וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא צרפתי: "מקווה להיות פה גם בעונה הבאה"

יצחק סולומון

28.8.2008 / 21:05

קשר קרית שמונה כבר מתגעגעים לגביע אופ"א, אחרי ההדחה וההפסד 2:1 לליטקס לובאץ'. מישל דיין בא בטענות על השיפוט בסיום

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

הרבה ציפיות היו אצל קרית שמונה ערב המשחק מול ליטקס לובאץ'. דיברו שם אחרי ה-0:0 במשחק הראשון בבולגריה על אפשרות ממשית להגיע לסיבוב הראשון במפעל, ובסופו של דבר זה נגמר עם הדחה צורבת אחרי הפסד בקרית אליעזר 2:1.

זה דווקא התחיל מבטיח כשגיא צרפתי כבש את שער היתרון אחרי שמונה דקות בלבד. הקהל המועט שהגיע לאיצטדיון פינטז איך הקבוצה שלו נוגעת כבר בעוד שלב אחרי שקרית שמונה עברה את מוגרן, ובסופו של דבר שני שערים של הבולגרים סגרו את הסיפור והשאירו את קרית שמונה עם המחמאות.

גיא צרפתי ניסה להסביר את השבירה של קבוצתו אחרי השער שהוא עצמו כבש: "אני חושב שפתחנו את המשחק יפה מאוד, כבשנו שער מדהים. אולי השער שספגנו קצת שבר אותנו. מעבר לזה הצגנו במפעל הזה כדורגל איכותי וחיובי והיינו שליחים טובים של הכדורגל הישראלי".

קרית שמונה בוודאי תזכור במהלך כל השנה את אירופה ותעשה הכל כדי לחזור לשם. צרפתי כבר מרגיש געגועים ואומר: "אני מקווה להיות פה גם בעונה הבאה. חזרנו לקרקע די מהר אחרי שהם כבשו וחבל שזה נגמר. הלחם שלנו זה הליגה, וביום שני אנחנו מתחילים את זה. יהיה לנו קשה להיות בצמרת כי קבוצות התחזקו, אבל חובת ההוכחה עלינו כי לא נגיע בהרבה משחקים כאנדרדוג. אם נהיה בין שש הראשונות ונשחק כדורגל התקפי זה יהיה צ'ופר מבחינתנו".

דיין: "המשחק הוכרע ע"י שתי החלטות תמוהות"

עוד לפני המשחק הפתיע דיין כשסיפסל את השוער הראשון שלו, דני עמוס, והעלה במקומו את יוסי בצלאל. גורמים בקבוצה טענו כי מדובר בסדרת חינוך שדיין מנסה להעביר לשוער הצעיר בעקבות התקרית בה היה מעורב באימון באמצע השבוע עם הקשר רן קוז'וק, שבסיומה סולקו שניהם מהאימון.

דיין אמר על כך: "יש דברים שהם במסגרת המועדון. מי שצריך לדעת יודע למה דני לא שיחק. לא כל שחקן צריך הסבר", אמר, והוסיף: "לא הפסדנו היום בגלל יוסי בצלאל. שחקנים בקבוצה ציינו כי "דני קיבל את ההחלטה כמו גבר, בצורה ספורטיבית. הוא ניגש ליוסי ואיחל לו הצלחה".

בסיום היה לדיין ביקורת על שופט המשחק. "המשחק הוכרע על ידי שתי החלטות תמוהות, שער שנפסל ופנדל שלא קיבלנו, שני מקרים שיכלו לשנות את התמונה, אבל זה לא תירוץ. אנחנו עם הפנים קדימה". לעומת זאת, דיין פירגן ליריבה: "צריך לתת להם כבוד. זו קבוצה עם מסורת. יש להם תקציב של 40 מיליון יורו. לא הפסדנו לקבוצה מהשכונה".

"לא נשברנו", הבהיר דיין בסיום. "אני חושב שבמשחק מסוג כזה שער מוקדם יכול ליצור פעולה הפוכה כי בלי שום סיבה ירדנו לאחור. עדיין היה לנו זמן לחזור ולנצח את המשחק אבל בסך הכל אני חושב שלא נפלנו מול קבוצה קלה. עשינו את המקסימום ועכשיו הפנים שלנו לדבר האמיתי - הפועל פתח תקווה ביום שני".

על אגודה קאובינה, שלא ממש הרשים, הוסיף דיין: "אני לא מתעסק בביקורת על השחקנים בתקשורת, מי עונה לציפיות ומי לא. לא מנתחים את הסגל ואת המשחק בסמוך לאחרי המשחק, יש לנו קבוצה טובה ושחקנים טובים אבל נצטרך להבין שבלי שלושה שחקני חיזוק תהיה לנו בעיה. אם נעשה את זה, תהיה לנו קבוצה טובה מאוד".

הקפטן יניב לביא: "השחקנים נתנו מעצמם 100 אחוז, לצערי זה לא הספיק. אנחנו עם הפנים קדימה, עכשיו מתחיל מבחינתנו הדבר האמיתי וזה ליגת העל. אופ"א הייתה בונוס נפלא, שכחנו את ליטקס, עכשיו אנחנו נתונים כל כולנו בהפועל פתח תקווה".

בקבוצה הייתה אכזבה מכמות הקהל המועטה שהגיעה למשחק, פחות מ-1,500 צופים. העירייה העמידה לרשות האוהדים עשרה אוטובוסים, חינם אין כסף, אבל בהיעדר ביקוש, רק חמישה מהם יצאו לקריית אליעזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully