בית"ר לקראת סכנין

אסף שקד

29.8.2008 / 14:24

למרות צפי לכמות גדולה בהרבה, אוהדי הדאבליסטית מגיבים ליכולת הבינונית של הקבוצה לאחרונה. שום מתלבט לגבי חוליית הקישור

כ-50 אוהדים בלבד הגיעו הבוקר (שישי) לאימון בית"ר ירושלים בבית וגן, להפגין תמיכה בקבוצה לקראת המשחק ביום ראשון מול בני סכנין. כמו לפני כל משחק ליגה חשוב, גם הפעם תכננו האוהדים לבצע כניסה למגרש האימונים כדי להמריץ את השחקנים, אלא שבניגוד לפעמים הקודמות, הכמות הקטנה גרמה לביטול התכנית הזו.

למרות זאת, האוהדים שוחחו עם השחקנים, הסבירו להם שוב את החשיבות בניצחון על בני סכנין וניסו להכניס אותם לאווירה לקראת המשחק המסקרן. אחת מהסיבות לכמות הדלילה יחסית היא כמובן היכולת של הקבוצה בתקופה האחרונה.

את האימון המסכם למשחק יערוך המאמן יצחק שום רק מחר, אך כבר עתה ברור כי יש לו מספר התלבטויות לגבי מספר עמדות. ההתלבטות הראשונה היא בעמדת השוער. אריאל הרוש, שפתח בהרכב ביום שלישי מול בני יהודה ושמר על רשת נקייה, זוכה למחמאות מהאנשים הסובבים אותו והוא צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בהרכב בית"ר ירושלים (במסגרת הליגה) כבר ביום ראשון הקרוב.

טברטקו קאלה, שלא זוכה לגיבוי מלא מיצחק שום, יישב ככל הנראה משחק שני ברציפות על הספסל, אך יתכן כי בסופו של דבר יעדיף המאמן לתת הזדמנות לשוער המנוסה יותר וזאת בעיקר לאור החשיבות של המשחק והיריבה הטעונה.

גם בקישור עומדות בפני שום מספר התלבטויות. ברק יצחקי ומשה אוחיון שעד כה לא נטלו חלק במשחקים בגלל שטרם עברו בבקרה, יעמדו לרשותו של המאמן ויצרו לו כאב ראש לא קטן. עד כה היו אלה עמית בן שושן, מיכאל זנדברג ודאריו פרננדס שפתחו לסירוגין בהרכב. כעת עם החזרה של השניים להרכב, בנוסף לאבירם ברוכיאן שחוזר מפציעה, ההתלבטות גדולה אף יותר.

מי שיערוך ככל הנראה את ההופעה האחרונה שלו במדים הצהובים שחורים הוא דרק בואטנג, שקרוב מאוד לעזיבה והמשחק מול סכנין צפוי להיות משחק הפרידה שלו אחרי שנתיים בהם היה חלק חשוב מאוד בבית"ר ירושלים.

בחוד העניינים נראים הרבה יותר ברורים. סבסטיאן אבראו, שלא עבר בבקרה בגלל מריבות בין סוכניו, צפוי לשבת ביציע ביום ראשון כשעתידו בקבוצה לוטה בערפל. בעקבות ההיעדרות של האורוגוואי, עמית בן שושן או ברק יצחקי ישולבו לצידו של טוטו תמוז שנמצא בכושר יוצא מן הכלל לאחר שכבש שלושער מול בני יהודה באמצע השבוע.

למשחק בקריית אליעזר צפויים להגיע למעלה מ-2,000 אוהדים וזאת למרות היכולת הלא משכנעת לאחרונה. "זה הרגע שבו כולנו מתאחדים בשביל הצלחת הקבוצה", חוזרים פעם אחר פעם האוהדים, "נגיע לקריית אליעזר לתת את כל התמיכה בקבוצה ולחזור לבית עם ניצחון חשוב על היריבה הכי גדולה שלנו". עד כה נמכרו למעלה מ-1,000 כרטיסים לאוהדי בית"ר ירושלים וכמות זהה צפויה להימכר ביום המשחק עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully