וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערפיח קשה בלוס אנג'לס

29.8.2008 / 12:20

הדודג'רס ספגו הפסד שביעי ברציפות, 11:2 לוושינגטון. מהפך גדול של הקאבס על פילדלפיה, היאנקיז נמנעו מסוויפ ביתי מול בוסטון

וושינגטון - לוס אנג'לס דודג'רס 2:11

את הנפילה הזו קשה לעצור, ואתה יודע שאתה במצב קשה כשאתה חוטף סוויפ מהנשיונאלס. קלייטון קרשאו, שהיה טוב מאוד בפתיחות המועטות שלו עד כה, חטף בעיטה חזרה לטריפל-איי, לא לפני שהרשה חמש ריצות כבר באינינג הראשון, בדרך להפסד הגדול. הדודג'רס מרוחקים 3.5 משחקים מאריזונה, והדרך לפלייאוף לא נעשית קלה יותר, כשאם להוסיף חטא על פשע, רשם עליהם כריסטיאן גוזמן סייקל (הומר, טריפל, דאבל וסינגל באותו משחק). אין הרבה שחקנים יותר גרועים מגוזמן בליגה, למרות שהשורטסטופ של וושינגטון רושם עונה טובה דווקא, עם ממוצע חבטה של 30.3 אחוז (ועדיין - פשוט נורא לקבל ממנו סייקל). שישה אינינגים לג'ון לנאן, שני הומרים לאלייז'ה דיוקס. בלוס אנג'לס חבט מני רמירז להומר מספר 27 העונה.


שיקגו קאבס - פילדלפיה 4:6

הסדרה הזו בת ארבעת המשחקים עשויה לחרוץ גורלות לפיליז, ובמשך שמונה אינינגים גם הם ידעו את זה, כשהובילו 1:4. אבל כמו יום קודם, במשחק מול המטס, הבולפן לא שעה. אחרי שבעה ושישה מוצלחים של קול האמלס נכנס ריאן מדסון החלש, ואחריו צ'אד דרבין. דרבין הגיש לאראמיס רמירז כדור שלא מומלץ להגיש לאראמיס רמירז, ועל בסיסים מלאים רשם שחקן הבסיס השלישי גראנד סלאם שהפך את התוצאה באינינג שמיני בן חמש ריצות. בוב האורי זכה בניצחון וקרי ווד רשם את השמירה. דרבין עם ההפסד, יתרון המטס במזרח גדל למשחק.


אטלנטה - פלורידה 2:4

המארלינס מתקשים לשמור על קצב, ונראה שייפרדו בקרוב מאוד סופית מהמרוץ לפלייאוף. צ'רלי מורטון הגיש שישה ושלושה ונהנה מהומר של בריאן מק'קאן ומשמירה של מייק גונזאלס. אניבל סאנצ'ז עם ההפסד.


במשחק נוסף: יוסטון - סינסינטי 2:3

עדיין יש חיים ביאנקיז

ניו יורק יאנקיז - בוסטון 2:3

מעבר להשפלה שבסוויפ ביתי בסדרה האחרונה ביניהן אי פעם ביאנקי סטדיום הישן, הפסים ידעו שהפסד לבוסטון ישלח אותם סופית לחשוב על העונה הבאה. מי שידע זאת יותר מכל היה ג'ייסון ג'יאמבי, שחבט להומר משווה מידי הידקי אוקג'ימה באינינג השביעי לאחר שקם מהספסל, ושניצח את המשחק עם סינגל על בסיסים מלאים מידי ג'ונתן פפלבון באינינג התשיעי. "יש לנו עדיין דופק", אמר ג'יאמבי לאחר המשחק, נקווה שזה מה שידליק אותנו ויסייע לנו לעשות את הפריצה. בקרב על הויילד קארד עדיין מרוחקת ניו יורק שישה משחקים מבוסטון ו-3.5 ממינסוטה. מריאנו ריברה זכה בניצחון, ג'סטין מאסטרסון עם ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 5:7

שש שמירות להשוות, שבע לשיא חדש. פרנסיסקו רודריגז רשם בזכות אינינג שמיני גדול של התקפת האיינג'לס (חמש ריצות שהפכו פיגור 5:2) את השמירה ה-51 שלו העונה. ג'ון גארלנד זכה בניצחון לאחר ששרד שמונה אינינגים למרות חמש ריצות החובה, ג'יימי רייט רשם את ההפסד. מארק טשיירה חבט להומר נגד האקסית, כשמילטון בראדלי וכריס דייויס עשו זאת בטקסס.


אוקלנד - מינסוטה 2:3

הטווינס ממשיכים לאבד גובה במסע החוץ שלהם, כשדאבל של קורט סוזוקי על ג'סי קריין העניק לג'ואי דיוויין (איפה היית, יא ג'ואי? חולים עליך) ניצחון והדביק לקרייג ברסלאו הפסד.


טמפה ביי - טורונטו 2:3

והרייז? מינסוטה, בוסטון, הכל מחוץ לתחום עבורם. הם פשוט עושים את שלהם, מנצחים וממשיכים לדהור לפלייאוף. ווילי אייבאר וקליף פלויד חבטו להומרים, אדווין ג'קסון ניצח ודן ווילר שמר, ולניצחון הזה אין חשיבות של מה בכך: הוא היה ה-81 של הרייז העונה, משמע שאפילו אם יפסידו מעתה בכל המשחקים שנותרו להם, הם רושמים עונה חצויה ראשונה בהיסטוריה הקצרה של המועדון. איזה כיף. ג'סי ליץ' עם ההפסד.

תמונת מצב לפלייאוף

AL:

במזרח - טמפה ביי ראשונה עם מאזן של 51:81, 4.5 משחקים מעל בוסטון (56:77) ו-10.5 מעל היאנקיז (62:71).

במרכז - שיקגו וייט סוקס ראשונה (57:76), משחק וחצי לפני מינסוטה (59:75).

במערב - האיינג'לס, עם מאזן 52:81, בודדים בפסגה, 16 משחקים מעל טקסס.

ויילד קארד: נכון לעכשיו, בוסטון מובילה במירוץ, 2.5 משחקים מעל מינסוטה ו-6 מעל היאנקיז.


NL:

במזרח - המטס מובילים את הבית עם מאזן של 60:74, משחק אחד מעל פילדלפיה (61:73) ושישה מעל פלורידה (66:68).

במרכז - שיקגו קאבס (50:84) ביתרון של 6.5 משחקים על מילווקי (56:77) ו-10 על סט. לואיס (60:74).

במערב - אריזונה (65:68) ביתרון של 3.5 משחקים על הדודג'רס (69:65).

ויילד קארד: הכרטיס יגיע כנראה מבית המרכז, שם מובילה מילווקי ב-3.5 משחקים על סט. לואיס. מאחור פילדלפיה, 4.5 משחקים אחרי הברוורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully