וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין לא בונים על גיפטון נגד בית"ר

יצחק סולומון

28.8.2008 / 21:18

בקבוצה הרגיעו את ההתלהבות מהגעתו ומהרהרים מחדש על כדאיות העסקה בעקבות פציעותיו. גיטא יפתח בהתקפה לצד דרייניץ' הסרבי

אחרי ההתלהבות של היומיים האחרונים בבני סכנין בעקבות הגעתו של גיפטון נואל וויליאמס, מתחילים בסכנין להרהר שוב בכדאיות העסקה בעקבות המידע שהגיע אליהם על הפציעות שעבר השחקן. גורם בסכנין הודה היום (חמישי): "אם אתה הולך להשקיע 180 אלף דולר לשחקן הכי יקר שלך, אתה צריך לבדוק טוב טוב את הסחורה".

בסכנין נבהלו מהיסטוריית הפציעות של וויליאמס, שהיום ערך אימון ראשון עם הקבוצה. בשלב ראשון החליטו לא לבנות עליו למשחק המסקרן ביום ראשון מול בית"ר ירושלים במשחק פתיחת העונה, למרות שהמאמן, פרדי דוד, משווע לחלוצים. גורם בסכנין הודה: "אנחנו רוצים להרוויח זמן עד שנקבל החלטות בנושא של וויליאמס".

מי שישחק לצידו של אושרי גיטא בהתקפה הוא החלוץ הסרבי, דרקו דרייניץ', שהיום הגיע השחרור הבינלאומי שלו. לסכנין אופציה להשתחרר מהחוזה שלו בעוד חודש, אבל בקבוצה לא שוללים אפשרות שהוא ימשיך לפחות עד חודש ינואר בהיעדר חלוצים מתאימים.

מחר צפוי חימום מנועים לפני הקרב האמיתי, כאשר אוהדי בית"ר ירושלים יתארחו בדוחא למשחק ידידותי מול אוהדי סכנין. המשחק מאורגן על ידי עמותת מדינת הכדורגל. "אם דרך המשחק הזה נצליח להילחם בגזענות ונקרב בין שתי הקבוצות ובין שני העמים, אז עשינו את שלנו", אמרו בסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully